Jeetje!! Even mijn ei kwijt hoor! Mijn kleine meid is echt helemaal de weg kwijt! Ik heb haar nog nooit zo meegemaakt... Ze heeft vandaag wel acht uur gehuild denk ik!! Normaal slaapt ze goed, eet ze goed en speelt ze lekker zelf, echt geen klachten. Maar nu! Ze slaapt al dagen amper overdag, ook ´s nachts wordt ze veel en lang wakker. En huilen huilen huilen. Manijn manijn (mandarijn) roepen en dan als ze het krijgt: nee nee nee. Ze eet amper (behalve krentebollen en vlees?!), ik probeer van alles maar zelfs haar lievelingseten gaat er mondjesmaat in. Een paar dagen geleden heeft ze een dag of drie koorts gehad (39,1) maar nu niet meer. Het zou kunnen zijn dat ze last heeft van de reflux (door afbouwen medicijnen, hoewel dat goed leek te gaan) of van haar doorkomende tanden (kiezen en hoektanden). Jammer genoeg kan ik het niet zien aan de buitenkant... En het gaat echt aan m'n hart als ik haar zo zie huilen! Ik wil niet meteen bij de dokter op de stoep staan, nog even aankijken, m'n gevoel zegt dat het niet ernstig is. Zucht, dit is echt lastig!! Willen jullie voor mij (en haar) duimen dat het snel weer over is??? Tips zijn welkom maar ik moest vooral even luchten . Liefs van mamakarlien
is misschien genigel of iets dergelijks een optie? tis echt sneu.. of iets kouds eten geven? of gaat er echt helemaal niets in? ik hoop dat ze snel weer opknapt!!!
duim voor je dat het snel weer overgaat! Slaapt ze misschien beter als je haar een zetpilletje geeft voor de nacht?
Kan me heel goed voorstellen dat dit je ontzettend aan je hart gaat! Wat kun je je als moeder machteloos voelen he! Leef met jullie mee en hoop dat het snel weer beter gaat! Liefs Roos11.
Ooh wat vervelend he om je kleine moppie zo verdrietig te zien en niet weten wat er aan de hand is. Zoals iemand al zei hier, heb je al een zetpil geprobeerd? Sterke en hopelijk knapt ze snel op!!
als je zeker weet dat er kiezen doorkomen, geef haar wat chamodent en dentinox op de plekjes doen voordat je ze in bdje legt en eventueel s nachts wakker wordt hier helpt dit echt wonderbaarlijk, zie ik iets door komen begin ik er mee, en we merken er dan wrijwel weinig van. het is echt niet leuk om ze zo aan te zien, sterkte!!!
Ach goss, zielig is dat he. Mijn hart breekt ook echt als mijn kleine meid (of eigenlijk welk klein kind dan ook) zo vreselijk zielig is. Ik heb helaas geen bruikbare tips, want gelukkig nog niet veel ervaring met 'moeilijkere dagen' of wat het dan ook mag zijn.. Maar ik wilde je wel even heel veel sterkte wensen en ik hoop vooral voor je kleine meid dat het snel over is.
Ah wat zielig. Ja, ik zou ook een zetpil proberen. Zeker nu ze al een paar dagen zo niet-lekker is. Als ze pijn heeft, doet dat wonderen en slaapt ze weer en jij ook. Veel succes!
Hallo mamakarlien! Je berichtje van maandag is nogal blijven hangen bij mij, vandaar dat ik nog even een berichtje stuur. Hoop dat het inmiddels beter gaat met je kleine meid! Liefs Roos11.
Wat lief! Ze slaapt sinds gisteren weer door, ze heeft nog tot gisteren verhoging gehad, ik weet nog steeds niet waardoor! Maar het belangrijkste: ze huilt niet meer en lacht weer! En dat gaat het met moeders ook beter natuurlijk! Dank je wel!
Had je al aan een oorontsteking gedacht? Ff checken bij de huisarts en je weet in ieder geval wat er aan de hand is. Ze kunnen hier heel ziek van zijn, oorpijn doet écht veel pijn.. Hopenlijk knapt ze nu snel weer op. Sterkte....
Oh, wat ontzettend fijn om te lezen! Kan me heel goed voorstellen dat je je flink machteloos gevoeld hebt! Hoop ontzettend dat het vanaf nu alleen maar weer beter gaat met je kleine meisje! Liefs van Roos11!