Hoi dames! Ik heb het sinds een paar dagen ontzettend koud, is dit ook een zwangerschapssymptoom? Herkend iemand dit?
Ik herken het wel voordat ik positief testte en nu nog steeds. Ik heb nog nooit in mijn leven met sokken aan geslapen. Sinds vorige week 4(!) paar sokken aan in bed en overdag in mijn schoenen. Zulke koude tenen vooral!
Echt heel mijn lichaam is koud, koude voeten heb ik altijd wel snacht, maar zo koud heb ik het nooit.
Bij mij betekent kou elke maand weer dat het mislukt is. Zodra ik koude rillingen krijg, weet ik het alweer Hoop dat t bij jou anders zit!!
Ik had/heb het ook vaak koud en vooral dan hele koude voeten.. terwijl je gewoon sloffen aan hebt gehad.. het zou indd een symptoom kunnen zijn ! Haha
Vanaf dat ik zwanger was tot aan 8 weken heel erg koud gehad, daarna was het gelukkig over. Maar ik slaap al wel de hele zwangerschap met sokken aan in bed, want die willen vaak echt niet warm worden.
Bij de zwangerschap van mijn eerste kindje ook erg koud gehad. Dit al voordat ik positief testte. ben normaal gesproken een kacheltje. Zijn op dit moment bezig met ons 2e kindje en nu wederom erg koud. Volgende week maar hopen dat dit ook weer positief is.
Ik ben ook zwanger en heb het ook vanaf het moment dat ik het wist erg koud. Nu nog steeds. Het zou dus wel een teken kunnen zijn! Heb je al getest??
Oh daar heb ik zo ontzettend last van! De kamer is verwarmd tot 22 of zelfs 22,5 graden en toch moet ik een dikke pull en drie dekentjes over me heen hebben in de zetel, anders ril ik van de kou (heb nochtans geen koorts ofzo). Ik hoop dat het ook een teken is, zit 7/8 dpo. Spannend he!
Hier ook heel herkenbaar. Voordat ik positief testte al de hele week steenkoude handen en voeten. Op de bank standaard onder een dekentje. Voor dat ik ga slapen moet ik echt eerst warm douchen anders wordt ik niet warm. Dus ik denk wel dat het een symptoom is haha! 😆
Sorry zie nu pas jullie reacties hihi Ik heb het nogsteeds koud, en ben nog niet ongesteld (zit op 14dpo) vanmiddag testje gedaan maar ik zie geen 2de streepje, zal hem onder dit bericht plaatsen, vanmorgen was mijn temp. 36,85. Morgevroeg test ik nog eens. Hoe ver in de cyclus zitten jullie?