Ik heb ze gezien. Lijkt wel alsof ik vaag wat zie, maar echt bijna niet zichtbaar. Maak straks ff een nieuwe foto als ze zijn opgedroogd. Als jij wat ziet dan zal er toch wat te zien zijn. Ziet je man iets?
mijn man is niet thuis en ik mag van hem nog niet testen. Zeg dus nog lekker ff niks tegen hem Test is droog maar streepje erg moeilijk te fotograferen met mn foon. Doe morgen een nieuwe test..eens kijken wat er met ochtendplas voor streepje komt.
Nou hoop dat ik dat eens haal haha. Fijn dathet zo goed gaat met je zwangerschap. Bij mij breekt het steeds tussen de 4-6 weken alweer af
Dikke knuffel panter. Onbegrijpelijk he! Tis zo'n wonder. Ik heb morgen de eerste echo ben benieuwd. Hopelijk alles goed en blijft uk goed plakken. Nu enorm moe. Ff dutje doen.
Panter, wat ontzettend spannend. Mijn duimen draaien! Marjo, welkom. Helaas. Heb de laatste tijd vooral gelezen, maar niks geschreven. Weet hoe je je nu voelt en herken heel goed wat je schrijft over de reactie van je man/vriend. De reactie van mijn vriend was ongeveer gelijk, terwijl ik een enorme klap in mijn gezicht kreeg. Hij had zoiets van we wachten het volgende onderzoek af en dan is er altijd nog van alles mogelijk en mocht dat allemaal niet lukken, dan kunnen we ons altijd nog rot voelen.... Daarom is het heel fijn om hier van je af te kunnen schrijven. Zeker in het begin komt er zoveel op je af en dat wil je niet direct met iedereen delen. Dus dat kan hier, iedereen herkent je gevoel en er zijn genoeg ervaringsdeskundigen om vragen aan te stellen. Sterkte en een knuffel. Wat betreft retrograde ejaculatie: dat is hier bij de uroloog idd onderzocht, maar leverde niets op. Ons verhaal in het kort: 3 semenanalyses met 0 zaadjes, toen beslissing nemen over wel of geen tese, maar uroloog wilde daarvoor nog een extra testosteron-bloedtest doen. Toen voor de zekerheid nog één potje inleveren om echt uit te sluiten dat er iets was en toen toch enkele zaadcellen gevonden. Nog een test om te kijken of het geschikt was voor icsi, dat was idd het geval, dus er is geen tese uitgevoerd. In maart gestart met de eerste hormoonronde. Die is voor de punctie afgebroken omdat er niet genoeg grote follikels waren. Komende week begin ik weer met spuiten. Ben inmiddels overigens al 36, maar de ivf-arts had het onlangs over "je bent nog maar 36", dus dat geeft hoop
Spookje, 36 is het nieuwe 24 hoor. Mijn gyn haalde ook zijn schouders op toen ik zei: ben al bijna bejaard met mijn 35 jaar. Hij zei...joh je bent nog piepjong, het kan nog alle kanten op. Ik maak me er dus niet meer druk om, om die leeftijd.
Ook! Ik spiek heel vaak bij jullie! En leef in stilte mee! Wat mooi een dochter op komst! Panter...dikke vette Gore shit...maar het kan nog..ik gun het je zo!!!!! Swimming fantastisch! Katek wat spannend weer beginnen! Verder dikke zoen voor iedereen!!! Lig ziekjes op de bank, geen puf om te typen! Xx
@Panter: nee meid, het was je zo gegund @hier: deze ochtend bij de gyn geweest. Nou ik ben daar wel geschrokken. Ik mocht gaan voor de uitgangsecho en het schema voor het prikken. Ik ben niet verder geraakt dan de echo want daarop was te zien dat ik zowel op mijn linker- als mijn rechter eierstok endometriose heb. Dit moet eerst geopereerd worden voordat we verder kunnen gaan met de rest
Wauw swimming! Gefeliciteerd! Liev hoe gaat het met de tweeling? Leuk om weer iets van je te horen! Yaraah wat sjit zeg!!
Panter, wat een k**zooi.... Yaraah, wat een ellende. Denk je te gaan beginnen, krijg je dat. Heb je vooraf geen echo's gehad dan? Swimming, kan me voorstellen dat je een geweldige dag hebt!