Hallo dames, Vorig jaar hebben we te horen gekregen dat het zaad van mijn vriend zo slecht is dat we dit jaar mogen starten met het IVF traject. De mogelijkheid tot natuurlijk zwanger worden is er naar mijn idee amper. Toch heb ik een vraagje. Mijn cyclus is tussen de 24 en 26 dagen. 5 januari eerste dag menstruatie 14 januari seks gehad 19 en 20 januari bloedverlies vermengd met slijm Sindsdien ontzettend zere borsten. Kan dit iets betekenen of houd ik mezelf weer eens voor de gek? Bedankt voor het lezen.
Volgens mij is de kans niet 0% bij slecht zaad. Dus dat het spontaan kan gebeuren, die kans is er wel ookal is ie nog zo klein. Spannend voor je! Je zou over een weekje een testje kunnen proberen, succes
Het zou ook van je eisprong kunnen zijn, dan kan je ook licht bloeden. En na mijn eisprong krijg ik altijd gevoelige borsten.
Normaal gesproken heb ik pas gevoelige borsten wanneer ik ongesteld ben. Maar goed misschien reageert mijn lichaam in eens anders.
Je hoort heel vaak dat je toch ineens zwanger kunt zijn ondanks dat de kansen minimaal zijn! Spannend zeg! Hoelang die dagen ook duren voordat je kunt testen, rustig afwachten! En je bent niet gek als je wat voelt in je lichaam! Ook al mocht het dalijk niet zo zijn! Succes! We zullen het wel van je horen!