K loop(zit) me te ergeren.. kan me ei maar niet kwijt... ben in de ziektewet door gebroken rib en 2 gekneusde (al anderhalve week.) huis op zijn kop vanwege nieuwe keuken en gelijke tijd gang verbouwen. Zelf niet ``klussen`` letterlijk en figuurlijk door pijn uiteraard rib.. ik word helemaal gek hier... Ben eindelijk beetje op de been maar ja kan nog niks doen.. en dan duurt de dag zoooo langggg word een beetje gestoord geloof ik aahhhh al die troep hier... en zal deze maand uiteraard weer niet ``raak`` zijn pfff
Dan ben je al snel op de been. Ik heb in januari me ribben gekneusd en er zaten scheurtjes in me ribben en heb 3 maanden plat moeten liggen. Ik heb de tijd doorgebacht met heel veel films kijken, lezen en sudoku. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Ik heb ook al 2 keer 4 gekneusde ribben gehad, maar ik werkte toen gewoon door (op een kdv), al die kindjes tillen enzo.. au au. Bij mij kwam t door... je raadt t nooit! HOESTEN.. Iemand anders dit wel eens gehad?
Kan me goed voorstellen dat je door hoesten je ribben kan kneuzen...zelf heb ik mijn spieren gescheurd door het hevige hoesten ooit.
Ze hebben mij toen in me ribbenkast geschopt. Echt heel me borsten en ribben kast waren blauw. De huisartsenpost wilde me niet helpen we hebben daar een klacht ingediend want in het ziekenhuis waren ze zich doodgeschrokken en dachten door me kortademigheid dat me longen geperforeerd waren gelukkig was het niet zo maar heb er nog steed giga veel last van. vooral nu die kleine flink schopt en niet onder me buik nee lekker tegen me ribben. ze hadden al in het ziekenhuisgezegd dat ik er pas echt na me zwangerschap vanaf kom en tot die tijd lekker pijn leiden en 2 paracetamollen slikken meer niet. als je ze wel eens gekenusd heb weet je dat er 2 niet helpen dus slik ik maar niks.
Jeetje meis, dat wist ik niet. Niet dat je me alles hoeft te vertellen hoor. Maar als je je verveeld je weet me te vinden he. Doei janne
hoi hoi @fleur vind je me snel op de been hihi vond 1 week al plat verschrikkelijk. @Patroeschka. idd niet fijn ik merk het al met mijn dochter ik kon echt niks doen met haar. mijn baas vond ook dat ik binnen een week al kon werken.(werk in een ziekenhuis) maar gelukkig de arbo dienst vind dat ik 3 weken rust moest houden. @ janne nee sorry.. ben niet zo lang achter de pc ook. lang zitten kan ook al nie(bijna niks pff) maar het gebeurde dus op mijn werk in een ziekenhuis nota bene. een trapleer viel op in mijn zij en ik voelde aan de voorkant hem gewoon breken!! echt ik werd gewoon groen en kotsmisselijk van de pijn. Maar omdat de seh s avonds sluit moest ik ook nog naar een ander ziekenhuis ook!! in de auto ook zo`n fijn gevoel.. En ook alleen met pijnstillers naar huis gestuurd en ben afgelopen dindsdag terug geweest om foto`s te laten maken. Maar het was mooi gebroken zei ie. Naar buiten dus geen gevaar voor mijn longen. Ben er mooi klaar mee.. en dan nog 1 grote zooi hier... gek word ik!!
@janne hihihi geen sorry hoor.. was maar een geintje ik ging daarna ook gelijk slapen. vandaag ga ik dvd`tjes kijken en ook de pc Het is voor de mannen rustdag gelukkig. Eindelijk een keertje ff alleen thuis. geen ``peet kan je...`` ``peet heb je...`` rust heerlijk!! even weer geduld opbouwen voor de rest van de dagen.. nu merk ik dat ik echt wil blijven werken in de toekomst zeg...
he get, wat naar.... Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel beter zult voelen. *knuffel* (zacht hoor, ik denk aan je rib! )
@BeetjePeetje ja wel zachtjes hoor.. daarom zei ik al deze maand zal echt niet raak zijn hihi pff we hebben alles geprobeerd maar bij alles deed het zeer. alleen al het sneller adem halen doet al zeer. @janne... welk doel dan? hihi dat ik uitrust? of dat ik weet dat ik wil blijven werken. uitrusten doe ik niet echt.. ben moeier nu dan als ik 38 uur werk. En die meid van me.. ze voelen aan wanneer je niet toppie ben. als ze wat uitgevreten heb rent ze snel weg.. ze weet toch nu dat mama haar niet achterna rent