Minder zwangerschapsklachten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meysje, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Inmiddels doen mijn borsten bijna geen pijn meer en is de misselijkheid verdwenen, deze heeft plaats gemaakt voor verminderde eetlust maar meer ook niet. Bij mijn zoontje ook geen misselijkheid gehad maar wel tot een week of 9 pijnlijke borsten. Ik weet dat ik niets kan doen dan afwachten maar het is zo moeilijk (3 miskramen voor mijn zoontje gehad en 1 miskraam in oktober 2017).
    Is geen bloed en geen kramp echt goed of moet ik rekening houden met een missed abortion?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Kwaaltjes komen en gaan op het begin!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wel of geen kwaaltjes zegt echt helemaal niets!!!
    Je kunt niet anders, hoe moeilijk ook, dan afwachten. En proberen te genieten. Dat heb ik tijdens de zwangerschap zo weinig gedaan (zijn via OI zwanger geworden dus ik was eigenlijk tot de 20w echo zó onzeker). Achteraf heb ik daar wel spijt van een beetje maargoed.. doe je niets meer aan.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Kwaaltjes zeggen echt weinig gelukkig! Ik heb rond dat termijn nergens last van gehad, eigenlijk heel deze zwangerschap heel weinig. Op moeheid na!

5. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ja vermoeidheid wel volop aanwezig. Ik moet na 3 uur wakker echt even liggen, al is het maar een halfuurtje. Ik had overigens de berichtjes bij mijn vorige zwangerschap terug gelezen en toen had ik ook nagenoeg geen klachten. Ik weet nog dat ik een tijdje met sport bh heb moeten slapen vanwege de pijn maar dat schijnt een tweede zwangerschap te kunnen mee vallen. Ik ben iets geruster.. nu de echo afwachten

6. Denise12345

22 feb 2016
    54
    5
    8
    Lastig he! Ik ben mijn vorige zwangerschap ook erg misselijk geweest en heb (tot nu toe) nergens last van. Maar iedere zwangerschap is anders, dus er maar vanuit gaan dat alles goed gaat!

7. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik heb amper iets gevoeld de eerste weken, zoiets als zere boobs kwam misschien es een dag maar was zeker niet standaard. Meerendeel was het meer alsof ik niet eens zwanger was.

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ook weinig klachtjes.
    Zere borsten, de ene dag wel en de andere dag niet. Evenals moeheid. Dat is ook per dag verschillend.

Vorige week een paar dagen last gehad van ochtendmisselijkheid maar dat is ook weer over.

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben van een tweeling (dus net als jou) dacht ik wel, huh, mn hcg is zo hoog. Dan moet ik toch wel beroerd zijn. Maar dat hoeft dus niet.

Al maakt het me wel onzeker hoor.

9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik had het ook in het begin. Soms dagen misselijk en mn borsten spatte zowat uit elkaar, dan dagen weer nergens last van. Symptomen komen en gaan in de 1e weken..

10. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ja hier bleek het dus inderdaad ook een tweeling te zijn!
    Ik ben alleen moe. Maar hoef niet te slapen, als ik lig ben ik weg maar gedurende de werkdag gewoon fit. en ik moet geregeld eten anders word ik niet goed. Maar ik voel me beter dan bij mijn eenling zwangerschap (en toen voelde ik mij al goed)

sannekrul vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Super fijn toch!
    Hier ook amper kwalen gehad. Niet misselijk of moe. Wel op een gegeven moment maagpijn (blijkbaar van maagzuur maar dat wist ik niet) toen mijn zoontje redelijk hoog tegen mijn maag drukte en trapte. Omeprazol bleek het wondermiddel.

Deel Deze Pagina