Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Zonnestraal: voor iui zijn er veel te weinig zaadcellen. Ze raadden ons aan om het zelf te proberen, ook al gaven ze ons niet zo heel veel kans dat dat tot een bevruchting leidt. Dat lijkt me vrij logisch, we zijn niet voor niets met icsi gestart...

Juna: het lijkt me dat als er echt een slechte uitslag is, dat ze je dan geen week laten wachten. Sterkte.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Spookje, dat begrijp ik ook. Maar ze raadden toch aan het zelf te proberen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;).
    Ik lees de gekste dingen hier op zp.
    Heuse wondertjes die ontstaan :D.
    Dus ik dacht: 2 follikels en iui met inderdaad te weinig zaad. Maar een kortere weg dan de natuurlijke weg.
    Maar wat je zegt, tis niet voor niets ICSI.
    Gewoon heeeeeeel k.lote dat er weinig follikels zijn. Dikke knuffel.

3. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Dank je :) Vind het fijn dat er mensen zijn die meedenken, dit zijn onze eerste stappen in icsi-land. Maar de verpleegkundige gaf aan dat wij niet voor een escape-iui in aanmerking komen. De wonderen zijn de wereld echter idd nog niet uit. Gelukkig :D

Normaal gesproken is een extra gezellige avond altijd leuk, zelfs al moet het bijna op commando, maar vriendlief zit de komende drie dagen voor zijn werk in het buitenland. Afgelopen zaterdag werd gezegd dat de punctie zeker niet komende donderdag (zoals aanvankelijk gepland) zou plaatsvinden, dus hij heeft voor z'n werk geen aanpassingen gedaan. Dat maakt het gewoon wat lastiger. En om nu nog z'n trip halsoverkop alsnog om te boeken om woensdagavond bij mij te kunnen zijn voor die hele ieniemienie kans...Tja. Vind het lastig. Dan maar volgende maand fris opnieuw beginnen, met nieuwe eicellen. Denk ik.

4. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juna, ik mag hopen van niet meis! Dat zou wel heul slecht zijn!

5. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Heb je helemaal gelijk in! En gaan ze nou een ander plan van aanpak doen voor meer follikels? Welk zkh zit je?

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oke dan gaan we er maar vanuit dat alles goed is. Dank jullie wel

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juna, maar hoe voel je je zelf? Minder benauwd?

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Jah ik voel sinds vandaag prima. Dus mocht vanmiddag van de zuurstof in myn neus af. Alleen ging dat niet zo goed. Merk er zelf weinig van. Kelderde zoweer na de 88% dus ga weer een slapeloze nacht tegemoet met alle toeters en bellen :(

9. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Zonnestraal: ivm pcos en de kans op overstimulatie is er begonnen met een lage dosering, fostimon 150. Die is zaterdag opgehoogd naar 187,5, zonder resultaat, maar dat heb ik dus ook maar twee keer gespoten, dus vraag me af of je dan binnen 36 uur iets daarvan ziet.
    Volgende maand start ik waarschijnlijk met 225.

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Juna, ik denk niet dat ze je zouden laten wachten tot de volgende vrijdag als er iets heel ernstigs aan de hand is

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik mag nog 6 dagen wachten tot me nod. Spannend!

3x scheeps recht?

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @yaraah idd spannend!!

@swimming duimen draaien, zou wel mooi zijn he ;)

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meiden, eind april mogen wij starten met de hormoonbehandeling voor ICSI. Nu vroeg ik mij af of er tips zijn om dan uiteindelijk de innesteling te bevorderen na de terugplaatsing of is dat iets te ver gezocht?

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Spannend yaraah

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden, gister had ik het er met mijn moeder over dat we eind april met de behandeling mogen beginnen. Zij blij natuurlijk. Dan toch een kans op een kleinkind van ons ( mijn zus heeft er al 4). Nu zei ze ook dat zowel zij als mijn zus zeer makkelijk zwanger raakten en dat ze hoopt dat ik die genen ook zal meehebben. Ik hoop het ook...

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Heb hier vaak gelezen dan meiden speciaal drinken kopen, granaatappel sap. Dit zou mogelijk kunnen helpen.
    Verder heb ik zelf een maansteen gekocht toen we met het traject begonnen. Deze moet je wel zelf uitzoeken omdat hij bij de moet passen (dat voel je wel). Schoonmaken onder de koude kraan, opladen in het maanlicht van de volle maan, en dan iedere dag bij je dragen.
    Ik had hier wel veel steun aan. Je kunt bijv ook een armbandje van maansteen kopen, maar net wat je mooi vindt.

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ben zwanger:

18. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821