geen engergie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bull22, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo allemaal

ben nu 31 weken
    rond de 20 weken heb ik een energie van 0,0

savonds vroeg naar bed, tussen 22,00 en 23,00
    smorgens ben ik niet vooruit te branden en lig ik het liefste de hele dag met me huispakkie op de bank.

als ik dan denk dat ik ook nog moet eten koken
    sta ik achter het aanrecht en denk ik bah
    hebben hier meerdere vrouwen last van
    echt niet leuk meer.

heb ik dadelijk nog wel genoeg energie voor de bevalling?

xxx
    tips zijn welkom

2. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier bijna 28 weken zwanger en ik herken dit heel erg. Bij mij wordt het trouwens vooral veroorzaakt door slaapproblemen. Wat mij helpt om energie te krijgen, is juist wel dingen te doen (hoe paradoxaal dat in jouw oren nu misschien klinkt), want van alleen bankhangen word je alleen maar nog moeier. Activiteiten als een eindje fietsen, lichte boodschappen doen, naar de markt gaan etc. helpen mij heel erg. Ook activiteiten thuis waardoor ik een goed gevoel over mezelf krijg, helpen erg: bij mij werkt bijvoorbeeld creatief zijn heel goed, ben nu een jasje aan het breien voor mijn kindje.

Succes!!

Liefs Rus05

3. bull22

bull22 Niet meer actief

geen gek idee eigenlijk.

sinds een tijdje ben ik weer begonnen met schilderen.

woon niet echt groot dus wilde tog een leuk hoekje creeren voor de kleine straks.
    nu ik niet meer zoveel puf heb had ik het in de hoek gesmeten.
    denk dat ik het van de week maar weer eens uit de hoek haal
    mischien helpt het.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oooooow heb er ook zoon verschrikkelijke last van!
    Ik slaap ook niet al te best maar goed... Word maar ongeveer 2-3 keer per nacht wakker dus dat valt op zich nog wel mee...

Wat betreft digen in huis... Soms doe ik t niet en soms maak ik zin...
    Als ik eenmaal bezig ben lukt t wel maar ben zooo snel moe dat als k eenmaal weer op de bank zit ik niet de kracht heb om nog 6000 dingen te doen. De dingen die dus niet perse hoeven doe ik de volgende dag... Of soms savonds als k ineens denk JA! Haha:p

Voor de rest gewoon alles op t gemakkie en tsjaa.. Dingen die moeten zoals eten maken enzo... Dt moet maar....:(
    Heb dua helaas geen tips voor je...

Maar hoe zit het met je ijzer? Is dat wel voldoende?

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Heel herkenbaar! Ik slaap de laatste dagen ook enorm slecht, voornamelijk omdat mijn benen zo onrustig zijn.

Vooral s nachts, maar ook nu heb ik er erg veel last van. Mn lichaam is zooo moe. Ik moet echt naar de winkel, maar ben niet vooruit te branden.

6. bull22

bull22 Niet meer actief

oke ik ben dus niet de enige, haha

ja mijn ijzer is goed. bloedruk was wel iets aan de lager kant maar de vk zij gister dat het er goed uit zag.
    mischien komt het ook wel doordat de kleine al ingedaald is.

ik word zo snel wakker in bed
    me vriend hoef mij maar aan te raken en ben wakker
    word er beetje gek van.
    als hij smorgens vroeg weg ga, dan ga ik daarna nog fftjes naar bed, dan slaap ik wel weer goed.

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Heel herkenbaar... :(
    Moet alle zooi uit de babykamer halen om te kunnen gaan schilderen, maar heb er gewoon de puf niet voor.
    Maar heb met mijn vriend afgesproken dat we vanaf volgende week gaan knallen!
    Ik slaap niet heel slecht, wel wat onrustiger, dus misschien komt het daar ook wel door.
    Maar ik probeer wel dingen te blijven doen om niet in te zakken, alleen juist de klusjes die echt moeten gebeuren blijven liggen omdat die ook meer tijd en energie vergen.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook werkelijk geen energie meer hoor!
    word er soms helemaal misselijk en naar van, zo moe is mijn lichaam.
    Ik slaap s'nachts bijna niet van de pijn in mijn bekken en overdag lukt het mij vaak ook niet.
    Dus ja...op is de energie dan op een gegeven moment.
    Ik probeer goed gezond te eten en veel te drinken zodat ik mijzelf geen vitaminen tekort doe.
    En wat betreft de bevalling, ik vraag mij ook welleens af of ik dan wel genoeg energie heb,maar ik hoor van vriendinnen dat er dan toch een soort kracht naar boven komt die ervoor zorgt dat het je lukt.

9. Kylie

Kylie Lid

28 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik herken het helemaal! Ik ben ook constant moe en zonder energie! Kan elke middag wel een dutje doen en lig 's avonds voor half 10 in mijn bedje. Afgelopen dagen wel goed geslapen maar daarvoor sliep ik zo licht dat mijn vriend nu met zijn hoofd op het voeteneinde slaapt omdat ik anders de slaap niet kan vatten! Hoop dat ik gauw wat meer energie krijg want heb nergens zin in!

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.839
    9.346
    113
    Gelderland
    Ohh zo herkenbaar..

Ik ben de hele zwangerschap al ontzettend moe. Ze zeggen altijd dat je je rond de 20 weken minder moe moet gaan voelen maar ik ben altijd moe gebleven. Ik ben nu 35 weken en probeer echt zoveel mogelijk aan mijn vermoeidheid toe te geven. Gistermiddag ruim 2 uur geslapen en vannacht ook gewoon goed geslapen en ik verlang nu alweer naar mijn bedje. Dingen doen omme fitter te voelen gaat het ook niet meer worden want bij alles wat ik doe krijg ik harde buiken.
    Ook ik ben bang dat ik zo vermoeid blijf en dat zou echt balen zijn met 2 kinderen die elkaar waarschijnlijk af zullen wisselen..

Deel Deze Pagina