speeksel slecht voor zaad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames,

Wij zijn 2 jaar aan het proberen, maar helaas nog steeds met lege handen.
    Wie is er toch zwanger geworden met oraal te klussen???

Dus ik bedoel eerst met het speeksel van jouw en je partner en dan klussen.
    Ik lees op het internet dat het bij de ene wel slecht is en bij de ene weer niet...

2. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    ?geen idee wat je bedoelt? Misschien echt suf maar zit van alles te bedenken maar kan me er niks bijbeenken? Bedoel ke mischien dat je te droog bent??

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het lijkt me erg weinig uitmaken. Sperma komt toch van binnenuit, dus verder is er volgens mij te weinig aanraking met (achtergebleven) speeksel om schade aan te richten.

4. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Opnaarvijf:

Ik zal het duidelijker schrijven:)
    Dus is eerst elkaar oraal bevredigen en dan klussen goed voor het sperma,want ik lees veel dat speeksel niet goed is voor het sperma en dat het het kapot zou maken.Dus mijn vraag was wie is er toch zwanger geworden...

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Klopt, speeksel bevat heel veel bacterieen. Dus gezond voor de sperma is t niet. Maar dat weerhoudt de spermaatjes er niet van om alsnog door te dringen hoor! (Mijn zwangerschap is t bewijs ;) )

Ik denk dat speeksel sowieso slecht is downthere Bij mij namelijk reden #1 voor een blaasontsteking...

6. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahaaaa yep hij valt het kwartje. Ik kan me echt niet voorstellen dat daar iets mis mee is hahahaha wat ben ik een sufferd trouwens hahaha.
    Nee joh jullie speeksel zit toch aan de buitenkant en uiteindelijk komt erg diep binnen. Wel heb ik eens gehoord dat als je eerst klaarkomt dat dan je baarmoedermond sluit en dus bevruchting lastig is? Geen idee of het waar is?

7. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Ik lees vaker dat speeksel de kwaliteit van het zaad negatief beinvloedt en dat het niet goed is voor de overleving van het sperma.. Inderdaad o.a. door de bacterien. Zeker af te raden elkaar oraal te bevredigen bij infertiliteitsproblemen.

8. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Dat lees ik idd ook! Wist dat niet.. Nu ik dat lees doe ik toch een paar dingen fout.. :)

9. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik verwen mn man altijd eerst en daarna pas klussen en ik ben toch in de tweese ronde zwanger geworden.

10. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Bedankt dames...

11. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Wij zweren bij speeksel. Toch al 3 keer bevruchting opgetreden... speeksel komt niet zo diep en is wellicht opgedroogd voor er een orgasme optreedt.

Speeksel lijkt me ook niet onhygienisch. Dieren likken hun wonden. Het bevordert genezing.

Deel Deze Pagina