Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna zover ik weet gebruiken ze 1 rietje per poging. En bij ons 1 om te kijken of het zaad goed ontdooide in het begin van het hele gebeuren. Wij hadden 13 en nu dus nog 10.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik weet niet wat ik wil. Ergens vind ik het ook wel goed zo, manlief ook. Maar kan me indenken dat ik over 2 jaar toch nog een poging wil doen, maar misschien ook wel niet. We bewaren het zaad dus nog wel zolang we geen knoop hebben doorgehakt.
    Maar voor nu laat ik het los.

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ooowh oke jah sorry soms zit ik zo ver na te denken over hoe en wat.....
    Hoe is je man er onder op dit moment. Vind hy het ook nog vroeg off..

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Okay ja dan is het ook.niet zo definitief. Lastige keuze allemaal pfftt

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kate, moeilijk hè. Een beslissing nemen is moeilijk en moet je jezelf de tijd voor geven. En nu in dit stadium al helemaal niet.
    Je hebt heulll vroeg getest, het kan echt nog de andere kant op!

6. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Ohhh Kate!!wat klote!!! Maar idd er is nog hoop, het was ook nog erg vroeg! En wat moeilijk hè om nog te bedenken of je dan nog een poging wil doen! Ik zou ooit ook nog erg graag een derde wondertje willen krijgen maar zie ook op tegen prikken en punctie en angst voor overstimulatie en bah bah bah..... Panter!!!!!! Oooooo ik hoop het zo voor jou!! Please please please..uit de grond v m'n hart!!!! Hoest met kipjes eigenlijk??? Xxx voor allen

7. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Vraagje...ik wad tijdens de zwangerschap zowat dagelijks bang om mijn ukjes te verliezen, hadden jullie dat ook? En ik
    Merk nu ze er zijn dat ik ze ook best moeilijk uit handen kan geven, eigenlijk vertrouw ik ze alleen aann ouders toe, mogelijk ook
    Omdat ze zelf nadrukkelijk laten merken niet zo graag bij vreemden op schoot te zitten enzo...soms denk ik wel Es' dat dit wat versterkt is bij mij door het hele voortraject!! Herkennen jullie dit? Erg benieuwd!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja ik herken dat zeker.. Toen we een gastouder moesten zoeken heb ik gejankt, voelde me zo slecht, je hoort van die rare verhalen over misbruik enzo.. Denk dat ik het ook altijd moeilijk zal blijven vinden om haar aan anderen toe te vertrouwen, letten ze echt wel goed op haar enzo..

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Liev, heel veel last van gehad! En nog steeds last van. Voor de mmm was ik lekker nuchter en nu is dat qua B.eau nergens meer te vinden. In de kraamtijd ook niet genoten. Ik dacht blijf met jullie fikken van hem af! Echt heel erg :).
    Het lijkt nu iets minder te worden, maar das ook omdat ik het kdv nu wel vertrouw eindelijk :). Kdv moest, hier helaas geen oppas van opa's of oma's.

De laatste keer dat Kipjes hier was ging het goed met haar en met haar zoontje ook.

Kate, hoest meis?

Bob????? Ik mis je hier!!!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Liev hier ook heel veel last van gehad. Heb eigenlijk amper tot niet kunnen genieten van de zwangerschap, heel bang geweest haar te verliezen, was ook erg onzeker (en nog wel....) ik ben alleen gerust als mijn moeder op haar past, de rest vertrouw ik haar niet zo toe, dan heb ik geen rust. Eerste weken wilde ik het liefste dat niemand haar vast zou houden alleen ik en mijn vriend.veel scheve gezichten gehad maar dat boeide me niet. Vind/vond het zooo irritant dat mensen er automatisch vanuit gaan dat ze de baby wel even mogen vasthouden. Zo zei letterlijk een tante van mijn vriend tegen haar man 'jij mag haar dadelijk wel vasthouden' nou ik dacht echt niet! Ik maar vanalles verzinnen, ja ze heeft in de broek gepoept (helemaal niet waar) dus ik met haar naar boven heb ik ze snel in bed gelegd, kwam beneden 'ja sorry ze was erg moe ze slaapt al. En maar duimen dat ze niet ging huilen, gebeurde gelukkig niet hihi!

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hahahahaha Juffie :D. Hier ook hoor! Oh ben dus niet gestoord ;):).

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hahaha nee hoor zonnestraal je bent helemaal niet gestoord, is toch heel normaal :):) vind ik wel hoor :D;)

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hier ook liev. Totaal niet van me zwangerschap genoten. Doordat ik zo onzeker was en me zo druk maakte paar x in het zkh beland. Toen was ie er. Werd het nog veel erger. Alleen bij me moeder vader of zus vind ik het goed. Verder niemand hahah.n

14. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Hahaha Ooooo gelukkig!!!! Die v mij gaan over paar maandjes voor het eerst nr de creche..bah..moet er niet aan denken haha..ben tijd zooooo bang dat ze dan iets te kort komen, dat er niet goed op hun signalen wordt ingegaan, dat ze voelen dat een leidster hen misschien niet zo leuk vinden en bla bla bla bla...maar zeer fijn dat jullie het ook allemaal hebben..vanwege die angst kijk ik ook zo tegen een evt volgende zwangerschap op zeg..jullie ook?? Gezellig zeg weer even actief zijn....en hoe vinden jullie het dan nu om zwangere vrouwen of nieuwtjes te horen? Ik vind dat altijd nog wel een beetje lastig omdat het bij ons gelinkt was aan verdriet....en vinden jullie het ondanks dat jullie nu kindjes hebben het soms nog jammer dat het niet op een leuke manier kan?? Tjuuusss

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Snap ut helemaal liev!!!!! Ik ben nog steeds stik jaloers dat sommige elkaar aan kijken en plop daar is een baby ppffftttt......ik heb zin in een nieuwe zwangerschap wn ik blyf tegen mezelf zeggen dat ik op en top zal genieten. Want hier blyft het bij 2 kids gheheh.

16. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Als baby gaf ik ze ook weinig op de arm en bij 1 klein huiltje griste ik se direct terug...das bij twee heel lastig dat anderen het dan geoorloofd vinden om gewoon het tweede kindje te pakken terwijl ik dat helemaal niet wilde! Echt lastig hoor voor mijn gevoel kon ik ze dan niet voldoende veiligheid bieden omdat ik toch echt 1 paar handen tekort had...en hoe slapen jullie kids??? De mijne 's nachts nog altijd beroerd helaas...

17. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Wat leuk juna maybe een tweede zwangerschap..hoop echt dat je dan volop kam genieten!! En idd ik ben ook gewoon stik jaloers op spontaan zwanger worden

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Voorlopig nog niet.....kan ik denk ik niet handelen wuahahah.....begin volgend jaar wss.
    Hier een goede slaper. Al vanaf begin sliep met 7/8 weken door. Nu alleen door sw hitte niet zo

Maarjah wie wel???? Ppffttt

19. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Vanaf wk 7/8 al?? Woowww wat fijn!!

20. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Wat ik me laatst ook ineens bedacht..ik kreeg het idee dat er in DD voornamelijk jongetjes worden geboren..op die foto's in de kliniek staan ook vn jongens toch?? Of heb ik dat zelf bedacht..ineens dacht ik maybe komt dat door het gebruik v een bepaalde techniek oid haha maar Missvhien is mijn fantasie iets teveel op hol geslagen

Deel Deze Pagina