Geen eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Silvy222, 22 jul 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvy222

    Silvy222 Lid

    22 jul 2021
    17
    1
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Ik krijg altijd mijn eisprong met 1+- dag op tijd. Ik kan deze ook altijd duidelijk voelen.
    Sinds een tijdje gebruik ik eisprong testen en deze passen altijd bij wat ik voel.

    Nu zit het zit het zo dat ik dit keer licht oplopende testen had (ik weet dat dat meestal niks zegt, maar bij mij loopt het altijd op tot mijn eisprong en daarna af). Op de dag wanneer ik mijn eisprong verwachtte was het streepje op zijn donkerst maar verre van positief. Deze dag heb ik bruine afscheiding gehad tot de volgende dag. Ook geen eisprong gevoeld, behalve tot nu toe lichte buikkrampen. Dit heb ik nooit zo gehad. Daarna zijn de testen ook gaan aflopen.

    5 dagen geleden verwachtte ik dus mijn eisprong maar deze is niet geweest. Ik zit nu op de 19e dag van mijn cyclus.

    Herkent iemand dit? Wat zou ik kunnen doen om mijn eisprong op te wekken. Dit maakt mij onzeker.. De klok tikt al erg over de tijd.
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Helaas kun je niet zelf een eisprong opwekken. Kan zijn dat die eerder of later is of deze ronde helemaal geen eisprong. Dat kan gebeuren zonder aanwijsbare reden. Wat bedoel je met dat de klok over de tijd tikt? Leeftijd? Want dat zou idd een reden kunnen zijn dat je cyclus veranderd
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Het is volstrekt normaal om een keer geen eisprong te hebben, een ei kan een.keer niet gesprongen zijn omdat ie te groot werd, afwijkende vorm had bv. Is écht normaal als dat een keer voorkomt. Is bij mij ook al een keer gebeurt, dmv bloedonderzoek was duidelijk dat ik 1 cyclus (die ook langer was) geen eisprong had gehad.
     

Deel Deze Pagina