Wie wil er naar mijn kaartje kijken. Heb gisteren en vandaag s middags een test gedaan. Beide bleven wit maar kregen na een paar uur een heel licht (indroog? ) lijntje. Sinds vrijdagavond heb ik bij het afvegen soms een klein beetje oud bruin bloed en net een keer heel licht roze slijm. Geen menstruatie met livhte kramoen zoals ik normaal heb te bekennen. Vind mijn temp van de laatste dagen ook heel vaag. Iemand een idee???
Je zit m.i. nu op 8 of 9 dpo (ei iets later dan nu aangegeven). Je testen zijn negatief want ze zijn ver buiten afleestijd pas een vaag streepje gaan geven. Je tempdaling van gisteren kan een innesteling zijn geweest, maar ook een nietszeggende dip. Het bruin/roze verlies sinds vrijdag klinkt niet zo positief helass. Ik ben bang dat je moet afwachten helaas
@RoGiJuLi Waarom denk jij dat mijn ei pas later is geweest dan aangegeven? Ik wacht verder maar weer af. Heb dit bruinverlies nog nooit gehad.
Omdat je 36.6 al vaker hebt gehad. En ik denk dat je basaal nu ook hoger ligt dan normaal vanwege je mk hiervoor. Dat kan ook het bruinverlies van nu verklaren. Je lichaam is zover ik kan zien/beoordelen op je temp enzo nog niet helemaal als vanouds.