Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil Denk van me afschrijven ik en me vriend zijn nu vier jaar bezig in het ziekenhuis heb clomid gehad en puregon alle 2 deden niks bij mij. nu hebben ze in januari bloedgeprikt en me waardes zijn laag krijg dus geen eisprong over weken gaan ze weer bloedprikken en dan kijken wat me waardes dan zijn en dan kunnen ze pas zeggen welke behandeling het beste is voor ons Ik merk dat ik niet goed in me vel zit droom snachts ook dat ik nooit geen kinderen kan krijgen me familie zegt hele tijd jouw tijd komt wel maar ze weten niet hoe moeilijk het is om altijd weer naar het ziekenhuis te moeten en altijd slecht nieuws te horen ben het gewoon beu wel vindt ik het leuk dat ik in maart een neefje krijg en in mei een nichtje Sorry voor het lange verhaal het doet megoed van me af te schrijven
Hey, Het is goed dat je het van je af schrijft (herkenning en steun zoekt bij andere) Pff dat is echt vervelend al 4 jaar in het ziekenhuis en nog altijd geen eisprong?! Hebben ze alleen purgeon geprobeerd met spuiten geen andere? Dat zijn ontzettend lange jaren!! Maar toch heb je je staande gehouden knap!! Heel herkenbaar dat je dan erover gaat dromen! Maar toch de moed erin proberen te houden. Ja dat is heel makkelijk gezegd oh je bent nog jong alle tijd en jullie tijd komt nog wel... Van al die ziekenhuis bezoeken en telkens weer slecht nieuws te krijgen word je echt niet vrolijk van en schiet jw niets mee op ook al is het goed bedoelt.. Zelf 8 maanden gezocht naar een eisprong(voor jou kort) clomid,leo operatie en uiteindelijk bij gonal f 150ie eindelijk die eisprong gevonden tweede ronde te laag ingezet ik toch doorgezet en opgehoogd in overleg en ja dat was een goede zet.. (Misschien wil je dit niet horen) maar de moed erin houden de wonderen zijn de wereld nog niet uit die koppige eitjes zullen ooit moeten luisteren!! Hopelijk kunnen ze snel iets met de bloedwaardes en een goede behandeling voor jullie vinden!!
Ik wil je even n hart onder de riem steken.. Jeetje 4 jaar is vreselijk lang.... Wat moet jij sterk zijn zeg!! Ik duim voor je dat je wachten snel beloond gaat worden!
Ik wil even laten weten dat ik je echt een bikkel vind. Wat een geduld hebben jullie..ik hoop dat jullie geduld snel beloond zal worden.
Dankje wel allemaal ik moet ook sterkt zijn ik heb puregon de hoogste dosering gehad en het heeft niet mogen helpen hoop dat de drie weken snel voorbij zijn dat ik weet waar ik aan toe ben ze gaan ook al mijn eitjes tellen ze willen weten hoeveel ik er heb