Nee vooraf enkel bloedonderzoek en van die zaken. Omdat ze dachten dat het echt wel aan mijn man alleen lag...
Panter, wat een k.tzooi! Als ik het nou iemand gun ben jij het wel! Je was wel heullllllll vroeg, hopelijk te vroeg.
Swimming, wauw!! Wat een wonder. Yaraah, wat een mega tegenvaller meid. Jakkes! Kunnen ze het wel goed opereren? Klotezooi zeg, sterkte! Hier 13 dpo een omotest. Ik geef de moed op hoor. Mag nog ff tot 4 mei doorgaan met de utro want dan mag ik officieel testen. Maar kan me niet voor stellen dat het nog gaat veranderen. Zonder utro was ik gister of vandaag ongi geworden.
@swimming wat mooi. Geniet meis!! @yaraah das mooi k.t! Wat ik alleen niet wist is dat ze endo ook kunnen zien door die echo. Ik dacht dat ze dit alleen konden zien dmv kijkoperatie. Ik heb namelijk kijkoperatie gehad en had lichte endo maar dat schijnt bijna iedere vrouw te hebben zei de prof in gent. Krijg je nu ook een kijkoperatie.. pff heftig meis @panter ik gun het jouw zo!! Vind het zo sneu iedere keer voor je. @juna en kipjes hoe is het met jullie Hier nog steeds de griep al bijna hele week. Gelukkig heeft ons zoontje t niet. Het is zon lief blij mannetje. Alweer 3 maanden. Tijd vliegt zo snel voorbij Dikke knuff allemaal
Das lief liev & anaatje. Ik geloof er niet meer in...mn megazere boobs zijn ook weer normaal. Lijf heeft me weer mooi voor de gek gehouden.
Wat een domper panter!!! Balen, weer die teleurstelling.. maar je moest eigenlijk nog wachten met testen dus wie weet was je gewoon te vroeg. @yaraah, nou dat is wel balen zeg, denk je eindelijk te kunnen beginnen, en dan dit weer! Succes allemaal!
@Panter en annaatje: ja hij kan zien met de echo dat er iets zit en hij heeft heel sterk vermoeden dat het endo is. Daarom ook dat ik gister bloed moest laten prikken om de tumor merkers te controleren. Met de kijkoperatie zullen ze dan zien wat ze kunnen weghalen.
Yaraah wat een tegenslag zeg! Hopelijk snel meer duidelijkheid. Lieve zonnestraal... Hoe gaat het met jou? Trek je het wat met 1 in je buik en 1 peuter? Hier gaat het goed, geniet erg van m'n mannetjes maar vind het nog steeds erg druk.. Ze luisteren nog niet zo goed, zijn erg ondernemend en slapen s nachts nog niet door... Daardoor ben ik vaak erg moe en pik ik alle virusjes mee.... Ben zowat maandelijks ziek... Om gek v te worden, steeds denk ik ' wanneer stopt dit nu?'. Bijzonder dat sommigen v 'ons' weer zwanger zijn of weer een poging gaan doen. Ik zou in de toekomst ook nog wel graag willen, maar kijk zo op tegen die ivf, angst en onzekerheid. Ben door die ivf ook wat hypochondrisch geworden, herkennen jullie dat ook? Ik voel me wat bezwaard om te schrijven dat ik nog een wens heb voor een derde...aangezien ik me vooral erg gezegend voel met 2 kindjes...en zoo hoop dat iedereen v dit forum heel snel zwanger mag zijn! Kus kus
Liev, heb je foto's van je mannetjes? Ben zo benieuwd!! Ja kan me voorstellen hoe druk je het hebt met 2 dreumesen. Ik vind 1 dreumes al druk. Ben ook best 'bang' over hoe druk het zal zijn strax met nog een baby erbij . B.eau slaapt wel door gelukkig . Mijn wens voor een 2e is ontstaan door m'n zoontje . Die is zoooooooo gek op kindjes. Is ook heel ondernemend en druk. En wat mij een fijn gevoel geeft is dat het een 'vol' broertje wordt (zelfde donor). Je moet je eeeeeeecht niet bezwaard voelen hoor! Al wil je 6 kindjes. Leuk als je weer meeschrijft! Zwangerschap gaat goed. Voel me veeeeeel beter als de vorige zw. Wordt nu wel zwaar, ook ivm drukke B.eau . Die overigens altijd vrolijk is!
Zonnestraal lieverd fijn dat je je nog steeds veel beter voelt als bij B.eau. Vandaag alweer 31 weken!! Liev ik vind niet dat je je moet schamen zeg, omdat het voor jullie een 3e word. De eerste 2 kwamen ook tegelijk heh
@yaraah jeetje wat n tegenvaller zeg hopelijk weet je gauw meer over hoe en wat...n hele dikke knuff meis!!!!
@ panter, hoe is het? heb je misschien toch te vroeg getest? potverdikkeme het moet toch gewoon een keer... @ yaraah, dat zeker geen leuk nieuws. weet je al wanneer de kijkoperatie is? sterkte en succes alvast! @ swimming, wat mooi - gefeliciteerd! @ anna, ben je inmiddels weer beter? Leuk om weer eens van je te lezen liev! hier gaat alles zijn gangetje, ik voel me al behoorlijk dik met mijn 30 weken. ben ook stukken ronder als de eerste keer. fijn weekend allemaal!
@Panter: hele dikke digiknuf voor jou meis. @Zwangeren: wat gaan jullie hard! Geniet er maar van. @Lievv: je wens mag er zijn hoor! @Dames in het traject: ik hoop dat het jullie mag brengen waar iedereen op hoopt, dikke knuffel en sterkte! @All: ik ben er weinig, vind het moeilijk, zeker nu de tijd van de bbz en het einde van de babytijdperk eraan komt. Heb de dingen die gebeurd zijn (de miskramen, bbz, verlies van het tweelingbroertje van onze boef, de slechte uitslag van de combitest) nog altijd niet verwerkt en dat begint nu langzaam aan te komen allemaal. De moeders hier herkennen de emo tijd wel van de 1e verjaardag. Die is hier nog een stapje erger doordat we geen kinderen meer mogen krijgen via de kliniek. Die ontnomen keuze is moeilijk. Ik weet dat ik absoluut niet mag klagen, ik heb 2 gezonde kinderen. Maar toch .. dit stukje accepteren is moeilijk. Voelt alsof we dubbel gestraft worden voor iets waar we niets aan kunnen doen. Ik hoop dat ik snel de rust kan vinden om dit alles te verwerken, een plekje te geven, te accepteren en achter me kan laten. Maar voor nu vind ik het moeilijk om bezig te zijn met onderwerpen als zwanger worden, zwanger zijn, babytijd enz. Vandaar mijn afwezigheid. Dikke knuffel voor allemaal.
@ all: ff snel tussendoor, morgen is de kijkoperatie voor de endo, eens dat voorbij is, kunnen we weer verder met de rest. Vandaag ga ik alle nodige boodschappen doen en huisje poetsen zodat ik later deze week lekker kan rusten.
Yaraah ben benieuwd hoe de kijkoperatie gaat succes !! Dreamer snap je wel. Hier mag ik nog wel evt een 3e maar alleen lijkt het me te zwasr. Maar de reservatie van die 3 jaar wil ik niet stopzetten.
@yaraah denk aan je vandaag! @iluna ik ben gelukkig weer beter.bijna 1,5 week griep gehad. Weerstand na zwangerschap is echt 0,0 Jij bent alweer 30 weken.gaat echt zo snel allemaal. Ik ben vandaag dagje vrij. Heb echt poetsdagje vandaag. In mijn omgeving zn er veel zwanger op dit moment. Ik merk nu aan mezelf dat ik echt te weinig heb genoten van mn zwangerschap. Met kleine man gaat alles goed.ligt lekker te slapen nu. Alweer bijna 15 weken. Tijd vliegt echt voorbij vind ik. @ik hoop dat echt snel iedereen hier goed nieuws krijgt. Knuff