Vandaag nod! Minder symptomen door afname pms?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnetje13, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Vandaag is mijn nod en afgelopen zondag en maandag had ik mooie duidelijke positieve testen.
    Normaal gesproken voel ik me al iedere maand zwanger door soms heftige pms. Nu was alles alleen wat versterkt, had extreem zere borsten en iedere ochtend huilbuien. Afgelopen nacht lag ik nog misselijk in bed maar nu voel ik duidelijk dat vandaag mijn nod is. Mijn borsten doen nog pijn maar zijn slapper, en ik voel me vrolijk ipv zwaarmoedig. Ben zo bang dat die afname niet door de verdwenen pms komt maar doordat het (weer) fout zal gaan! :(

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik kan me voorstellen dat het spannend is, zeker ook gezien je onderschrift...

Ik had ook vrij pittige PMS dat deed denken aan zwangerschap (misselijk, opgeblazen buik, vreselijk emotioneel e.d.), maar in de ronde dat ik zwanger werd verdwenen de klachten als sneeuw voor de zon ongeveer 3 dagen voor NOD (10-11 dpo gok ik). Ik heb me toen een tijdje behoorlijk goed gevoeld (alleen beetje moe, soms wat bandenpijn en een opgeblazen buik), tot bij 5 wkn zwangerschap uit het niets heftige kwaaltjes kwamen (lees: hyperemesis gravidarum, wat een ellende...) die ook niet meer zijn overgegaan :rolleyes: tot bevalling.

Ik hoop dat je een mooi plakkertje hebt! Veel succes!
    (en gefeliciteerd uiteraard!)

Deel Deze Pagina