Oh oke, langzaam opbouwen maar hoor! Ja het weer is lekker, maar ik heb het koud hahaha.. Ik heb het altijd snel koud. Misschien dat ik morgen (als het weer nog steeds zo lekker is) Voor de eerste keer even een klein stukje met Evi ga fietsen.
@Da ik heb gestemd @nieuwe fotootjes in m'n album voor de gluurders Hier veel plopjes, steekjes etc probeer er niet mee bezig te zijn maar toch hihihi... We zullen zien of we voor 2 streepjes gaan nu nog wachten tot 19 maart...zucht
Dank je bob. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je. Over precies een week staan we op de trein naar schiphol te wachten.
Ik ga met mijn man naar Thailand. 10 dagen waarvan 3 dagen reizen. Mijn dochter blijft bij mijn moeder <-- hier heb ik erg veel moeite mee om haar achter te laten. Pfff als ik er al aan denk
@DA zo fijn dat jullie nu gaan, gaat het achteruit met je vader dat jullie nu gaan? Nu kun je hem nog knuffelen, vasthouden en met hem praten... Verschrikkelijk om zonder je meisje te moeten gaan maar wel heerlijk om naar je vader te gaan... Dubbel gevoel... @Ook ik vind het wachten nu al lang duren Maar we zullen zien...ik ben echt doodsbang op 2 streepjes want de angst dat het weer mis gaat is zo groot... Pfffff....zoon dubbel gevoel Dikke knuf ladies!!!
Ja, nu gaat het opzich wel goed met mijn vader. Hij is gestopt met de chemo. Hij werd er te ziek van, en hij wil dat wat die nog heeft kwa tijd, niet zo ziek doorbrengen. Dus nu hij zich beter voelt, is het beter om nu te gaan dan af te wachten tot hij bijna dood is zeg maar Nu kunnen we nog wat leuke dingen ondernemen, en ook genieten van t feit dat we daar zijn. Ja ik heb echt een compleet boekwerk uitgetypt voor mijn moeder over Evi Ik ga haar zo erg missen!
DA ik heb gestemd op je meisje... Bob ja 19 maart lijkt nog heel ver weg, maar het zal wel snel gaan hoor.
Hi ladies 7 april mogen we naar de uroloog!!! Ben heel benieuwd hoe t zal gaan en hopelijk vinden we gauw de oorzaak waarom mijn man geen zaadcellen heeft!!!
Rizolli thanks meid!! Rabia Yahoo!! Eindelijk maken jullie grote stappen...duidelijkheid komt eraan DA inderdaad nu bouw je nog aan goede herinneringen ipv dat je daar komt om iemand zo zwaar te zien aftakelen...wel stoer dat hij nietvoor de chemo heeft gekozen wellicht verbaasd hij iedereen nog!! Ik hoop het voor jullie!! Maar ik snap je dubbel gevoel helemaal en ook het geschreven boekwerk klinkt bekend hihihi... Toen ze voor het eerst naar m'n moeder ging heb ik het bijna per minuut uitgeschreven...nu moeten m'n moeder en ik er samen keihard om lachen... Voor een halve dag zoon boekwerk hihihi Ladies.... Knuffel!!! Xx
Dankje dames!!! Maar toch voor mijn gevoel duurt 'n maand weer zolang!! En ook niet wetende wat ze allemaal gaan doen enzo?! @yaraah heel veel succes morgen!!!
thx Rabia. Ik heb toch wel wat last van zenuwen. Ga straks proberen samen met manlief er nog een gezellige avond van te maken en eventjes nergens aan te denken. Ik zeg wel proberen...
Hoi dames, mag ik hier even 'inbreken'? Ik heb een vraagje: ik ben momenteel 10 weken en vier dagen zwanger. Eergisteren had ik bij het afvegen wat bruinverlies, twee keer die dag. Nu al twee dagen niet meer... Ook geen buikpijn... Herkent iemand dit? Op internet lees ik heel wat reacties dat dit normaal is en voorkomt bij 20% van de zwangeren, maar toch... Ook de vroedvrouw zei dat ik me niet ongerust moet maken. Heb al twee goede echo's gehad, maar moet nog tot volgende week donderdag wachten voor de volgende... Thanks voor de reacties en sorry voor het ego-berichtje!!