Hallo, Normaal gesproken heb ik rond de dag dat ik mijn eisprong moet hebben een gelei-achtige bruine prop als ik naar de wc ga. Deze maand heb ik dit niet gehad. Ik zou de 23e mijn eisprong gehad moeten hebben en zit dus een paar dagen voor een evt. Innesteling. Sinds de 23e heb ik heel veel last van hoofdpijn en een raar gevoel in mijn buik, beetje misselijk/weeïg gevoel. Gisteren en eergisteren heb ik ook wat last gehad van steekjes diep in mijn buik en dan meer aan de linkerkant. Tevens kan ik de hele dag wel blijven eten! En dan dus dat bruine propje dat ik deze keer niet gehad heb rond mijn eisprong. Verder heb ik geen "symptomen". Tegen beter weten in heb ik vandaag een testje gedaan. Deze was natuurlijk negatief. Het is ook veel te vroeg om te testen. 7 juni is pas mijn nod. Zou er kans zijn dat ik misschien tóch zwanger ben? Of had ik dan nu toch een licht streepje moeten hebben?
Dit is wel erg vroeg om al een streepje te zien. Zou dus toch nog een weekje wachten en dan weer testen. Je zou zeker zwanger kunnen zijn gezien je klachten. Ga voor je duimen!
Dank je jimmychoo! Zou het dan toch? Nog even geduld hebben en dan nog eens testen. Ppff die onzekerheid!
Kunt natuurlijk altijd al een paar daagjes eerder testen haha.. heb ik ook gedaan. houd ons op de hoogte!
Ik heb hetzelfde misselijke gevoel met het eten of aan eten denken.. voor de rest een heel lichtelijk menstruatiegevoel gehad, niet echt krampen maar een raar gevoel. Had ook gevoelige harde tepels alleen is dit weggetrokken dus vrees een negatieve test. Ik mag over een paar dagen testen. Ben benieuwd, hoop dat we allebei goed nieuws krijgen.