Ja ik vind het ook echt geweldig! Maar t voelt ook aan alsof ze dan alweer zo groot word, nu al door slapen, geen nachtvoeding meer, niet meer even in de nacht saampjes knuffelen in bed. Lekker dubbel weer zo haha.
Jaah dat is ook zo!!!! Dat gevoel herken ik helemaal. Ut gaat ook echt te snel dus geniet geniet waar je kan. En myn man vindt het nu veel leuker hy was en is dol op onze boef. Maar babytijd vond ie mmmZzz.......ja minder misschien wel? Hoe ervaart jou man dat
Mijn man is echt helemaal dol op Evi. Helaas werkt hij veel 5 dagen en op zaterdag ook nog een ochtend, zeker elke week werkt hij ook nog een keer over en is die pas rond 21.00 thuis. Hij spendeert dus niet zo heel veel tijd met haar. Maar elke kans die hij krijgt pakt die aan, en hij gaat standaard met Evi in bad/onder de douche. Dit vind ik prima, en is natuurlijk ook goed om een vader/dochter band te crieeren. Mijn man heef na vandaag 2 weken vakantie, dus dat is wel fijn, kan hij wat meer tijd met Evi doorbrengen. maar ik vind het zelf nu ook wat ''saaiig'' bedoel ik knuffel graag met haar, zing liedjes, ga wandelen, geniet echt van haar lachjes!.. maar het word wel leuker hoe meer ze kunnen. Toen straks nog helemaal in een deuk gelegen, steeds als ik de fles in haar mondje wou doen, ging ze uitgebreid lachen.. fles er weer uit... lach voorbij.. en zo ging het maar door.. zooo mega schattig.
Hier ook een man die zoveel werkt en traint........en indd probeert zoveel mogelijk tyd vrij te maken. Jammer dat ze er weinig zijn. Maar allemaal voor ons toch gheheh. Je heb gelyk als ze meer gaan doen is ook leuker Maar mis de echte babytijd wel eens. Oowhh heerlyk eh wat zon kleintje met je doet. Zit je dan alleen met ukkepuk nie meer by te komen van het lachen hehehe.
ja leuk is dat he.. van de week liet ze echt een mega scheet in mijn gezicht.. nou je kon me opvegen van t lachen.. was ook in mijn eentje thuis hahahaha...
Dat plaatje, geweldig! Hier vandaag brief van het radboud binnen met alle afspraken, valt alleen in onze vakantie, dus zal dan wel ergens half september worden denk ik!
@girl, meid ik had het zo voor jullie gehoopt! Begrijpelijk dat je even je tijd pakt. Maar ook om even je emoties te spuien kun je hier natuurlijk gewoon terecht!
Ik heb jullie weer gevonden yeahh @ girl geen leuk nieuws! Je wilt allebei zo graag een brusje en dan dit.. Hoe gaat het nu met je xx @juna wat een knappert zeg. Echt schatje @rest ga zo f teruglezen. Ben vandaag dagje wezen winkelen met moeders. Was leuk. Lig nu f op bed dutje doen.Heerlijk!
Nieuw topic zie ik.. lees een beetje mee. Schrijf niet veel.. maar voor de meiden die er belang bij hebben zie me handtekening...
Het gaat vandaag.. heb wel hoofdpijn ervan... maar moet het babyspul nu voor mezelf afsluiten dus ga alles verkopen wat niet meer in gebruik is..
Lieverd, lieverd toch. Ik vind het zo erg. Ik had het zo voor jullie gewenst. Ik snap dat je van dezelfde donor wilde. Ik weet niet goed wat te zeggen maar ben er voor je!!
@ girl, ik kan me voorstellen dat het helpt om op die manier afscheid te nemen en af te sluiten. liefs en hopelijk vind je troost bij jullie kleine meisje... @ kate, wow wat snel. ik duim dat alles goed gaat met de tp. er is nog plek op het wachtbankje *opschuif* @ panter, hoe is het. heb je weer moed kunnen verzamelen voor de volgende ronde? @ da, wow wat goed. ons mannetje sliep pas met 9 maanden door, en ook pas na dat wij drie nachten hadden vol gehouden hem geen bv meer te geven. dank voor het duimen lieve meiden. ik heb gisteren een buikgriep opgelopen met alles erop en eraan heb wel pcm genomen zo dat de koorts niet boven de 38.5 zou komen ivm innestelen. Hopelijk kan dit geen kwaad...?
Sorry ff een ego vraag. Ons meisje drinkt tegenwoordig heel slecht haar flesjes 3x 180 en 1x90. Die flessen erin krijgen is echt hangen en wurgen. Eten doet ze heel goed, fruit met liga en heel potje avond eten dat gaat prima. Maar die flessen pfff. Weet iemand hoeveel milliliter opvolgmelk ze moeten krijgen met 7 maanden?
Oowhie iluna!!! Beterschap en hopelijk gaat het innestelen goed!!!! Ik duim Girl dikke knuffel Juffie ik kijk vaak op Ik! Opgroeien Dank je wel lieve meiden voor de reacties op boefjes foto gehehe
doorslapen gaat super hier! echt zo vanuit het niets, vannacht ook weer van 23.00 tot 05.30. Gister bij Dreamer geweest! Echt een dotje hoor Dreamerbaby! en Dreamerdochter ook een schatje haha.. zooo bij de hand en zo grappig