Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hier ook super weinig.. Is alleen prostaat vocht. Zit geen zaad bij. Hier ook bijna niet te zien als het in een potje zit.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ze doen eerst een rectale echo bij de man. Zo kunnen ze zien hoe de prostaat en zaadblaasjes ontwikkeld zijn. Hier was het bij mijn man ook afwijkend. (Kleine zaadblaasjes)
    Verder gaan ze voelen of ze de zaadleiders kunnen vinden.
    Heel gedoe allemaal..

3. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Bedankt voor je reactie. Nou dat wordt nog wat. Bah echt geen zin in. Wat een kl*te zooi allemaal! Maar we geven de moed niet op... eerst de 2e test maar eens afwachten... Groetjes Mar

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @marjo jah kijken soms nog wel hoop omdat ik idd n mk heb gehad en daarom klussen we ook nog gewoon!! Invoel m'n eisprong ookgoed alleen nu was hij later en had ik er minder last van...toch blijven klussen in de hoopdat t mss toch nog zo lukt ;) al os de kans heel klein!!!!
    Ik heb daar nog nooit van gehoord en mss moet ik dat ook voorleggen bij de gyn as. Donderdag!! Ga t ff Google'n :p
    En bij mijn man die heeft op zich wel veel denk ik...denk datdat t probleem ook niet is bij mijn man!!!
    Hopelijk weten we allemaal gauw wat meer dames ;) we blijven hopen op n mooi wondertje!!! ;)

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Beetje leuke pasen gehad allemaal
    Zijn er nog meiden die op wachtbankje zitten?

Fijne dag, ik heb lekker dagje vrij genomen en ga helemaal niks doen vandaag alleen f wandelen vanmiddag

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hej hallo dames.

Hier inmiddels weer thuis. Heb 9 dagen in ut zkh gelegen. Sjezus....maar het voel me goed nu!!!! Medicijnen werken prima dus niks te klagen. Over 3 weekjes gaan we weer een weekje na cp. En tot die tijd blijf ik ook thuis. Mannetje gaat alles goed. Heerlyk lief mannetje is ut. Byna weer starten voor een brusje. Verder eigenlyk weinig te melden. Panter lieve lieve panter.........nu moet het eindelijk maar eens goedkomen!!!!! Ik duim.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn dat het beter met je gaat Juna! lekker weer thuis in je eigen bed.

Wat betreft volume qua zaadtest. Mijn man had een volume van 2ml. Maar geen enkele zaadcel gevonden. Normaal volume is tussen de 1ml-3ml geloof ik.
    Mijn man heeft geen rectale echo gehad, maar gewoon een echo van zijn balzak. Ook een handmatig onderzoek bij de uroloog. Daar bleek dat mijn man zijn ballen iets aan de kleine kant waren, onderontwikkeld volgens de uroloog. Hij gaf ons weinig kans met de tese maar lief wilde het zeker weten. De tese ondergaan waaruit bleek dat hij de zaadaanmakende cellen mist. Foutje in de aanleg tijdens zijn ontwikkeling in de baarmoeder. Sertoli-cel-only syndroom heet het.

Lief wilde eerst niks weten van KID, maar omdat de wachtlijsten niet grappig zijn heb ik ons wel op de wachtlijst laten zetten. Ik kon het altijd weer afzeggen dacht ik maar. Tegen de tijd dat we eindelijk aan de beurt waren was lief ook om.

Maar al met al was het een vreselijke tijd waarin we geleefd werden, en iedereen om ons heen zwanger werd. Ik vond het zo rot dat ik nergens invloed op had en alles ons maar overkwam. Nu zelfs na bijna 4 jaar behandelen en al die miskramen vind ik het nog wel eens lastig. Al leer ik wel beter omgaan met zwangeren om me heen. Ik merk aan mezelf dat ik dat steeds minder lastig vind.
    Want tja...zij kunnen er ook niks aan doen. Een kindje krijgen is een wonder.

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meiden, ik ben terug van vakantie. Ik heb tijdens de vakantie wel een beetje proberen meelezen maar was moeilijk om te reageren zo op mijn telefoon.

Juna, ben blij dat het weer goed met je gaat.

Panter meid ik hoop dat het nu toch eens een keer goed mag komen voor jullie.

Hier: deze week mag ik van start gaan met spuiten. Normaal is de eerste dag van mijn cyclus nu vrijdag pas, maar ik heb het gevoel dat mijn lijf beetje van streek is door de vakantie en dat de ongi wel eens eerder zullen doorbreken.

9. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    He meiden, vanochtend potje ongeleverd voor 2e sementest. Normaal pas na een week de uitslag maar ik heb net de huisarts gebeld en we kunnen vrijdag op gesprek komem. Ff voor de zekerheid donderdagmiddag bellen om te checken of de uitslag binnen is.

@panter, wat heftig allemaal. Ik hoop dat het gauw gaat lukken meis! Ik heb al een deel van de oude berichten gelezen en ook de berichtjes over je positieve zwangerschapstest. Wat een domper als het dan weer mis gaat...

Wij hebben het inmiddels al voorzichtig over Kid gehad. Manlief wilt daar nu nog niet teveel over nadenken en denkt dat hij zich dan gepasseerd zou voelen. Hij zou dan een voorkeur hebben voor adoptie. Toch is het mijn allerliefste wens om ooit mama te worden en om mijn kindje in mijn eigen buik te dragen. Maar manlief kennende denk ik wel dat hij er tzt anders overdenkt. Een paar maanden geleden riep hij zelfs nog dat hij nooit de MMM in zou willen en inmiddels wilt hij wel het hele traject in.

Succes en knuffel voor alle wachtende, onzekere en verdrietige dames.

Liefs Mar

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    marjo, geef je man wat ruimte idd. Het is voor hem natuurlijk enorm heftig allemaal. Mijn man is er echt kapot van geweest en heeft het er nu soms nog moeilijk mee.

Meiden...hier utrotietjes...of toch hcg tietjes? Brrr het is toch weer ontzettend spannend. Zit nu 6 dpo. Heb in de loop van de dag steeds pijnlijkere boobies. Als ik 's avonds mn bh uitdoe doet het echt pijn. In bed liggen is niet te doen op mijn zij&buik.
    Ik krijg hier toch weer wat hoop van. Voorgaande 3 pogingen geen zere boobies van de utro. Dat dat zo kan verschillen per cyclus?!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @panter jeetje zeg meis wat heftig allemaal!! En ik begrijp heel goed hoe je je voelt en vind t erg knap van je hoe je er nu in staat!!! Hopelijk is t jullie ook gegund en zullen jullie ook ooit van n mooi klein wondertje kunnen genieten!!! ;) ik weet alleen niet wat KID is (sorry weet nog niet zo heel veelvan al die dingen hoor :S)
    Mijn duimen draaien voor je meis!!!!

@yaraah hoop dat je n fijne vakantie hebt gehad!!! En fijn dat je nu mag beginnen met spuiten meis, spannend allemaal!! ;)

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Fluistert heel zachtjes wahaaaaapanter spannend :D

@rabia Kid (kunstmatige inseminatie donorzaad) KIE (kunstmatige inseminatie eigen zaad)
    :D;)

Krijgen 28 april eerste zh uitslagen te horen van de onderzoeken naar de miskramen...
    Hebben een maand rust gehad en nu vakantie en ben net ongi geweest dus wellicht dat we deze maand weer een poging wagen maar de angst voor 2 streepjes is echt zo groot...ben weer zo bang dat weer mis gaat en dat zou ik echt niet meer trekken...
    We bekijken het nu per dag ook in samenspraak met het zh...
    Heb een mentale klapper gehad van de laatste ma dat is echt bizar...mijn gevoel zat er dit x zo erg naast want ik was redelijk overtuigd dat het goed zat...en dan nog gaat het mis met de termijnecho...
    Nou ja ik trek wel weer bij :D :D

Knuffel voor jullie ladies!!!

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    panter spannend hoor... de duimen draaien hier volop

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Iedere maand is idd anders panter, er is geen pijl op te trekken.. Ik duim enorm hard voor je!!! Het is je zo gegund!

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juna, blij dat je weer thuis bent en je opgeknapt bent :).
    Wanneer cryo-TP??

Bob, och meis toch. Ksnap heel goed dat die laatste miskraam er behoorlijk heeft ingehakt :(. Het is ook weleens genoeg hè met die zware teleurstellingen. Hele dikke knuffel!

Panter, spannend!

16. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    @panter, spannend hoor! Hoe voel je je nu? Inmiddels weer een paar dagen verder.. Wanneer mag je testen? Ik hoop voor je dat het raak is!

@Rabia, succes bij de Gyn vandaag. Laat je weten hoe het is geweest?

@Bob, succes maandag met de uitslag van de onderzoeken. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt en dat ze er dan ook iets mee kunnen doen..

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames
    We zijn net terug van de kliniek en idd gaan we voor TESE en ICSI!!
    Wat ik eigenlijk al verwachtte!!! We krijgen een doorverwijzing naar Nijmegen maar is helaas n wachtlijst :( van ong. 3/4 maand!!
    Valt op zich wel mee maar toch alles duurt al zo lang!!!
    Heeft een van jullie mss ervaringen daar in t ziekenhuis?!
    Ik hoop echt dat er nog n beetje geluk voor ons is!!!!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Rabia, wij hebben de tese in nijmegen laten doen. Erg aardige artsen en binnen twee uur na de tese al voorlopige uitslag. Heel fijn geholpen daar.

Marjo, ik voel me in spanning. Enorm zere boobs en sinds eergisteren ongi achtige krampjes in mijn onderrug. Zit nu acht dageb na eisprong, mag de 30ste testen. Erg spannend is het deze keer, ook omdat ik drie follikels had en het zaad dus zowieso een ei is tegen gekomen.

Bob dikke knuffel. Miskramen vallen altijd hard in je hart. Het is verschrikkelijk.

19. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    He Rabia, wat fijn dat er nu echt een concreet behandelplan is opgesteld. Ik begrijp dat het vervelend is om nog te moeten wachten, maar van de andere kant: die paar maanden kunnen er ook nog wel bij toch? Gelukkig is dit (vind ik) de lekkerste periode van het jaar, zon, warmte terrasjes, dus genoeg afleiding!

Panter, spannend hoor!! Ik snap dat je elk krampje, pijntje etc extra opmerkt (dat deed ik elke maand voordat wij de uitslag hadden van het semenonderzoek) .. Je kan niks anders doen dan afwachten.... Frustrerend, maar nog een weekje en dan heb je duidelijkheid!

Nu zit ik voor het eerst rondom mijn ovulatie zonder dat de druk er is van "nu moet het!!" Klinkt gek, maar ergens geeft dit best een relaxed gevoel. Ik ga voor het eerst sinds lange tijd zeker weten dat ik ongesteld ga worden, zonder twijfel...

Ik hoop dat wij morgen bij de huisarts terecht kunnen voor de uitslag van de 2e semenanalyse. Ik moet vanmiddag na 4 uur bellen om te vragen of de uitslag binnen is, zo niet dan moeten we de afspraak verzetten naar maandag.
    Van mij hadden ze trouwens die hele second opinion mogen overslaan, want ik ga er van uit dat ze straks in het ziekenhuis weer opnieuw gaan testen..

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter wat spannend zeg!!!

Deel Deze Pagina