Zeer veel repect voor diegen waarbij het langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dag lieve mensen het mag ook eens gezegd worden ik krijg op mijn ik ben zwanger topic veel reacties van mensen waarbij het langer duurd om zwanger te raken, en dit vind ik echt petje af dat ondanks hun eigen verdriet ze toch mensen feliciteren! dat mag ook een gezegd worden vind ik! Ik ben natuurlijk heel blij met mijn zwangerschap maar ik gun het iedereen zo. Das wel een moeilijk. Dus heel veel sterkte en hoop ,voor die gene die nog niet zwanger zijn of waarbij het langer duurd dus ook de mensen voor IVI/ISI en IVF.groeten jennie72

2. Niet meer actief

ja ik ben ook al bijna een jaar bezig.
    Op een gegeven moment begin je ongeduldig te raken...
    Dat is wel zo.
    Maar nu is het misschien wel raak dat weer ik pas over een paar dagen.

;) kus Swiggy

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dank je Jennie ook al is je wens nog zo groot je gunt het iedereen die het graag wilt.

Wie goed doet goed ontmoet... zoiets zeg maar?
    Ook al is het soms moeilijk
    Maar van harte meid geniet ervan

4. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    het is je van harte gegund, jij kunt er niets aan doen dat een ander er langer overdoet of hulp nodig heeft.
    geniet er maar van !

5. Niet meer actief

Hoi o dat zal ik zeker doen maar het raakte me gewoon. Er ware er 2 die gereageerd hadden waarbij het moeizaam gaat dus dan gun je het iedereen he. En voorral voor die mensen geld dit berichtje een beetje.
    Bedankt he groeten jennie72

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ben het met jenny eens, supper meiden!

7. Niet meer actief

hoi meid
    gefeliciteerd met je zwangerschap
    geniet ervan
    en lief dat je ook zo meeleeft met de andere meiden hier
    hopelijk steek je ons hier allemaal snel aan en word 2007 ons jaar
    want het is iedereen gegund!
    groetjes caruli ;) ;)

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik gun het iedereen van harte een mooie en goede zwangerschap want ik zie rond mij ook genoeg meiden die niet zoveel mazzel hebben als ik, soms voel ik me wel eens schuldig dat ik wel snel zwanger was en er zoveel meiden zolang moet wacht en allerlei vervelende dingen moeten ondergaan, maar meiden ik hoop echt dat 2007 jullie jaar zal zijn.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook al duurt het langer bij ons.. ik ben nog steeds blij voor andere! dus waarom geen felicitatie toch?

Moet eerlijk toegeven dat ik daar niet altijd lees uit zelfbescherming, maar goed ik zoek wel naar meiden die ik al langer ken!

groetjes

10. Niet meer actief

Hoi Natas dat weet ik ook wel ik had het ook niet over jou, maar vond het ook zo sneu voor Elmo, dus dat vond ik wel erg wilden gewoon even mijn ei kwijt daarover. Zij had gereageerd terwijl ze er zelf doorheen zit dus ja
    vond het toch heel lief van haar en van jou ook.
    Groeten jennie72 ;)

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha jeetje.. ik weet ook wel dat je het niet over mij had :confused:

maar ben toch ook iemand die al 1,5 jaar onderweg is en wilde alleen maar zeggen dat we nog steeds blij zijn voor andere ook al duurt het langer..... zucht maar goed.. het was dus niet algemeen bedoelt ;)

12. Niet meer actief

Hoi Natas dat weet ik wel ik blijf mijn hoop koesteren voor jou!
    Heel veel HCG naar jou toegstrooid! strooi strooi strooi,strooi,strooi, strooi!jennie72

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ook bij mij reageerden er verschillende meiden die al langer bezig waren, ik vind dit zo super !
    Ook verteld aan een vriendin van mij dat wij weer zwanger waren, toen later kwamen zij met het verhaal dat zij al 1.5 jaar bezig waren maar ze waren zo super oprecht blij voor ons. We hebben echt een goed gesprek gehad toen (en ik heb er een nacht wakker van gelegen)
    Ik heb echt bewondering voor zulke mensen :)

Ik strooi ook allemaal gelukjes en HcG'tjes voor diegene die al een poos bezig zijn

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bedankt meid! :-D. Mijn man en ik zijn ook al bezig met poging 14, dus ik kan meepraten over het lange wachten, jammer genoeg. Ik vind het oprecht hartstikke leuk als er iemand zwanger is, en het is ook het eerste topic wat ik aanklik als ik op deze site kom!
    Toen ik zelf (2 x) zwanger was (ook 2 x mis gegaan :() vond ik die felicitaties zo heerlijk en zo fijn! Dat wil ik ook een ander niet ontzeggen. Normaal is het al leuk als mensen op je topic reageren, maar als je zwanger bent en mensen feliciteren je, is het extra bijzonder. Dat gun ik echt iedereen!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

:oops: hoorde mijn naam ;)

16. Niet meer actief

Hoi Elmo sorry is zo, vond het zo sneu voor jou.
    :oops: ;) is al goed he, jennie72

17. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Leuk dat je dit gezegd hebt Jennie, doet vast veel goed bij iedereen die langer bezig is, weet nog heeel goed hoe dit voelde &*#$ Je begrijpt het wel ;)

18. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Ik hoor het wel vaker.
    Er zijn mensen om mij heen die het ook tegen mij zeggen.
    Maar ik zeg hen ook; het is toch juist fijn dat het snel lukt bij jullie.
    Geniet er maar fijn van.

Het zegt veel over je dat je ook aan anderen denkt :) =D> .
    Hartstikke lief hoor.

gr Alies

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd erg lief en attent dat je ook aan anderen denkt! :thumup:
    Tuurlijk kan ik blij zijn dat het een ander bespaard blijft om zo lang te moeten wachten! Geniet er maar lekker van ;)
    Hoop dat ons lange geacht uiteindelijk ook zal worden beloond...

20. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hoi Jenny,

Ik zie dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik heb een aantal van je berichten meegelezen op het forum 'miskraam'. Helaas heb ik er zelf ook een gehad.
    Ik ben in ieder geval heel erg blij voor jullie. Heel veel geluk gewenst deze zwangerschap! Ik hoop dat je niet al te onzeker bent!

Deel Deze Pagina