Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik kom ook even om de hoek kijken. :D Heb eindelijk verlof en wat meer tijd nu.

@ panter, denk aan je en duim... weet niet meer te zeggen behalve dat het gewoon goed moet komen. Succes!

@ kate, jij ook succes voor de punctie, en natuurlijk duim ik dat het hiermee raak is. :)

@ juffie, ik sluit me aan bij de rest, laat je niet onzeker maken door die dommne statistieken. En met 1,5 jaar logopedie voorstellen is wel erg gek. Ons mannetje begon ook wat later (wordt wel tweetalig opgevoed) en kletst inmiddels de oren van mijn hoofd - zo schattig, hele verhalen. :D

@ one, wow ook al ruim over de helft! Gaat het goed met jou of heb je veel kwaaltjes?

@ DA, ik zat me ook af te vragen hoe het met de misselijkheid is? Hoop zo dat deze zwangerschap voor je makkelijker wordt.

@ Bob, dikke knuffel. Zijn jullie eigenlijk nog bezig of hebben jullie een pauze ingelast?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    11 eicellen!!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Wauw Katek

4. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Vandaag punctie gehad, 20 eitjes!! En gelukkig is het laatste rietje zaad van manlief ook goed ontdooit! Punctie was te doen, gelukkig nu weer een hele spuit verdoving gehad....

Nu veel drinken i.v.m. overstimulatie. Donderdag worden we gebeld over bevruchtingen en dan vrijdag terugplaatsing als het goed. Voor de TP willen ze eerst bloed prikken om te checken hoe het met de overstimulatie staat.

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mooi hope2be!! Welk ziekenhuis loop jij?

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Zo wow broedkippen!!!
    Wat een goede eitjes aantallen dames!!!

@iluna al met verlof zo bizar hoe hard het gaat :D
    Ben zo benieuwd of het broertje of zusje is :D
    Spannend meid!!!

Wij zijn semi gestopt ik ga alleen voor de IUI als ik me goed voel die maand...ben heel bang en ben iedere maand de teleurstelling zo zat...en dan nog de angst om zwanger te blijven...nee ik koester wat ik heb op dit moment...

Dikke knuf

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: onze dochter was heel rap met praten, maar loopt motorisch achter (valt niet op als je haar ziet, maar vraag dr niet om een bal te gooien, dan moet je achter haar staan om hem te kunnen vangen hahaha)
    Maar mn zoon is motorisch juist weer supersnel en met praten absoluut niet.
    Geen zorgen maken hoor, gewoon goed stimuleren (dus niet als ze 'die' zegt, het gewoon pakken ofso, maar echt zeggen, wil je je fles. En niet terug brabbelen, maar gewoon praten) Dan komt het helemaal goed! Meestal gaan ze met 20-22 maanden pas echt veel praten. Wacht maar, straks zegt ze per dag 10 nieuwe woorden!

@Broedkippies: spannend weer dames, succes!

@Zwangeren: jullie gaan hard!

@Panter: posipower knuf!

@Bob: gewoon doen wat goed voelt idd. Het is echt heel eng en je zal niet snel durven geloven of genieten. Hechten is moeilijk. Maar komt helemaal goed hoor ;)

@One: ik was bij mn dochter veel minder misselijk dan bij mn zoon, dus hoeft niets te zeggen :p
    Naam al 100% zeker?

@Da: hier natuurlijk ook gefeliciteerd :D

Liefs voor allemaal!

8. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @Katek, wij zitten in Radboud Nijmegen. Omdat er eerst gedacht werd dat manlief een tese moest door een fout van UMCG. Maar ben nu ondanks het vele reizen heel blij met Nijmegen.

Jij had 11 las ik, top! Ook al zoveel. Krijg jij ook donderdag telefoon over bevruchtingen? En dan vrijdag tp?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hope2bemommy ( doe rustig aan!)
    En Katek wat goed zeg zoveel eitjes!!!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik denk dat de naam zeker is nu ja, maar zoveel als ik nu heb getwijfeld .
    Heb ik bij S.eyhan niet gehad!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iluna wauw alweer 36 weken en 3 dagen!!!

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vandaag tp gehad en morgen kijken ze hoeveel cryo's. Er zijn nog 3 maar of ze goed genoeg zijn voor invriezen horen we binnenkort. Nu broeden op onze nieuwe Emmy :D

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hello girls hier eens een berichtje van mijn kant.
    Zonnestraaltje almostttttttttt!!! Spannendddddd
    Panter hoe gaat het nu posi ovulatietest gehad????
    Da het hartje klopt geweldig hoe voel je je zelf? Sterkte met je vader
    ZWANGEREN WAT GAAN JULLIE HARDDDDDDDD
    kate en hope2be lekker broeden dames succes
    Juffie heerlyk weekje weg en op de knieeen hehe hoop ut voor je.

Hier alles oke. Ons mannetje is snel met alles geweest. Praat de oren van je kop maar brabbelt ook nog flink. Heb elke dag wel een aantal keer de slappe lach. Ben zo gek op hem. Maar de nee-fase is hier echt aangebroken wuahah. Verder zyn we byna bezig voor een brusje. Wil er niet teveel over los laten. Er zyn wat narige dingen voor gevallen in onze omgeving vandaar een latere start. Maar ik moet zeggen. Dat ik het ook nog niet trok met die drukke boef van ons. Ben inmiddels wel begonnen met ovu testen. Geen betrouwbare vd action namelyk. Ik voel precies wanneer ik myn eisprong heb maar toch negatief. Dus nu cb gehaald. Maar weer een dillemma. Eind aug gaan we op vakantie met het vliegtuig ik zou hier al zwanger kunnen zyn maar heb ook vreselyke vliegangst. Dus wat is wijsheid. Ik heb een nieuw fotootje in myn album voor de liefhebbers.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juna spannend meid dat jullie ook weer gaan starten voor een brusje!!
    Hopelijk snel raak!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Super op naar een posi test!!!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames, hier ff n update van de onderzoeken van vandaag:

Nou we zijn idd wat wijzer geworden!!! De semenanalyse was wederom niks te vinden dus een pesa/TESE behandeling wordt t sowieso voor mijn man!!! Er is bloed afgenomen om de genetische bepaling te checken en dan mag hij in principe al over 8 weken geopereerd worden!! 4juli moeten we terug voor de narcose (kijken of dit allemaal wel kan etc) en dan is 16 sept. De operatie!!! Mocht er eerder een plekje vrij komen dan worden we gebeld!! Dus hebben n kansje dat t mss eerder wordt!!! ;) dan mogen we 1a 2 week daarna al als er zaad gevonden wordt met de ICSI gaan beginnen, maar dan moet ik eerst n maand aan de pil daarna 2 weken 1x per dag n spuit en daarna 2weken 2x per dag n spuit!!! Dan doen ze de punctie en gaan ze meteen bevruchten en dan is er 3 dagen daarna de terugplaatsing dan 2 weken wachten en kijken of je zwanger bent Zo niet heb je een maand rust en dan begint daarna alles weer opnieuw!!!! Dus denk dat de kans dat we dit jaar zwanger raken niet echt heel groot is maar goed we moeten gewoon afwachten!!!

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @Rabia: wel goed dat je nu tenminste weet wanneer alles gaat gebeuren. Ja het is lang wachten, maar het loont uiteindelijk wel de moeite

18. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Rabia, wat fijn dat dingen nu duidelijk zijn! Het is zo fijn om te weten waar je aan toe bent, ook al duurt het dan nog een hele tijd voordat je daadwerkelijk kan beginnen, het is fijn om niet meer onwetend te zijn. Ik hoop voor jullie dat je eerder gebeld gaat worden.

Kate fijn dat er een terugplaatsing is geweest! Nu idd broeden :p

Wij hebben vandaag de eerste fm gehad voor de cryo tp. Ik had veel follikels, maar gelukkig maar één dominante van 12mm. Dus nu weer een echo afspraak staan voor zaterdag.

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!! T is fijn om weer n vooruitzicht te hebben en weten dat t nu echt gaat gebeuren ;) alleen blijf je nog in spanning of ze wel wat zullen vinden ja of nee :S ik hoop echt dat er n beetje geluk voor ons is weggelegd!!!

@koosatillaluna ook spannend voor jullie!!! Ben benieuwd hoe de echo zaterdag is!!! ;)

En sorry dat ik zo weinig reageer ben nu ook druk met mijn nieuwe baan!!! ;) ik ga t proberen bij te houden!!

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek broed ze :D
    De duimen draaien!!!

@juna zwaai meis!!!
    En spannend weer starten :D

@zonnestraal nog meer 4!!! Dagen...even een reminder voor als je nog niet zenuwachtig was :p

@dreamer thanks lief voor je bemoedigende woorden!!!
    Ik hoop dat het voor ons is weggelegd maar ik ben zo bang...
    En mijn ongi is ook na de laatste ma echt zeer heftig met veel klachten vooraf en de eerste 3 dagen van m'n ongi zijn zeer pijnlijk...en dat heb ik nooit gehad dus dat maakt me ook weer erg onzeker...

@juffie en alles op z'n tijd hoor...lekker jouw meisje volgen...en vooral naar je moederhart luisteren dat zit er nooit naast!!!
    Topper!!

@rabia spannend!!!!
    Hopelijk mogen jullie ook snel starten...

@hope2be een knaller van een ei :D
    Spannend!!

@panter heb je er al wat meer vertrouwen in??
    Ik hoop het zo meid!!! Het is jullie zo gegund!!!

@hier dag 4 van ongi en ml zei vanochtend mss moeten we het deze ronde proberen...en dl vroeg vanochtend zusje baby :D
    Dus zijn dit dan de tekenen...dus vandaag predictor ovu testen besteld en deze ronde wellicht kijken of we een ei kunnen spotten...
    Ben super zenuwachtig en bang maar we zullen zien hoe ik me straks voel...

Dikke knuffel ladies!!!

Deel Deze Pagina