Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @annaatje wij hebben altijd een zijligger gebruikt en die wisselde we af...1 dag links, 1 dag rechts, 1dag plat op d'r rug en overdag in de ochtend lag ze altijd een 20 minuutjes zoiets op haar buik.
    Ze heeft een prachtig rond bolletje :D

Maar indd wat DA zegt afwisselen met het geven van flessen en een zijslaper...

En het komt goed hoor met de prikjes...
    Ze zijn meestal de eerste 2x wat hangerig en koortsig maar daarna eigenlijk niet echt meer.
    Hier heeft ons meisje ook de waterpokken gehad, ze leek wel een paddestoel :D
    Waterpokken krijg je door kusjes, speeksel overdracht, wij zijn op kraambezoek geweest bij mijn zus een week voordat de plekjes zichtbaar waren de kans dat de kleine van m'n zus het zou krijgen is zo erg klein als ze elkaar niet aangeraakt hebben...
    Ook heeft de kleine van m'n beste vriendin waterpokken gehad met 14 dagen oud en dat was zielig maar ging prima, hij zelf had er weinig last van.
    De meeste kindjes zijn niet echt ziek van alle kinderziektes. Ze wat hangerig en koortsig maar tuttie mocht met waterpokken gewoon naar de crèche :D
    Dus niet teveel piekeren ondanks dat het kleine baby's zijn kunnen ze best wat hebben :D
    Ondertussen hebben wij hier al 4 kinderziektes meegepikt van de crèche en ze doet het echt super!!

Dus maak je geen zorgen :D
    En tegen de prikken kun je de avond daarvoor een nat washandje invriezen en dan voordat je weg gaat het washandje uit de vriezer in je tas en als ze geprikt hebben dan gelijk het koude washandje erop...hebben ze minder last van d'r spiertjes en van zwelling en blauwe plekken...

Hier de bmr net gehad en ze heeft echt nergens last van gehad terwijl dat toch een vervelende prik is (1 prik in d'r arm en 1 prik in d'r been)

Sterkte meid!!!

Liefs Bob!

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat zn jullie allemaal lief zeg! Vind zo fijn om mn vragen hier kwijt te kunnen.
    Binnenkort reageer ik weer wat meer.
    Heb t zoo druk met mn school.
    Het is opstaan, flesjes geven, f werken voor school, poetsen, kraamvisite, f wandelen als t mooi weer is
    Ik lig nog steeds bijna elke avond om half 9 al op bed.
    Over 3 weken moet ik weer gaan werken.
    Heb aan de ene kant wel weer zin omdat ik nu echt mn sociale contacten mis. Jah visite komt dr nog genoeg of vriendinnen maar mn werk collegas mis ik echt.
    Maar ik ga t denk ook wel f raar vinden om jesse 3 dageb te moeten missen...

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Bob: Die prik, is dat niet degene waar ze na 10 dagen pas ziek kunnen worden? Of is dat een prikje eerder?

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Nee manlief heeft niet te veel last. Nu nog afspraak maken bij gyn en zien hoe we verder moeten

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Yaraah, wat goed zeg!! Echt super!! En nu??? Wanneer ICSI??

Bob, hoe gaat het meis? Ik duim hoor!

DA, dat zijn de laatste prikjes die jij bedoeld. De bmr-vaccin. Beau heeft er 3dg later koorts van gehad. Maar echt ziek was hij er niet van.

Iluna, ben wel benieuwd naar je buik! Voel je je verder goed?

Hier krijgt m'n lieve Beau'tje al z'n tanden en kiezen tegelijk geloof ik. Echt sneu. Maar dan hebben we dat maar gehad ;).
    Verder sinds hij kan lopen (al met 15mnd) wil hij niet anders.
    Ook heeft ie z'n eigen willetje ontdekt :D

Verder heftige nesteldrang! Veel eerder als bij Beau. Hahahaha! Vreselijk is het!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annaatje is heeeeeel normaal hoor meid.
    En zeker ga je hem strakjes missen maar idd sociale contacten zijn ook weer fijn.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal: leuk he nesteldrang, ik had het bij I.sa volgens mij als vanaf 6 weken zwangerschap hahaha gek werd ik van mezelf zeg.
    I.sa krijgt nu ook 4 kiezen tegelijk echt heel zielig :( voor de nacht een zetpilletje dat helpt gelukkig goed kan ze lekker slapen. Hoe is het verder met je? Je buikje groeit goed zie ik op fb :D heerlijk hoor geniet ervan!

Anaatje: Ik kan me voorstellen dat je om half 9 in je bed ligt, heerlijk toch lekker doen hoor. Ik heb sinds 2 jaar geen werk meer en ik mis ook mijn werk en collega's heel erg dus kan me goed voorstellen dat je zin hebt om weer te beginnen maar toch ook weer niet maar komt vast en zeker helemaal goed! Waar gaat J.esse naar toe?
    I.sa heeft ook nooit last gehad van de prikjes, beetje verhoging en ze sliep die dag wat meer maar dat was het ook. I.sa haar naveltje hebben ze de eerste keer ook aangestipt met dat spul ze heeft een heel mooi naveltje nu. En ook die voorkeurshouding had I.sa inderdaad wat de rest zegt zo'n zijligkussen kopen en om en om wisselen. I.sa sliep overdag eigenlijk altijd in de box dan kon ik haar op haar buikje leggen dat wilde ze het liefst en dan ene keer op rechts en na de fles weer op links bijvoorbeeld en spelen op de rug. We hebben van de fysio verschillende oefeningen gehad toen en die dagelijks even gedaan en ze heeft een perfect rond bolletje nu. Helmpje is echt niet meteen nodig geen zorgen.

Da: Wat fijn dat je naar je vader gaat, en tegelijkertijd ook moeilijk om meisje 10 dagen te moeten missen! Hopelijk kunnen jullie leuke dingen doen met je vader nu hij zich goed voelt! Met jullie meisje komt het vast helemaal ok maar, snap je gevoel heeeeeeeeel goed.

Bob: hoe gaat het? Ik duim ook!!!!!!
    Hier ook de bmr gehad vorige week donderdag, tot nu toe nog steeds nergens last van gelukkig, hopelijk komt het ook niet meer.......?
    Ze zeiden tegen ons dat ze ongeveer na 5-10 dagen last KUNNEN krijgen het is nu 8 dagen geleden bij ons gaat tot nu toe goed!

Yaraah: wat TOP zeg!!!! Tof!!! Wanneer icsi?? Spannend.

>>>>gaat nu even pagina's terug lezen om even bij te lezen.......:)

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Iluna: :$ jeetje wat ga jij snel zeg :) ja dat schoppen gaat soms met behoorlijk kracht he! Vervelend zeg zo'n flinke griep zeker als je zwanger bent! Doe maar rustig aan en zorg dat je goed opknapt!
    Ik denk ook een zusje trouwens :D

Ook: Hoe gaat het met jou? Ik denk ook een zusje hoor :D
    Jij wilde weten wat het wordt toch? Mogen wij het ook weten :D:D spannend!

Swimming: hoe is het meid?

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja is de laatste prik die ze krijgen en dan weer lange tijd niets meer gelukkig.
    Maar bij ons nu 14 dagen geleden en geen last van gehad gelukkig :D

Thanks ladies voor het duimen, ik geloof het niet hoor...geen roze voor mij deze maand....

Ga nu m'n meisje in d'r bedje leggen :D

Dikke knuffel!!

Liefs xx

10. Vebe

Vebe Lid

15 mei 2013
    82
    1
    8
    Bedankt voor de reactie Iluna! Had het vanmorgen weer, dus toch maar rap op controle, maar alles was tiptop in orde.
    Een fijn weekend dames!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bob gelukkig dat ze geen last heeft gehad van de prikjes.

Juffie tuurlijk mogen jullie het weten.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Ook morgen is toch de dag dat jullie ontdekken of het roze of blauw wordt??

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @yaraah wat goed een goed nieuws!! Wanneer krijgen jullie bericht van de gyn dan?! En hoe is t nu met je man?? Heeft ie veel last van of valt t mee?

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het is een meisje !!!

15. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ook! Wat leuk! Een zusje!!

16. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ook, gefeliciteerd, leuk zeg.

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    OOK: Oh wat leuk een meisje!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Ook hihihihi ik wist het :D
    S. en ik hadden het totaal goed :D :D

Hartstikke gefeliciteerd meid!!!!
    Heerlijk genieten van die mooie roze wolk!!!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Vandaag voor de 3de keer gespoten. Echt super goed gaat het. Voel nu wel af en toe lichte actie in me onderbuik. Hopelijk geen overstimulatie.

Deel Deze Pagina