Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bob dikke knuffel meis

Onze kleine man kruipt elke keer een heel stuk omhoog in zijn bedje. Mag die al slaapzak aan?
    Hij houd zn vuistjes ook nog steeds dicht. Was zo zielig
    Gister heeft die bijna heel de dag gehuild. Denk krampjes. Hij heeft sinds paar dagen speen2 van avent en die fles is nu zo op.

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Yes morgen terug. En misschien zondag of maandag inseminatie. Follikel van 15 en bms 4.9. O wat ben ik blij

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Swimming wat goed spannend hoor hihihi.

Annaatje wat zielig meid:(

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meisjes,

Na een heeeeele lange pauze kom ik weer even buurten. Ik zie dat OOK zwanger is, van harte meid!!

Anaatje bevallen, gefeliciteerd!!

Bob weer een flinke klapper gehad? Sterkte meid!

Hier gaat ie wel weer. Het is even heel slecht gegaan hier, voor de kerst een huwelijkscrisis gehad wat bijna resulteerde in een scheiding.
    Gelukkig hebben we elkaar weer op tijd gevonden. Al die jaren MMM gaan ons niet in de koude kleren zitten. Over een paar maanden is het alweer 7 jaar geleden dat ik stopte met de pil. Hoeveel geduld moet een mens hebben?

We hadden vorige week gesprek in zh, ik ga scheel kijken van de clomid en mag dat niet meer nemen.
    Starten met hormooninjecties dus, en bij de echo toen de arts wilde kijken of ik op die dag kon starten met de injecties, op cd 8 ineens een eigen cyclus.
    Een ei van 15 mm....dus moesten we op eigen kracht van de arts deze ronde.
    op cd 12 een posi ovutest en op cd 13 de iui. Nu afwachten....wel heel gek ineens zo'n vroeg ei.
    Misschien toch de ontspanning die meewerkte? Ik dacht dat we deze maand moesten overslaan...en heb dus nergens bij stil gestaan. Ze zeggen dat het geen invloed heeft, maar elke keer als we niet zullen behandelen heb ik een cyclus van mezelf. Begin nu echt te twijfelen hoeveel invloed mijn geest heeft.

Morgen 7 dpo...en ondanks dat ik weinig hoop heb op een zwangerschap vind ik het toch wel retespannend. Mocht het niet slagen dan volg cyclus gonal-f spuiten. Meer kans door betere timing ook....dus ik ben weer in de race!

Nou moet ik zeggen dat ik niet gelovig ben maar het zinnetje uit de bijbel blijft maar in mijn hoofd spoken:
    Na 7 magere jaren zullen er 7 vette volgen.

Na 7 jaar ongeluk misschien een positieve wending? Ik hoop het!!

Liefs voor jullie allemaal, ik zal weer wat vaker komen buurten.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve, lieve panter wat heb ik vaak aan je moeten denken meid!
    Wat heb jij weer ontzettend veel te voordeuren gehad :( gelukkig hebben jullie elkaar optijd weer gevonden, ik kan me heel goed voorstellen dat dat niet in je kleren gaat zitten 7 jaar, Jezus mina ik vond onze 2 jaar al zwaar :)
    Ik ben trouwens wel van mening dat je geest invloed heeft op je cyclus, ik merkte dat zelf ook toendertijd, is nooit bewezen maar, toch ik geloof daar wel in hoor! In elk geval super fijn een eigen cyclus. Wat naar dat je van de clomid scheel gaat kijken, gauw weg ermee!

Ik hoop voor jullie op 7 wat zeg ik wel 700 vreselijk dikke vette jaren!!!!
    Echt als ik het iemand gun dan ben jij het wel!!!!!
    (De rest ook natuurlijk hoor) maar nu moet jij toch wel echt eens een keer aan de beurt zijn! Ik gun het jullie zo erg!
    Blijf sterk ik vind jullie vreselijk moedig echt, petje af hoor!!!!
    ZET m OP!!!!!!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Thanks juffie!
    Ga niet echt scheel kijken van de clomid hoor. Maar ga wazig zien met lichtflitsjes. Heel lastig!

Ik hoop ook dat er 7 vette jaren volgen. Maar je hebt het niet in de hand...dus we wachten gewoon maar weer af.
    Ben onderhand wel de koningin van het wachten geworden, nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden.
    Maar we're going strong...volhouden tot het bittere einde, waarvan ik hoop dat het een zoet roze/blauw einde is :D

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje Panter schrik echt van je bericht!!!
    Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug.
    Wel blij te horen dat jullie elkaar weer gevonden hebben gelukkig.

Hopelijk heb je over 7 dagen nu een posi test en blijft dit wondertje bij jullie!!!
    xxx

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve panter
    Bedankt meis ik gun het jullie ook zo!
    Wat hebben jullie al veel moeten doorstaan.
    En idd na 7 jaren komen nu de goede jaren voor jullie!!

Dikke kussss

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all mijn mannetje maakt zn eigen weer beetje zorgen.
    Een kennis van hem waren bezig met zwanger worden en lukte niet. Eerst had hij wel zaadcellen en later niet.wat bleek hij heeft teelbalkanker..
    En is nu onvruchtbaar.
    Mijn man maakt zn eigen zorgen omdat hij geen zaadjes heeft en denkt dat hij nu er goed moet opletten
    Dat hij ook geen teelbanker heeft of krijgt??
    Merk dat hij door die kennis er weer veel mee bezig is

Lieve meiden van waar de man geen zaadjes heeft , twijfelt jullie man ook weleens of gaat dr veels te veel over doordenken...

Xx

10. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Panter, wat een heftige tijd. Ik gun jullie 7 supervette jaren :)

Annaatje, wij zijn bij twee urologen geweest en beiden zeiden dat het belangrijk is voor mannen om zelfonderzoek te doen, net zoals het vrouwen wordt aangeraden om zelfonderzoek te doen ivm borstkanker. En dat ze het eigenlijk gek vonden dat daar niet meer aandacht aan geschonken wordt. Ze waren daar zo serieus over, dat we daar ook wel een beetje van schrokken.
    Op zich is mijn lief niet zozeer daar mee bezig, maar wel met het feit dat je gewoon je leven leeft, niks aan de hand en verder gewoon gezond, tot bij de semenanalyse blijkt dat er niks gevonden wordt. En nog een keer. En nog een keer. En er dus toch ergens iets helemaal niet goed is. Dat heeft er wel ingehakt.
    Ik hoop dat je man zich niet te druk maakt. En mocht hij zich er echt niet goed over voelen, zou je altijd kunnen kijken of het mogelijk is om zich nog eens bij een uroloog te laten onderzoeken, voor zijn eigen gemoedsrust?

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @spookje mijn man heeft al een half jaar geleden zoiets zn penis hihi laten nakijken omdat die een bultje voelde
    Het was niks zeiden ze toen maar het kon wel van de tese operatie zijn gekomen. Wat littekenweefsel

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Maandag iui!!!! Soannend

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @swimming spannend! Hoeveel follikels heb je
    Ik duim x

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
  15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Swimming succes morgen!

16. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Swimming, succes vandaag!

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Yes en nu een keer voldoende zaad ingebracht!!!

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @Panter: Jeetje wat een heftig verhaal toch, hoop voor jou dat je dan nu in die 7 vette jaren mag belanden hoor
    @annaatje: hebben ze bij de Tese geen stukje weefsel onderzocht op eventueel kwaadaardige cellen? Dat hebben ze bij ons wel gedaan en daar krijgen we deze week wel nieuws van. Ik denk eerlijk gezegd niet dat jouw mannetje daar te veel moet over gaan nadenken, er zijn veel redenen voor onvruchtbaarheid hoor.
    @swimming spannende tijd weer voor jou...

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ja super spannend. Eindelijk een keer genoeg zaad ingebracht!!!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @aanaatje bij ons hebben ze het weefsel ook onderzocht na de tese en daar is ook niks uitgekomen. Hij heeft nu nog wel litteken weefsel op zijn teel.ballen maar dat is normaal.

Deel Deze Pagina