Warme huid rond baarmoeder

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cjms, Feb 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cjms

Cjms Bekend lid

Dec 11, 2016
    891
    1,286
    93
    #1 Cjms, Feb 6, 2017
    Last edited: Feb 6, 2017
    Hallo iedereen,

Zoals zovelen hier zijn we al even bezig met onze kinderwens. Ik heb een cyclus van veelal 32/33 dagen. Mijn laatste menstruatie is op 12 januari begonnen, rond 29 januari heb ik dus mijn ei gehad. Ik heb dit ook gemerkt aan de verandering in afscheiding.
    Afgelopen woensdag of donderdag (1 of 2 februari) had ik (sorry voor de details) een hele grote, vieze, wittere klodder bij het afvegen. Echt heel groot (ik schrok ervan). Dit is ook de enige keer geweest. Sindsdien heb ik steeds wel wat afscheiding. Normaal gesproken ben ik zo goed als droog, nu heb ik wel steeds was dunne afscheiding (dun, wit. Net niet waterig). Gistermiddag had ik behoorlijk was menstruatiekrampen. Althans, zo leek het. Geen steekjes dus (wel heel soms in mijn lies), maar echt de welbekende menstruatiekramp. Ik heb geen bloedverlies gehad. Momenteel heb ik ook vaak last van ontzettend droge ogen. Maar ik ben een lenzendrager, dus ik weet niet of dat iets uitmaakt. Ik zou pas 14 februari ongesteld moeten worden. Dit kan ook iets eerder zijn (afgelopen maand was ik 2 dagen eerder).

Nu ik dit uitgelegd heb, valt mij sinds eergisteren/gisteren ook nog iets op (en ik ben niet de enige). De huid thv mijn baarmoeder is een stuk warmer dan de huis op mijn buik er vlak boven. Dit is echt voelbaar warmer. Dit heb ik tot nu toe nooit gehad.

O, en om even in wat intieme details te treden... zaterdagnacht hebben mijn man en ik 'huisgehouden' en daarbij voel mijn man iets op...

-als je het niet wilt weten, raad ik je nu aan om te stoppen met lezen-

Mijn man vroeg mij of ik ongesteld moest worden. Hij vertelde dat het 'down under' wat zuurder smaakte dan normaal en hij had het ook over een ijzersmaak. Verder was het niet zo dat het anders rook ofzo...
    SORRY VOOR DE DETAILS! maar ik weet niet of dat eraan gelinkt kan zijn...
    O en ja.. de boel was ook gewoon netjes gewassen, hoor... :')

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je baarmoeder valt nog achter je schaambot.
    De ijzersmaak is ook de smaak van bloed natuurlijk, dus er valt nog erg weinig over te zeggen.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,961
    33,636
    113
    Maar wat is je vraag nou eigenlijk?
    Of lees ik hier overheen door het lange verhaal???

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik denk dat het bij iedereen daar wat watmer is dan de rest van het lichaam aangezien er altijd wel iets overheen zit. Je string bijvoorbeeld en dan blijft het toch wat warmer dan de rest denk ik

Share This Page