thee om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nijntje39, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Hallo, rare vraag, weet iemand of er een bepaalde theesoort goed is voor mensen die zwanger willen worden?

Ik drink graag een theetje in de winter, maar vroeg me af of een bepaalde theesoort goed of slecht is . Groene thee zou niet zo goed zijn las ik, camille... is dat goed?

Iemand een idee?

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

geen idee en ik denk niet dat er dingen zijn waardoor je zwanger zult worden of sneller zwanger zult worden.... :rolleyes:
    Meer bijgeloof denk ik... maar goed ook ik hbe op t punt gestaan om te beginnen met een of andere aloe vera drank maar was al zwanger toen. T kan vast geen kwaad als je iets hebt gevonden mits je realistisch blijft en het niet gaat zien als een wondermiddel.

Succes!

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    heb wel eens van brandnetelthee en zoete aardappels gehoord. Maar pin me er niet op vast.
    Succes liefs Elba

4. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hallo,
    ik heb capsules van etos zwanger worden, daar zit ook groene thee in!
    dus denk dat je groene thee wel gewoon kan drinken!
    liefs nikky

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.821
    4.057
    113
    Ik ben vandaag bij de etos geweest om voor mezelf gravitamon te halen en ik zag daar inderdaad ook pillen waar groene thee bij in zit.

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Brandnetelthee heb ik ook wel eens gehoord dat dat kan 'helpen' om een bevruchting te stimuleren.
    Voor de rest zou ik het niet weten.

7. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    merci voor de antwoorden, van groene thee heb ik gehoord dat het ook nadelen heeft naar zwangerschap toe, dus liever niet. Misschien brandnetelthee.

Deel Deze Pagina