wachttijd Gent

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nientjje, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Weet iemand hoelang de gemiddelde wachttijd is voor IVF in Gent? En hoe gaat het verder een beetje in z'n werk?

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    ff up

3. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ik heb begin januari gebeld voor een afspraak, 10 februari gesprek daar gehad, en 13 mei uitgangsecho, 17 mei gestart met spuiten.

Een paar maanden wachttijd dus.

Wel even letten dat je je hele dossier uit het andere ziekenhuis al hebt, een erfelijkheidsonderzoek is volgens mij verplicht en dat duurt wel een paar maanden (wij hebben dat in november laten doen, maar in Gent hebben ze er nooit meer naar gevraagd. Van tevoren zeiden ze wel dat dat verplicht was).

Tot nu toe erg tevreden over Gent, als is onze eerste ICSI daar niet gelukt.

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Je hebt best snel een eerste gesprek, maar de tijd tot de afspraak daarna is lang zeg, raar is dat. Ik dacht dat als je eenmaal binnen bent het veel sneller gaat.
    Had verwacht dat het een paar maanden zou duren tot het eerste gesprek en daarna meteen verder.
    Bedankt voor je reactie!

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Bij mij was het net zo.

Begin december gebeld, begin februari de intake (welke uiteindelijk vervroegd kon worden naar begin januari), begin mei start ICSI.
    Dit ivm de aanvullende onderzoeken die er gedaan werden.

Nadat de ICSI eind mei mislukt was kon ik niet eerder dan eind augustus weer starten voor een nieuwe poging.

Heb nu 10 augustus een afspraak en sta voor rond 23 augustus op de planning.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb eind mei gebeld en mag 28 juli op gesprek komen. 2 maanden wachttijd tot intake dus... Hoe het hierna gaat lopen is even afwachten.

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bedankt voor jullie reactie!
    Vind het fijn om een beetje te weten waar ik rekening mee moet houden.

Deel Deze Pagina