net uitslag gekregen van de uroloog ivm het stukje weefsel dat ze onderzocht hebben. Er is niks kwaadaardigs, de zaadcellen rijpen gewoon niet uit. Volgens hem is daar niks aan te doen.
@ swimming, mijn duimpjes draaien! @ yaraah, hoe kwamen ze op het vermoeden dat er kwaadaardige processen aan de hand zouden kunnen zijn? zijn er genoeg cellen gevonden voor een icsi? succes met het verdere traject! @ bob, dikke knuffel. Hopelijk hebben jullie snel weer geluk, en dan wel geluk wat aanhoud! @ panter, leuk weer eens van jou te lezen. Bij de stress en alles wat de MMM met zich mee brengt verbaasd het me niets dat jullie relatie er flink onder geleden heeft. blij dat jullie elkaar weer gevonden hebben. het is ook niet te doen, zo lang als het bij jullie duurt. Op naar de 7 vette en ronde jaren. Ik duim heeel hard. hoe gaat het met ook en zonnestraal, alles goed met jullie? Ik heb niet alles gevolgt afgelopen tijd, was een hele tijd uit de running met een flinke griep en ben sindsdien nog goed moe. En volgens mij maken baby en buik net een groeispurt door, heb onwijs veel bandenpijn en harde buiken. Hopelijk gaat dat snel weer wat beter, het is nog een beetje vroeg om nu al immobiel te worden. en niet echt handig met een peuter die rondloopt en van alles uitprobeert..
Iluna, alweer 24wk!! Gaat snel zeg! Wat klote van die griep, bah! Zwangerschap deze x zwaarder met al een dreumes of niet? En heb je buikfoto's? Hier alles goed. Het wordt nu wel zwaarder, heb namelijk een grote buik. Net zoals bij de zw van B.eau trouwens. Zijn druk bezig met de baby-kamer . Yaraah, gelukkig goed nieuws! Wat is het verdere traject? Bob, hoest meis? Getest al? Dikke knuf!! Juffie, hoest met jou?? Swimming, ik duim! Panter, oh gelukkig is je relatie weer op de rails. Met zo'n traject als waar jij in zit erg logisch dat je relatie er onder gaat lijden . Nu 7 vette jaren, met een plakbeeb om mee te beginnen!
@lieve zonnestraal 2 dagen eerder dan normaal kwam m'n ongi... Nu weer afwachten tot een ei... @panter wat fijn om wat van jou te lezen!!! Ohw meid wat een heftigheid allemaal weer bij jullie!!! Ik gun het jullie zo erg!!! @lieve meiden ik lees mee hoor...maar zitten hier in een verbouwing hahaha Dus druk, chaotisch en een zooitje Dikke knuffel!!!
Thanks meiden! Hier weer een tegenslag. Mijn uitstrijkje was niet goed...pap3a. Nu wil de huisarts me doorsturen voor een onderzoek met microscoop en een hapje uit mijn bmm. Maar ik wil straks op cd3 starten met spuiten voor de volg poging. ZH heeft voor onderzoek pas 25 april plek...en ws ben ik dan net ongesteld weer....dus dat zou betekenen dat ik weer maanden moet wachten. Heb arnhem gemaild...voorgesteld om gewoon te starten met hormonen enzo en dan over 6mnd weer een uitstrijkje te laten maken. Is die dan nog pap3a dan llaat ik me dan wel onderzoeken. Hopelijk gaat arnhem akkoord. Het zit ook nooit eens mee hier!
Yaraah, fijn dat er niets kwaadaardigs is gevonden, is toch een hele geruststelling. Swimming, ik duim voor je. Panter, het zit je echt niet mee...knuffel.
Sjesus Panter, hoeveel kan een mens hebben?! Sterkte! Bob, hele dikke knuffel!! Juna, hoest eigenlijk met jou????? Dames, in m'n album nieuwe fotootjes. Dagje strand, heerlijk!
Nadat Vebe mij vertelde over dit topic, waar ik heel blij mee ben hier maar is een kijken genomen. Wat fijn om verhalen van andere te lezen die tegen dezelfde "problemen" aanlopen als mijn partner en ik. Hier in het kort mijn verhaal: Ik ben eigenlijk opzoek naar verhalen en tips van dames die in een soort gelijk schuitje zitten als ik. Januari 2013 besloten mijn partner en ik dat we helemaal klaar waren voor een klein wondertje dus gestopt met de pil en aan de slag maar! Een zwangerschap bleef uit we kregen beiden steeds meer twijfel en dat heeft ons doen besluiten in oktober vorig jaar naar het ziekenhuis te gaan. De medische molen, zo niet gewild maar de onzekerheid was erger dan de stap naar het ziekenhuis. Veel onderzoeken gehad en uiteindelijk na lang wachten kregen we afgelopen januari dan de uitslagen. Het woord werd eerst naar mij gericht de conclusie was kort alles werkt zoals het hoort. Toen was mijn partner aan de beurt zijn angst was extreem groot en helaas bleek zijn angst terecht, de uitslag er is 0 zaad gevonden bij hem de arts vertelde dat het weinig voorkomt dat er echt geen zaad te vinden is. Omdat mijn partner sinds september vorig jaar last heeft van een burn-out had hij mij al verteld als er iets bij hem zou zijn hij niet verder wilde op dit moment even. Toen de uitslag kwam was het dan ook gelijk duidelijk, de kinderwens moet wachten. Uitzichtloos is de situatie niet er zijn 3 mogelijkheden waardoor er geen zaad gevonden is: - hij maakt geen zaad aan door een probleem met hormonen - hij heeft een verstopping - het zaad gaat de verkeerde kant op en komt er uit met plassen ipv tijdens de daad. Om volledige te weten wat de oorzaak is zal er bloed geprikt moeten worden etc en dat is een stap te ver momenteel voor mijn partner. Zodra duidelijk is wat de oorzaak is kunnen we pas een plan gaan maken en weten we pas op wat voor manier we uiteindelijk zwanger kunnen worden samen. Duidelijk is wel dat de roze wolk van het krijgen van een baby is wel een beetje uiteen gespat, de kans zit er dik in dat ons kindje niet via de "normale" weg er zal komen. Het wachten op dit moment valt me niet heel zwaar mijn partner gaat 100% voor. Zie eigenlijk ook heel erg op tegen het traject waar we nu ingaan het word zo medisch ipv liefde ofzo.
@panter jeetje meid, wat naar, hoop dat je snel meer nieuws hebt @hier: gister naar de gyn geweest en ik mag volgende cyclus starten met spuiten. wij beginnen gewoon in de eigen cyclus. waarom in de volgende omdat ik nu op dag 1 zit van deze cyclus, maar wij vertrekken op 9 april op vakantie dus daarom starten we in de volgende cyclus. Ff een vraagje, de gyn heeft hier niks over gezegd, zouden jullie wel of niet starten met foliumzuur?
Hoi yaraah, wij starten zondag met spuiten en ik ben voor de zekerheid al sinds we weten dat we beginnen met icsi ook maar begonnen met vitaminen slikken. Foliumzuur heeft even nodig om een bepaalde spiegel in je lijf op te bouwen heb ik erens gelezen. Spannend he! 'Welkom' princess. Jullie hebben ook al een hele mmm achter de rug. Volgens mij zijn van elke mogelijkheid die je noemt wel dames aanwezig met ervaring, behalve volgens mij dames waarbij de man retrograde ejaculatie heeft. Maar die kan je vast wel elders op het forum krijgen. Ik hoop voor jullie dat je man de rust vind die hij nodig heeft nu om de volgende stap te zetten.
@Koos: jeetje jij mag zondag al beginnen met spuiten, ooo zo spannend. @ Princess: welkom hier, helaas... Ja jullie hebben ook al heel wat watertjes doorzwommen...
Hey meiden. Zal proberen weer wat mee te lezen.. Zijn op het moment erg in dubio of we nu wel of niet van voor af aan gaan beginnen voor een tweede.. Twijfelen nog enorm! Hoorde vandaag dat mijn zus weer zwanger is van de tweede. Had gedacht dat het nu makkelijker zou zijn omdat we het nu ook al eens hebben meegemaakt, maar toch.. Pfff.. Weer het gevoel van: verdorie, waarom kan het niet op een normale manier.. Waarom al dat gedoe, ik kan daar nog steeds jaloers om worden. Denk ook niet dat dat ooit weer over gaat. Ik gun alle meiden hier een leuk gezinnetje met een pracht baby. Ik duim voor jullie dat jullie dit mogen meemaken!
Dat ist m nou juist... Beide heeft voor en nadelen.. Het is constant alles op de Weegschaal leggen voor je gevoel. Denk dat we op een dag moeten zeggen: we gaan het (niet) doen.. Maar die knoop doorhakken is wel eng..
Hallow dames Hier weer een keer een bericht van het junafront. Wel met minder nieuws. Ik lig al 4 dagen in ut zkh. Ivm astma aanvallen longontsteking te weinig zuurstof in me bloed. En het gaat nog niet goed. Mis myn mannen zo!!!!! dus heb wel weer even de kans wat by te lezen. Verder doet onze man ut goed. Alleen ook een beetje uit zyn doen omdat mama er niet is. Maar papa oma opa en tante vangen hem goed op. Wel eet hij bar weinig zyn flinke reserves zyn op aa ut raken. Maarjah eigen wil nu. Lieve dames toi toi toi allemaal. Panter fyn weer iets van je te horen. Had alleen gehoopt op fyn nieuws voor julliem sterkte
Juna jeetje ik schrik me rot. wat erg meid. En zeker dat je je mannen zo mist Heeeeeeeeeele dikke knuffel!!!!
Hoi meiden, Juna sterkte!! katek, wat een achtbaan ook qua gevoelens. Hoop dat jullie een gioede keus kunnen maken samen. Hier de poging mislukt. Dikke negatieve test vanmorgen. Maar ik mag gewoon starten met spuiten op cd3. de gyn maakte zich niet zo'n zorgen om mijn uitstrijkje en moet over 6mnd weer eentje laten maken. In tussentijd mogen we gewoon behandelen. Ik kijk er naar uit om te spuiten, denk dat de iui dan qua timing ook veel beter gepland word, dus mss wel iets meer kans op een zwangerschap?