Sinds een week heb ik al lichte ovulatietesten,helaas worden ze nog steeds niet donkerder.. Heb dit nog nooit gehad, waardoor zou dit komen? kan dit ook betekenen dat ik deze maand geen eisprong heb? mijn temperatuur is al 3 dagen 36,4
Hoi Eline, je informatie is behoorlijk incompleet... Zou je je complete templijst van deze cyclus kunnen posten? Het is best mogelijk dat je eisprong later valt hoor, ik zie namelijk dat je ook een cyclus had van 35 dagen en dan zou je ei pas morgen zijn.
Bedankt voor je reactie ! Zal hier even mijn temperatuur lijstje bij zetten: 13 sep) 1: 36,6 14 sep) 2: 36,7 15 sep) 3: 36,6 16 sep) 4: 36,4 17 sep) 5: 36,4 18 sep) 6: 36,6 19 sep) 7: 36,6 20 sep) 8: 36,5 (ovu test bijna positief) 21 sep) 9: 36,4 22 sep) 10: 36,4 23 sep) 11 : 36,7 24 sep) 12: 36,4 (ovu test weer bijna positief) 25 sep) 13: 36,4 26 sep) 14: 36,7 (ovu test weer bijna positief) 27 sep) 15: 36,5 28 sep) 16: 36,5 29 sep) 17: 36,3 30 sep) 18: 36,4 1 okt) 19: 36,4 2 okt) 20: 36,4
Hmm, tja ik kan niets anders zeggen dan dat je nu twee dingen moet afwachten.. Of je krijgt alsnog een eisprong, maar die is later dan je gewent bent. Als dit vaker gebeurt moet je even naar de huisarts voor een pcos-controle Of wachten op je menstruatie en dan had je inderdaad geen eisprong, ook in dat geval moet je naar de huisarts. Ik vind je temperatuur echt veel kanten uitschieten met als gemiddelde temperatuur 36.4. Vooral die uitschieters naar 36.7 zijn apart.. Misschien kan je hem eens invoeren op fertilityfriend.com ?
Bedankt voor je reactie. Weet alleen niet hoe dat programma werkt. Maar dit is echt de eerste keer dat ik dit zo heb en in alle vorige rondes heb ik gewoon mijn ei gevonden...
Het werkt zo simpel als je voert per dag je temperatuur in. Het programma wijst zichzelf. Maar wel vervelend... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken
Oké dan ga ik dat vanavond is proberen. Ja vond het deze keer echt vreemd. Voor 2 jaar terug ben ik al eens onverwachts zwanger geraakt,helaas is dit toen een mk geworden,dus weet wel dat ik zwanger kan worden.
Nou dan gaat het zeker nog een keer lukken. Succes met het invoeren vanavond. Ik duim dat je eisprong snel komt.
ik weet niet welke ovutesten je gebruikt, maar in het begin heb ik hele goedkope gekocht en die werktten niet bij mij. nu heb ik CB digitaal met een smiley en die werken wel.
ohja en mijn temperatuur schommelt super erg; dan heb ik wel 4 eisprongen per maand haha. ik loop nu bij de gyn voor een te korte LF (ontdekt door de ovutesten) en volgens haar kan ik stoppen met tempen omdat de CB aangeeft dat ik een eisprong heb.
Ik gebruik de ovu testjes van zwanger en kids de dipsticks, hebben het de vorige rondes perfect bij mij gedaan