Jaaaaa duurt veel te lang. 11 dpo vandaag. ...nog steeds mega zere boobs én vind alles stinken. Mén daar krijg ik toch hoop van. Is het koopzondag vandaag?
Héél misschien ga ik een kruidvat zoeken haha. Maar ben zó bang voor teleurstelling. ..durf niet zo goed. Zo bang voor nega test....
Panter spannend meid. Mss als zelfbescherming nog een dagje wachten met testen??? Hier: gyn gister niet meer kunnen bereiken. Hoop dat ik maandag nog bij hem geraak anders is het denk ik voor deze ronde te laat.
Spannend panter. Ik gun het je zo. Hier is het wel koopzondag. Maar je woont niet bij mij in de buurt.
Hier ook koopzondag...dus de kv leeg gekocht. Jammerdebammer een nega test. Maar was ook niet met ochtendplas...had uur ervoor nog geplast. En als ik heel erg tuur kan ik er met heel veel fantasie wel wat van maken maar weet uit eerdere ervaringen dat dat fantasie is en niks betekend. Zal hem voor de sier ff in mn album zetten voor degenen die mee willen turen naar een streepje wat er niet staat.
NAAA test uit andere verpakking geeft wel een streepje....raar! Is nog niet helemaal doorgelopen maar zal straks foto's in mn album zetten.
Dat komt omdat je zo onwijs vroeg bent. Een streepje zou bijzonder zijn . Moet wel lachen om je! Ik ga ff turen (heerlijk).
Kan t niet zo goed zien panter, sorry. Dat is lastig als je een foto maakt van een test.. Morgen nog eens proberen! Met ochtend urine!
Ja ga morgen weer een poging doen. Toch raar dat de ene test omowit is en de andere een heel licht streepje geeft. Jammer dat ie niet goed op de foto wil.