Ik zit nu op cyclusdag 15. Op dag 11 en 12 een positieve clearblue ovulatietest. Op dag 12 in de avond groeipijn. Op dag 13 in de ochtend een negatieve ovulatietest. Maar... geen tempstijging. Hoe kan dat nu? Heb ik geen eisprong gehad? Kaartje staat in mijn handtekening.
Hoi @Lootje Ja, dat kan. Ik heb ook wel eens cycli gehad met 2 LH pieken, waarbij mijn ei pas na de tweede piek (een dag of 4/5 na de eerste piek) sprong. Ik zou gewoon doortesten en -tempen en vooral doorklussen tot je de welbekende stijging krijgt. Toi toi toi
Het lijkt er idd op dat je geen eisprong hebt gehad. Wel vind ik jouw temp nogal hoog (icm je lf temp van het vorige kaartje). Temp je wel volgens alle regels?
Temperatuur is vanmorgen toch omhoog gelukkig. Als dat komende dagen zo blijkt, heb ik toch een eisprong gehad. Ik ben wel benieuwd wanneer dan. Kan het bijvoorbeeld dat de eisprong dinsdag op woensdag nacht was, maar de temperatuur nu pas gestegen is?
Nee ik zet in op gisterenmiddag. Als je ei in de nacht van dinsdag op woensdag was, dan zoi je temp nu met zeker 0.4-0.5 gestegen zijn
Ik heb vaak niet een heel hoge stijging, meestal max 0,3 graden. Vanmorgen ook weer 37 grafen, net als gisteren. Ik had op dag 11 en 12 een positieve test, wel maf dan dat de eisprong pas op dag 15 plaatsvindt. Ik lees overal dat de eisprong vanaf moment positieve test binnen 48 uur plaatsvindt, maar dat is bij mij blijkbaar niet het geval?
Nee dat is zeker niet altijd vaak. Regelmatig zie dat hij binnen 48 na de 2e dag posi ovu pas springt
Nee die klopt echt niet Met welke ovu's heb je getest en welke dstum en tijdstip waren ze positief en heb je foto's (mits streepjestesten).
Ik gebruik de smiley testen van clearblue. Op 26 en 27 dec eind middag positief. Op 28 december smorgens negatief.
Tussen 1 en 5 dpo is dat bijna altijd de gele lichaamsdip . Dat betekent dat het lege follikel hoog progesteron gaat aanmaken. Morgen zal hij dan weer hoger zijn Ps, vorige maand had je hem ws op 4 dpo