Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Gefeliciteerd!!!

2. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Swimming, gefeliciteerd!

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh swimming supernieuws zeg!
    Je mannetje ook helemaal blij zekers? En supersnel,3 keer iui zie ik. Had je het zelf verwacht. Echt leuk meis! Genieten nu

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @al mijn zwangerschapsverlof zit er alweer op.
    Maar mag niet klagen. Eerst werkte ik 32 uur en ga nu 24 uur werken en dan lekker 2 dagen vrij.
    De beide oma's gaan oppassen scheelt weer kwa kosten en ze wilden het allebei.

Ik heb nu na tien weken nog steeds geen menstruatie.duurt dit echt zo lang??

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Me gevoel zei van wel, maar wilde mezelf beschermen.

O wat ben ik blij!

6. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    @Swimming van harte gefeliciteerd!!!!!!! Wat super voor jullie! 3x scheepsrecht inderdaad. Waardoor voelde je dat het raak was deze keer?

Hier in de laatste wachtdagen van IUI nummer 4. Had er telkens een heel goed gevoel over maar nu heb ik toch ineens het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden....

Soms ben ik zo bang dat het niet gaat lukken, en dan weet ik wel dat we nog maar net begonnen zijn. Maar deze dagen van de maand zijn echt van die piekerdagen..... :(.

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Miss: ik ben zelf nog niet echt bezig met de behandeling, maar ik snap wel dat die laatste dagen een hel kunnen zijn... Mss kan je wel proberen om alles zo veel mogelijk van je af te schrijven of wat ik van plan ben is om die twee weken na de terugplaatsing echt heel veel werk in te plannen zodat ik niet te veel tijd heb om na te denken over alles wat ik voel of niet voel

8. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Hey Yaraah,

Thx voor je berichtje. Heb inderdaad zoveel mogelijk leuke dingen gepland, dus vandaar dat het so far ook heel goed ging :).

Maar zodra je in die laatste dagen een krampje voelt gaan mijn hersens malen. Gggrrrrr....

Ik las van het weekend nog wel een ervaringsverhaal over iemand bij wie het eerste kindje via de 19e IUI is gekomen, ze heeft er inmiddels 2. Dus daar denk ik dan maar aan, het gaat gewoon lukken!

xx

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ja Miss dat is de spirit: positief blijven

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier al n beetje zenuwachtig voor vanmiddag!! We hebben eindelijk de afspraak bij de uroloog!! Hopelijk krijgen we nog wat goed nieuws te horen ;)

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Geen idee wat ik voelde maar voelde me zwanger!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Rabia ik duim voor je

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    We zijn weer terug van t ziekenhuis en was niks ernstigs ofzo te vinden.
    Hormonen was goed prostaat ook en morgen nog n echo maken van de scrotum!! En dan volgende week dinsdag uitslag daarvan maar de dokter verwacht geen rare dingen ofzo en zei al dat we maar rekening moesten houden met dat ze mesa/pesa of tese gaan doen!!
    Dus jah afwachten nog...moest van hem al gelijk weer n afspraak maken bij de kliniek zodat zij ons weer verder helpen!! Hopelijk kunnen we er deze maand nog terecht!!
    Maar ik heb net wel gelachen zeg m'n man werd onderzocht en hoorde wat de dokter allemaal deed, en moest dua aan de prostaat gaan voelen en hij moest vooroverbuigen enzo...man ik lach helemaal dubbel!!! Hahah...en na die tijd ook lagen we samen helemaal dubbel van t lachen, zegt hij jij gaat morgen niet mee hoor!!! Hahahaha.....
    Dus ff morgen de echo afwachten en n afspraak maken, hopelijk gaan ze nu echt gauw wat doen!!!

14. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Swimming, wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Rania dat is toch al goed. Je weet nu al zeker dat er niks ernstigs is. Dus morgen echo en dan verder de MMM in.

16. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ swimming van harte gefeliciteerd! Wat een mooie test :) kun je het al geloven?

@ rabia, dat is tot nu toe toch goed nieuws.. en blijven lachen helpt in deze situatie vind ik :D

@ miss, mijn duimen draaien voor de laatste dagen, hopelijk kun jij ook snel zo'n test laten zien.

hier gaat het even wat minder, ik zwaai even naar iedereen. Ik heb ineens heel wat kwaaltjes, niets ernstigs maar maagzuur en alles bij mekaar is even wat minder (vooral met slapen).

En @ zonnestraal, foto komt snel - wil me even wat beter voelen. En mijn buik groeit enorm de laatste weken... ;)

hoe gaat het met de andere dames? *zwaai*

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Begin het nu meer te geloven! Nu me nod bijna voorbij is.

Het voelt zo vettttt

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!! Jah als er na de echo niks uit komt is er dus geen oorzaak waarom mijn man geen zaad heeft en zullen wellicht toch via operatie zaadcellen gaan zoeken en dan via icsi?! Ik denk dat dit voor ons de enige oplossing is...

@iluna wat vervelend meis dat je zo'n last van maagzuur hebt!! Hopelijk knap je gauw weer op meis!! Dikke knuff!!!!

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    De echo is ook achter de rug alleen heb ik m'n twijfels of t wel goed was...omdat er duidelijk n streep te zien was op z'n ballen en ook n wit en zwart bolletje te zien was...maar ze zeggen nog niks omdat we telefonisch de uitslag krijgen volgende week dinsdag!! Maar goed aan de andere kant als t wel wat is zou dat mss de oorzaak kunnen zijn dat hij geen zaadcellen heeft en dat vind ik dan beter dan als ze zeggen de echo is goed er is geen duidelijke oorzaak waarom hij geen zaadcellen heeft!!
    Gelukkig hoeven we niet weer n maand op de kliniek te wachten en kunnen er al 24 april terecht!! :)
    Hopelijk krijgen we dan te horen wat ze gaan doen bij ons!!! ;)

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Rabia dat het maar snel dinsdag is dan, dan heb je nieuws van de echo. En dan afwachten tot 24 april.

Deel Deze Pagina