Hallo, Wie heeft er ervaring met een dubbele eisprong? Ik gebruik nu Clomid 100mg en er waren twee eitjes te zien. Op de laatste echo was het grootste eitje gesprongen maar de kleinste ( die toen behoorlijk gegroeid was, net zo groot als de andere voor hij sprong) zat er nog. Ik heb zelf erg het idee dat hij diezelfde dag nog gesprongen is. Dus dat zou betekenen dat het ene eitje een dag later is gesprongen dan het andere. Wie weet of dit eitje nog bevrucht kon worden?? Of was het daar al te laat voor?? Ben erg benieuwd want twee eicellen die bevrucht kunnen worden is twee keer zoveel kans op een zwangerschap. Alvast bedankt voor je antwoord!
Je kan idd een dubbele eisprong hebben, los van elkaar. Dit gebeurd wel binnen 24 uur. Je zou dus een twee-eiige tweeling kunnen krijgen! Ik ga voor je duimen
De tweede follikel kan inderdaad binnen een dag nog gesprongen zijn, mits 'ie groot genoeg was. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen, dus als je voor de eisprong geklust hebt dan kunnen ze inderdaad beide bevrucht zijn. Succes!
Cool!! Ik dacht eigenlijk dat als de ene al gesprongen was dat de andere dan verloren ging. Ik weet bijna 100% zeker dat de andere ook gesprongen is op die dag erna want het deed steeds meer pijn en daarna was het over. Het was ook een mooie grote van iets van 23 mm. Het lijkt me toch sterk dat ie niet gesprongen is. Hopelijk was het nog binnen 24 uur. Ik zou echt al helemaal dolblij zijn met 1 kindje! De kans is met twee eitjes natuurlijk wel veel groter! En een tweeling zou helemaal tof zijn!! ( afgezien van de grotere risico's) Bedankt voor de antwoorden!! Nog 5 dagen dan weet ik meer! Spannend!
Wauw, dus toch.. Ik dacht dat ik het afgelopen maand ook gehad had (bij de FM's bleek dat ik 2 a 3 goede eitjes had die mee deden) maar bij na vraag aan de dames hier kreeg ik voornamelijk te horen dat ze dan wel tegelijk zouden moeten springen. Maar ik heb denk ik op zondag en op maandag een eisprong gehad. Helaas ben ik niet zwanger geraakt, ben vanmorgen weer ongi geworden. Maar wel leuk om te lezen dat het dus kan