hey meiden, operatie is vlot verlopen. ik heb niet veel pijn, zit zelfs al op de laptop . nu nog wachten op de gyn voor de uitleg en hopen dat ik vandaag naar huis kan. Operatie was in Waregem omdat gyn hier ook werkt en dat niet ver van mijn huis is.
Hey meiden, ff vlug: Mag 24ste beginnen met de deca en krijg 5 juni Menopur erbij.. Voorheen steeds Puregon gehad. Heeft iemand van jullie ervaring met Menopur?
He meiden, Heb al ff niet gereageerd, wel af en toe meegelezen. Het ging vrij goed, maar heb nu ff een k*t momentje. Ik pas elke woensdag middag op mijn neefjes en nichtje. Ook weer vandaag en ineens schiet het me te binnen dat ik dat misschien nooit zelf zal hebben . Zal ook wel door mijn hormonen komen want zit tefen menstruatie aan. We hebben trouwens formulieren van het ziekenhuis ontvangen en weer teruggestuurd, nu wachten op de intake. Sorry dat ik het nu vooral over mezelf heb, maar wil ff van me af schrijven. Ik wens natuurlijk alle meiden hier veel succes met de behandelingen en ook veel geluk met de kids. Groetjes Mar
Marjo, er komt nu heel veel op jullie af en het is een onzekere tijd, dus logisch dat je dat soort momenten hebt. Ik herken het en dan is het juist zo fijn dat je het hier even van je af kunt schrijven. Dus dat moet je gewoon doen.
@yaraah wat fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je al weer snel dingen kan doen!!!! ben je al weer thuis?! Hopelijk knap je gauw op!!! Hier ff n update van mij: Heb vandaag bericht gehad van t ziekenhuis in Nijmegen en moeten 19 juni voor de eerste onderzoeken komen en staan dus al meteen 3 afspraken ingepland!! Weer een semenanalyse, n onderzoek bij mij en een onderzoek bij mijn man. Mogelijk kunnen ze nog een echo doen bij mijn man van zijn scrotum, maar mss hoeft dat niet omdat ze dat al in Enschede gedaan hebben en mss sturen ze die wel op?! We zullen t zien...wel spannend en gelukkig weer een datum om naartoe te leven!!!
Hier ook niet zo goed nieuws. I.sa is al vanaf dinsdagnacht aan het overgeven non-stop en diaree en koorts gisteren hebben ze haar in het ziekenhuis gehouden, ter observatie en evt sonde mocht dat nodig blijken vooralsnog hoeft dat niet..... Ik zelf heb daardoor ook weer veel last van spanning, misselijk, kan niet eten en gevoel van braken pffff zou willen dat ik dat niet zou hebben. Maar door die icsi ect raak ik gelijk in de stress bij alleen de geur van een ziekenhuis al Sorry voor dit ego bericht.
@Rabia: ja ik ben al thuis en voel me iedere dag een stukje beter. Vandaag zelfs al boodschappen gedaan. Winkel is maar 5min rijden hoor... Wel goed voor je dat je al een datum hebt... enne 19 juni is eigenlijk niet zooooo lang meer hé, we zijn tenslotte al 9mei @Juffie: ah meid zo erg van je kleintje, hopelijk komt ze er snel weer doorheen en kunnen jullie ze weer mee naar huis nemen
@juffie hoe is t nou met der?! En vervelend dat je je ook zo voelt!! Sterkte meis en n dikke knuff!!! @yaraah gelukkig kan je weer dingen doen, das wel fijn!!! Jah is ook snel maar wachten duurt gewoon lang Maar mogen niet klagen zijn pas in jan naar de dokter gestapt en in juni de eerste onderzoeken in t ziekenhuis en is best snel gegaan allemaal!!! Maar jah ben pas echt opgelucht wanneer t verlossende woord eruit is dat we een datum krijgen voor de TESE en de ICSI!!!!
Juffie heel veel beterschap voor jullie meissie!! Vreselijk als ze zo ziek zijn hoop dat ze gauw opknapt en weer naar huis mag!
Zijn thuis..... Nog wel hetzelfde maar ziekenhuis zegt niets anders te doen dan dat we thuis doen.... Thuis alweer 6 waterdunne luiers gehad, in het ziekenhuis 3 dus in totaal 9 luiers vandaag......hoop toch echt dat het morgen minder dun is. Ors krijg ik er met geen mogelijkheid in.
Banaan eten? Eet ze verder wel? Drinkt ze genoeg? Misschien wat minder zure dingen geven. J kan heel slecht over appelsap bijvoorbeeld, dan heeft ze ook zulke dunne diarree. Hebben ze gezegd wanneer je weer aan de bel moet trekken? Hoe is de koorts?
@juffie heel veel sterkte met jullie kleine meisje!!! Lieverd doe rustig aan!!! Dikke knuffel!!! Zwaai lieve meisjes, denk aan jullie hoor!!! Maar ben hier even wat minder vanwege minder te vertellen Geen nieuws is goed nieuws Succes alle meiden met onderzoeken, zwangerschappen, spuiten, wachtbanken, opvoeddingen en nog veel meer Knuf Bob xx
Hoi meiden, was ik ook weer ff snel. Niet alles terug gelezen ivm tijdgebrek. Yaraah fijn dat je zo snel hersteld. wanneer uitslag? Juffie, wat vervelend dat je meisje zo ziek is. Veel sterkte!! Hier morgen de eerste fm op cd 11. Ben alweer een dikke week aan het spuiten dus ben benieuwd. Verder heel erg druk met werk, stage en school. te druk om überhaupt ergens over na te denken. Gisteren ook vergeten te spuiten...kwam er uur later achter dus alsnog die spuit er maar in gejast.
Dreamer, dikke digi knuffel.!!! Lijkt me vreselijk moeilijk als een kliniek bepaald hoeveel kindjes je mag krijgen
@ panter, succes voor de volgende ronde. Op naar een mooi eitje! Die afleiding lijkt me juist goed, vooral in de wachtweken. @ dreamer, van mij ook een dikke knuffel. Bij alles wat gebeurt is is het geen wonder dat je een tijd nodig hebt om dat te verwerken. En zo als panter zegt is het gewoon niet eerlijk of makkelijk te accepteren dat het krijgen van een kindje zo van buitenaf bepaald wordt. @ juffie, is jullie meisje al weer beter? @ bob *zwaai* @ kate, wat spannend, binnenkort al weer de eerste fm - succes! hier gaat het zo lala. ik heb wat kwaaltjes, en sinds een paar dagen steekt een oude huidklacht weer de kop op. Ik wordt gek van de jeuk, vooral s nachts. Maar goed, nog 4 weekjes dan ga ik met verlof. Daar kijk ik echt naar uit, zeker met die gebroken nachten. Lg & succes voor alle dames hier!
Naaaa jaaaa...vanmorgen fm Zit er een mega ei op cd 11. Hij was gewoon 23mmx15mm. Morgen of overmorgen de iui. Dat hoor ik vandaag nog.
Wauw panter wat goed, zo dat is een mooi ei... de duimen zijn al aan het draaien voor je. Ja het herstel gaat wel goed, 23 mei ga ik terug naar de gyn voor controle, dus dan de uitslag... Om mijn tijd te doden schrijf ik vooral heel veel op mijn beautyblog: www.ilseeveraert.be