Geen eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by eerstekindje12, Oct 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    In bijlage mijn ovulatietesten, sinds gisteren negatief. Op 29-30-1-2-3 heel licht bloedverlies, maar echt heel lichtjes. Toen waren de testen ook het meest duidelijk. Maar geen piek, toch? Vandaag steek gevoeld, maar er gaat vanalles door je lijf... . De onderste is van vandaag.

Moet ik verder testen of zou mijn ei al geweest zijn? Vandaag dag 20. Wisselende en onregelmatige cyclus, ronde 3. Vorige ronde cyclus van 40 dagen.

Attached Files:

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb het precies zo!! Lees dus ff mee. Mijn gevoel zegt dat eisprong wel is geweest.. frustrerend!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je weer een cyclus van 40 dagen of langer hebt, kan je eisprong ook nog niet geweest zijn!

Bij een cyclus van 40 dagen kan je ei springen vanaf dag 22 tot en met dag 30 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase (tijd tussen eisprong en ongesteldheid) van 10 tot 18 dagen.

Aangezien je nu dus op dag 20 zit, zou je dus in elk geval ovulatietesten moeten doen tot en met dag 30 van je cyclus. Kans is levensgroot aanwezig dat je eisprong nog komt.

Succes!

4. eerstekindje12

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Na twee dagen een omo witte test en gisteren niet kunnen testen was er vandaag een kleine streep weer merkbaar. Hopelijk wordt deze nog duidelijker! Zo een lange cyclussen zijn echt om gek te worden. Want als we niet bewust bezig waren met zwanger worden waren ze max 35dagen.

5. flower1986

Aug 15, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan je testen te zien heb je nog geen eisprong gehad.
    Zelf test ik al maanden. Ik ben gestopt met de pil in juni voor een tweede wonder. Zo frustrend he zo'n lange cyclus. De mijne duurt nu al meer dan 100 dagen en ik zie niets anders dan negatie ovulatietesten. De ene heeft soms een duidelijkere tweede streep dan de andere, door de gevoeligheid en het moment waarop ik test, maar een knaller heb ik nog niet gehad..

Ik ben er wel bekend mee. Bij mijn eerste zwangerschap had ik mijn waarschijnlijk eerste eisprong in december sinds ik begin mei gestopt was met de pil. Mijn lichaam is maanden lang aan het ontpillen. In september tussendoor de enige bloeding van 1,5 dag. Bij de gyneacoloog geweest voor een inwendige echo. Dat bleek allemaal goed. Daarna meteen zwanger van een 'natuurlijke' eisprong. Waarschijnlijk al voor het bezoek aan haar.

Door maanden lang gebruik van ovulatietesten kun je toch zwanger raken. Het beste medicijn is geduld en een gezonde leefstijl. Verder kun je het zelf niet stimuleren. Ik wens je heel veel succes en geduld! Dat heb ik ook al maanden... :)

6. eerstekindje12

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Dank u wel! 100 dagen! Dat isal leuk als je geen kinderwens hebt, maar nu zou regelmaat wel leuk zijn natuurlijk

Share This Page