Ik heb net mn eerste afspraak bij de gyn gemaakt! Ik schrok er van want ik kan volgende week vrijdag al terecht! De dag erna gaan we op vakantie, maar in idere geval gaat er nu wat gebeuren. Morgen is het 4 maanden geleden dat ik voor het laast ongi werd. Tijd voor actie!
Ik kan me voorstellen dat je ervan schrok dat je al zo snel terecht kan. Toch is het ook wel weer fijn dat jullie meteen 'aan de slag' kunnen en niet heel lang hoefden te wachten. Heel veel succes vrijdag. Laat je nog weten hoe het is gegaan? Daarna lekker op vakantie.... heerlijk! Geniet ervan!
Toch fijn dat je nog voor je vakantie kunt. Veel succes. ik hoop dat jullie goed bericht krijgen en je cyclus wat regelmatig gaat worden.
Succes bij de gyneacoloog, zelf ben ik nog steeds het wacht sinds februari, ik moet nog 4 weken afwachten van mijn ha. Dan zou hij kijken of ik door verwezen kan worden. poohbear226, Hopelijk ben je snel zwanger!
dank jullie wel! Lief! Ik probeer het een beetje naast me neer te leggen, maar lees wel elke dag effe de laatste nieuwtjes hier mee! Jullie horen van me!
hee Poohbear goed dat je de stap hebt genomen! Ik ga volgende week donderdag voor het eerst heen. ik vind het ook erg spannend wat er gaat gebeuren! Liefs, Blondie
zijn net terug van eerste afspraak! Inwendige echo en uitstrijkje gemaakt en ze denkt aan PCO. Mn vriend moet een potje inleveren en we hebben beide bloed moeten laten prikken. Morgen lekker op vakantie en daarna gaan we verder en horen we de uitslagen! Viel echt mee! Succes allemaal!
hey poohbear wel balen zeg de uitslag .... maar nou weet je wel waar je aan toe bent en kan er actie ondernomen worden of niet ? fijne vakantie meis L.sybje
thanks! Over een uurtje vertrekken we, dus 3 weken geen internet etc, zal me ook goed doen. allemaal succes verder!