Progynova neemt je cyclus over zeg maar. Eerste dag van de menstruatie beginnen. Ik ben nog steeds niet ongesteld, denk dat het komt zodra ik met de meds stop
Juna, ik lach me dood...alles is met 1 telefoontje geregeld . Ik heb een schema voor de progynova gemaild gekregen. Dat zijn tabletten die ik moet innemen die idd cyclus overnemen. Op dag 1 mee beginnen. Dag 12 of 13 een echo. En is alles goed, dan 5 dagen later de TP. Ohja en moet weer die Utro-bollen gebruiken. Recept heeft DD ook gemaild. Ik mag beginnen wanneer ik wil . Kate, ik duim nog steeds hoor!!!
Pffttt spannend kate!!!! Hoop dat er snel iets duidelijk is. Owhh leuk zonnestraal jah ik wist niet hoe het in zn werk ging zonder of met meds....wy willen jan/feb beginnen gehehe
Juna, het kan ook in eigen cyclus hoor. Ook in Gent denk ik. Ik weet niet wat voor cyclus je hebt? De mijne is lang....36 dagen!! En daarom moet ik wel aan de meds. Bij een normale regelmatige cyclus had ik geen meds gehoeven. Jaaaaaaaaaaaaa spannend ook voor jullie!!
Oowhh zooo ik heb altijd een cyclus van 28 dagen met pil zonder pil en meteen na de bevalling maar bedankt voor de info ghehehe.....jaah spannend heb er nu al.zin in!!!!! Wil je misschien nie al.eerder beginnen????
Kate hoe is het nu???? Heb je nog eens getest myn duimen draaien op volle toeren!!!! Vandaag onze kanjer 9 maanden pfftt wat gaat staat fototje in me album voor de liefhebbers ghehehe
Helaas weer negatief, viel te verwachten. Straks zkh bellen. Nu jaartje rust en genieten van ons wonder. Dan maar kijken wat we doen.
Kate ga lekker van jullie meisje en je prachtige gezinnetje genieten! Het maakt de pijn er nu niet makkelijker op, maar wie weet wat volgend jaar jullie brengt... Sterkte meis!
Juna: al begonnen met je nieuwe baan? Spannend en leuk! Zonnestraal: Jullie in september weer beginnen voor een brusje spannend hoor.... Da: hoe is het met jou/jullie? Panter: hoe gaat ie? Kipjes? Hoe is het met jullie boefje? Bob: waar ben je??? We missen je positieve berichten hier. Geen nieuws is goed nieuws? Tropische temperaturen? Wat gaan jullie doen met zulke temperaturen? Ik zie er wel tegenop hoor pffff. Nooit gedacht dat ik zou klagen over mooi weer. Begrijp me niet verkeerd ik houd van zomer maar dit gaat me net iets te ver hier melden ze 36 graden vrijdag. Schoonmoeder: ik weet niet of dat hier was maar iemand (da volgens mij ???) zei dat ze weinig kon hebben van haar schoonmoeder. Nou ik heb dat dus ook. Ik typ hier even mijn verhaal, zeg even eerlijk wat jullie ervan vinden...stel ik me aan of.... Ik heb altijd een hele erge hechte band met mijn ouders en zusje gehad, nu nog steeds! Ik doe echt heel veel met mijn moeder en mijn zusje, zijn echt een huismussen gezin altijd zo geweest. Toen ik ging samen wonen zijn ze altijd al veel hier over de vloer geweest, en veel samen gedaan, weekendjes weg ect. Toen we erachter kwamen dat zwanger worden moeilijk ging hebben ze elke dag elke minuut en elke seconde voor ons klaar gestaan. Toen ik ziek was, naar het ziekenhuis moest of wat dan ook, we hoefde maar te bellen en ze waren er echt nets was teveel. Schoonmoeder daarentegen is nooit geweest toen ik of mijn vriend ziek was van icsi of tese, want daar kan ze zogenaamd niet tegen....nooit gebeld naar me of niks, wel met mijn vriend. Toen ik zwanger was kwamen ze ook hooguit 2 x per maand langs. Nou toen i.sa eenmaal geboren was waren mijn ouders en zusje hier veel, en deden veel voor ons, vooral mijn moeder waar ik erg close mee ben. Precies in de week nadat de kraamzorg weg was, werd mijn vriend gebeld dat mijn schoonmoeder en schoonzuster zich achtergesteld voelde. Ze hadden ook graag wat willen doen en ect, ect. Mijn vriend heeft een ontzettende drukke en veeleisende baan en is regelmatig weg van huis, dus wij waren heel blij dat hij nog een weekje vrij kreeg. Voor mijn gevoel heeft mijn schoonmoeder die week voor ons verknald! Einde van die week kwam mijn schoonvader praten lang verhaal. Maar ik heb dus zoiets van als ze zo graag iets had willen doen had ze dat kunnen doen toen we ze nodig hadden maar toen kon ze er niet tegen, en dat ze zich ineens achtergesteld voelde in die tweede week. Mijn ouders doen niks anders als voor dat ik zwager was, toen ik zwanger was en toen i.sa geboren was. Mijn schoonmoeder wil nu ineens wel heel vaak komen en dat irriteert me, ze is ook altijd heel druk, nemen altijd vanalles mee alsof ik niet voor mijn eigen gezin kan zorgen of zo, en zegt vaak 'zou je dat wel doen ik zou....' Als ze komen moeten we ook ALTIJD gaan wandelen en zij MOET dan ook altijd achter de kinderwagen lopen. Als zij er is let ik altijd op wat ik zeg, laat ik haar altijd i.sa de fles geven omdat ik 'bang' ben dat er anders gezeik over komt. Ze is best heel aardig en bedoeld dingen goed daar ligt het niet aan, maar ik kan gewoon weinig van haar hebben, en irriteer me snel aan haar. Ze doet de dingen ook altijd anders dan zoals wij zeggen dat het moet, en dat wil ik niet, ik vind structuur erg belangrijk en het moet gewoon gaan zoals wij zeggen dat het moet. En steeds tegen mijn vriend er tegen zeuren vind ik ook voor hem zielig. Sorry is het toch nog een heel lang verhaal geworden, maar wat vinden jullie....?
Kate wat rot meid.... Hier gaat ie wel. Heb aparte streepjes op sensitest cassettetest. zie testen topic. Maar de digi zegt niet zwanger. Volgens mij heeft sensitest voorgedrukte of indroogstreepjes...al zeggen ze op website van niet.
Panter ik snap heel erg je terughoudendheid maar ik zie echt duidelijk een streep, net zo dik en roze, echt duidelijk te zien! Die cb digi test was hier pas heel laat met zwanger aangeven terwijl de testen duidelijk genoeg waren, dus zou me daar zeker niet te erg aan vasthouden. Ik heb een keer een voorgedrukt streepje gehad en dan was zo dun als een pennestreepje. Maar net zo dik en dezelfde kleur betekend normaal gesproken zwanger, maar ik snap je hoor, zeker nog niet stoppen met de utro bollen hoor! Doe anders nog eens een test als daar ook een streep op komt kan het zeker geen toeval zijn.
Heb je ook een duidelijkere foto? Is een beetje wazig.....zie evengoed trouwens een streepje zonder te turen.