Lieve Bob, gefeliciteerd je bent tante wat super leuk zeg!!! Lekker van genieten!! En ik sterke vrouw, jij bent pas een sterke vrouw!! Zoveel bewondering voor jou hoe positief jij altijd blijft, ik neem mijn petje voor je af!! @de rest sorry, sorry 1000x lees snel bij. En reageer dan op jullie beloofd!! Ego: Hier alles weer goed, even door een vreselijk diep dag gegaan, maar manlief en onze vreselijk lieve dochter hebben we erdoorheen geholpen. Zoveel gehuild in 2 weken nooit van mezelf verwacht, maar alles, alles, alles kwam plotseling eruit....en nu is het ok, samen met hulp heb ik alles nu beter kunnen plaatsen en gaat het goed met me, zeker met zo een super heerlijk weer. We hebben thuis weer wat verbouwd, nieuwe trap, nieuwe trapleuning en nieuwe houten vloer op de bovenverdieping, heerlijk! Met ons muisje gaat ook alles super goed! Ze loopt nog alleen maar, en groeit als kool niet normaal vandaag naar bureau geweest voor bmr pril en men c prik, zo zielig die prikjes maar goed het is weer gebeurd. Hoop niet dat ze te ziek wordt kan daar wel onzeker over worden. Ben vooral bang stel dat ze midden in de nacht koorts krijgt melden ze zich dan? Of hoe weet je dat dan? Ze is super hard gegroeid ten opzichte van de vorige keer, vorige keer was ze 76,5cm en nu maar liefst ruim 83cm en 11,4 kilo was allemaal prima in verhouding. Alleen het praten.....tja dat doet ze nog steeds niet en daar wordt ik wel onzeker van.....ze zegt vanalles maar geen echte woorden, nog echt brabbelen. Ze begrijpt alles wat ik haar vraag, wijs je neusje eens aan, pak je jas, waar is je mondje, waar Puk (konijn), trek je sokken aan, dat doet ze allemaal wijst ook alles aan maar zegt geen woorden....na ja hopelijk komt dat snel. Lopen doet ze als de beste, dus vandaag echte eerste schoentjes gekocht super leuk, zal even een foto uploaden Verder lekker genieten van dit super heerlijke weer, lente kleertjes geshopt voor Isa, veel fietsen, echt genieten!! Sorry voor doe vreselijk lange ego verhaal, ik reageer snel op jullie ga snel terug lezen. Allemaal het aller, aller, aller beste dikke knuffel voor jullie
Juffie lieverd zeg geen sorry! Het is allemaal niet niks wat we allemaal , hebben moeten, doorstaan. Neem je tijd voor alles. En wat gaat het snel heh!! Bob sorry van harte gefeliciteerd tante bob hihi.
@juffie hihihi hier vorige week bmr prik gehaald en hier was ze 74cm en 9,8 kg een kleintje is het van ons Maar hier geen koorts gehad of iets ondanks de zeer gemene prikken in d'r arm en been Nu heeft ze de waterpokken hihihi...ze heeft er geen last van gelukkig maar het is zo zielig om te zien... Maar leuk dat lopen hier loopt ze ook al 2,5 maand en ze is ook niet te stoppen Hier ook 3 paar schoenen gekocht van Oxxy en shoes me Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat meid!!! En zonder diepe dalen waarderen we de pieken niet genoeg Topper ben je!!! Alleen maar sterke, stoere vrouwen hier en de volgende generatie stapt nu rond op nieuwe schoenen hihihi Knuffel xx
Dank je lieverds! Jullie zijn allemaal toppers!!! Stuk voor stuk!!! De nieuwe hippe stappers staan in mijn album voor wie wil 3 paar schoenen bob wij hebben 1 paar schoenen, maar zag vanmiddag in mijn ooghoeken super leuke voor de zomer, manlief nog eens even lief aan kijken
Hoi dames Mijn man wordt doorverwezen naar een uroloog en ik heb een inwendige echo gehad en bij mijn was alles ok!!! Maar vond dat niet zo fijn hoor vooral toen ze bij de eierstokken ging kijken, na die tijd veel last van gehad en is t bloedden ook begonnen...moest morgen ongi worden maar denk door die inwendige echo dat t is doorgebroken!! Mijn man was zo grappig hij moest ook meteen bloedprikken zegt hij zo " gaan ze nou bloedprikken in m'n ballen" hahaha... Ik kwam noet meer bij!!! Hij zo jah jij met jouw verhalen!!! Hihi... T zweet brak m echt letterlijk uit toen we daar zaten en toen de gun zei dat hij erbij mocht zitten voor de echo, zei hij ook echt moet ik meekijken hij dacht net als de gyn voor mij maar ze bedoelde alleen meekijken naar de echo!!! Ze zou meteen doorverwijzen naar de uroloog en als we eind volgende week nog niks gehoord hebben moesten we ook meteen bellen ze zei jullie zijn al zo lang bezig dat ze t echt serieus nam!! Hoop dat we gauw in t ziekenhuis terecht kunnen en benieuwd wat er met mijn man gaat gebeuren!!! Weer ff geduld hebben dus...
@juffie hahaha 1 paar vans sportgympen, shoes me flex zool roze en laarsjes van Oxxy Manlief vond het echt zulke onzin hihihi maar ach deze mama geniet ervan en de Oxxy laarsjes heeft ze van opa en oma gehad Shop je rot heet mijn hobby hahahaha Lekker genieten van het shoppen meid En ik heb ook al de leuke zomercollectie gezien maar ml heeft me tegen gehouden hahahaha
Rabia Bloedprikken in je ballen Kom niet meer bij hier Wel fijn dat er eindelijk vaart achter gezet wordt!!!
Tante Bob, gefeliciteerd meis!!! Gelukkig alles goed met je prinsesje. En op de wachtbank, ohhhhhhh ik hoop het zo voor je! Gunfactor erggggggg groot!!! Juffie, fijn dat je er weer bent meis! En goedzo 2 wk lang er alles lekker uitgooien! Het moest toch een x verwerkt worden! Mijn lieve Beau praat ook niet maar snapt wel alles . Ik weet dat hij laat gaat praten, daarentegen loopt hij. Klimt hij. Kan hij de trap op en af. Dus motorisch als een speer! Dus qua spraak wat langzamer. Komt wel . Rabia, op naar de uroloog! Gelukkig met jou alles goed!! Hier alles goed. Wel eergisteren een aanrijding gehad, was er helemaal van slag van. Met mij en beeb alles goed. Met B.eau alles goed, maar is erg ziek geweest en kiezen en tanden tegelijk . Heeft z'n eigen ik ontdekt. Is dus geen vreetzak meer, meneer bepaald zelf of hij iets wilt eten of niet. Zelf doen . Soms ook vermoeiend, want als meneer naar buiten wilt en ik sta nog in m'n ochtendjas...dan wordt het ietwat lastig . Hij wilt alleen nog maar lopen lopen lopen, de wereld ontdekken!!
Hoi lieve meiden Ik was f paar dagen afwezig Heb heerlijk genoten van de zon. Mn mannetje krijgt 13 maart zn eerste prikjes Hoop niet dat die koorts krijgt Verder heeft die echt elke dag zn huiluurtjes Ik vind t best vermoeiend soms want ik weet niet wat te doen en wordt dan onzeker. Verder is die nog steeds schor en verkouden en niest zih suf. Soms wel 5 Niesen achter elkaar maar daarom heeft nederland dan wel hele week zon nu he hahaha Ik ga zo alles teruglezen Geniet vd zon meiden en van elkaar en ik duim weer voor goed nieuws xx
Oh jah wanneer werden jullie na je bevalling weer ongesteld Nu 6 weken geleden bij mij. Ik heb zon gevoel in mn onderbuik dat t dr snel aankomt
O nee zonnestraal jeetje wat schrikken zeg! Wat fijn dat jullie allemaal in orde zijn, dat is het belangrijkste!! B.eau zal ook wel geschrokken zijn? Papa en mama nog erger natuurlijk! Jullie B.eau is ook geen prater dus begrijp ik. Isa vind het ook allemaal wel prima zo volgens mij motorisch doet ze het prima, ze begrijpt ook prima wat we zeggen, voert kleine opdrachtgever uit, pak je schoenen, pak maar een boekje, waar is je jasje, waar is je neusje meer van dat, dat begrijpt ze allemaal prima. Ik wacht met spanning op het eerste echte verstaanbare woordje
Juffie: Fijn dat het nu weer beter gaat met je! Tante bob haha: Gefeliciteerd met je nichtje. Mijn meisje is gewoon al zwaarder dan jou meisje haha Hier bijna 3 weken terug al 73 cm en 9900 gram. Zonnestraal: wat eng zeg zo'n aanrijding. Gelukkig is met jullie alles goed. Annaatje: ik werd 46 dagen na de bevalling weer ongesteld voor de 1e keer. over alle pesa/mesa/tese vragen enz. kan ik niet bij helpen. Wij hebben dit nooit hoeven doen.
Evi kruipt erop los. Soms als ik haar wil ''pakken'' wil ze te snel en dan lukt t niet haha. Aan de bank en ons gaat ze zelf staan. Maar nog niet aan de tafel/bed/box ofzo. Ze kan bijna hiep hiep hoera doen en in de handjes klappen. Ook schud ze nee, als we nee zeggen haha. Ze gaat zo hard! Evi is ook flink ziek geweest, hoge koorts. Was ook echt eng. Ik had ze bij mij op schoot en ze zat helemaal te rillen, ik een deken erbij gepakt en toen viel ze ineens in slaap, hard rillend van de kou.. zijn naar de HAP geweest en moest haar pcm 240 geven structureel om de 4 uur en ook in de nacht. Bij de 2e om 01.00 had ik 120 gegeven (vond 240 zo veel) En toen bleek ze 35,4 te hebben.... ijs en ijskoud was ze.. kreeg haar niet opgewarmd. weer naar de HAP en moesten stoppen met de pcm.. daarna naar de eigen HA, en had voor de zekerheid even een plasje opgevangen... nou BO dus. Naar t ziekenhuis voor een vers plasje via catheter... echt drama! Zo zielig. Antibiotica gekregen en nu gaat het weer goed! Nog 2 dagen antibiotica en dan zijn we daar ook weer vanaf. Maar ohoh.. wat is ze ziek geweest zeg. Hier t uitgebreide verhaal ---> KLIK
Hey meiden, Hier een drukke tijd achter de rug, heb mijn best gedaan om bij te lezen, maar sorry als ik iemand vergeet Bob: wauw tante, gefeliciteerd, en zo goed dat jullie gelijk door mogen Juffie meid je hoeft geen sorry te zeggen, je hebt dan ook veel doorstaan Rabia: nu zit het echt op de rails, doorverwijzing uroloog is echt al heel wat. Zonnestraal: jeetje zo'n aanrijding is echt eng
@Zonnestraal Ohw meid wat zullen jullie geschrokken zijn...je ergste nachtmerrie moet dat zijn!!! Gelukkig met de kleintjes alles goed en ook met jullie... Een dikke knuffel voor de schrik!!! Hoe gaat het met de buik??? Groeit deze heerlijk @DA hahaha ja onze bijna 8 ponder is een kleintje...maar papa is ook lang en dun en ze lijkt in alles op d'r papa Maar ze groeit precies onder t lijntje echt grappig, ze doet het top en eet echt onwijs goed dus we maken ons geen zorgen Maar alle kindjes van haar leeftijd en jonger schieten haar aan alle kanten voorbij hihihi Maar schrikken hè als ze koorts hebben...hier hebben wij 6 weken lang lopen kwakkelen...steeds verhoging koorts weer 2 tot 3 dagen niets en dan uit het niets weer over de 40 graden...uiteindelijk kuurtje gehad maar de prm hielp bij ons echt niets...en 240 mogen ze echt als ze zo ziek zijn...van de ka mochten we het zus vaker geven dan aangegeven stond op het doosje...ze hebben dat dan ook echt nodig om te "vechten" tegen de ziektekiemen... @juffie hier hebben we een meisje dat wel al wat kletst, deze, die, papa, mama, poes, vis, vogel, bumba, alle dierengeluiden doet ze als je erom vraagt maar ze zegt ook vloeiend barbapapa hahaha Bij het cb viel die vrouw zowat van d'r stoel Ik heb een barbapapa set staan in de toilet en schijnbaar vind ze dat zo mooi dat dit zo van d'r tong rolt hihihi Maar het komt vanzelf...ik merk dat ze steeds meer gaat overnemen, oma doet steeds kiekkiek roepen bij het verstoppen en ineens zegt zij dat nu ook...oud wijf Maar wij hebben echt een kletsmajoortje...klein van stuk maar compleet met diva gedrag en een lekker mondje hihihi M'n neefje ging ook pas heel laat praten was een kat uit de boom kijkertje maar toen hij met 18 maanden ging praten toen was hij ook echt niet meer te stoppen hahahaha Ach ze doen het allemaal op hun eigen manier, m'n vriendin d'r dochter is 15 maanden en het enige wat ze doet is zitten en zich optrekken...haar eerste dochter liep ook pas met 20 maanden...die 2 doen lekker rustig aan @annaatje knuffel voor jou en je lekkere mannetje!! Mooie weer komt eraan dus minder ziektekiemen.... @katek leuk!!!! Zwaai meid!!!! @yaraah lekker druk, druk, druk Gaan de dagen lekker snel!! Lieve meiden, lekker weekend met heel veel zon!!! Ons kleintje gaat logeren zometeen bij oma en opa en papa en mama hebben een feestje Zoveel zin in!!! Lekker weekend!!! Liefs Bob
Ik ben voor t eerst weer wezen fitnessen Echt heerlijk!!! Doe wel rustig aan nog want snee voel il wel af en toe nog. Geniet vh mooie weer meiden Ps zn dr nog meiden in wachtweken want dan draaien mn duimpjes voor jullie Xx
@darkangel hihi heb ook voorzichtig gedaan Heb 20 min crosstrainer gedaan op stand 2 bejaardenstand hahaha en 20 min loopband ook op bejaardenstand. Wat een prachtig weer he! Zit gewoon in mn korte mouwen