Haj meiden, Ik lees heel veel, maar nergens word het me nu helemaal duidelijk. Als je temperatuur 0.5 graden hoger wordt dan is je eisprong de dag ervoor geweest...begrijp ik dat goed? En blijft je temeratuur hoog als je zwanger zou zijn? Als je niet zwanger zou zijn..na hoeveel dagen zakt je temp. dan weer? Wie kan me antwoord geven op deze vragen? Alvast bedankt, Kloontje
Als je ei is geweest dan stijgt je temp de volgende dag. Dit kan ook met 0,3 graden zijn. Als je zwanger bent dan blijft je temp hoog. Wanneer je temp weer zakt is per persoon verschillend maar bij de meeste is het op de dag wanneer je ongi word.
Bedankt Sheann voor je duidelijke uitleg. Nu snap ik het helemaal... Geniet van je zwangerschap! Liefs Kloontje
Ik heb altijd een temp van 36.3-36.5 gehad, daar tussen schommelde het wel wat, maar het kwam er niet boven en onder... nu heb ik 2 dagen 36.7 (vorige week don en vrij) gehad en vanaf toen 36.9 , wat of waar is nu mijn steiging geweest? en toevallig hadden we geklust rond de dagen van 36.7, en toen ik doorschoot naar 36.9 smorgens dus, hebben we savonds na het eten geklust... zou dit nog op tijd kunnen zijn?
Je eisprong is vermoedelijk geweest de dag voor je tempstijging naar 36.7. Als je op en voor die dag nog hebt geklust is dat prima. Vanaf 24 uur na je eisprong heeft klussen voor een beebje geen zin meer omdat je eitje dan dood gaat als het nog niet is bevrucht.