Dames dank voor jullie lieve reacties! Kate!!!!!!! Kijkuh????? Wauw zeg! Wat geweldig! Ik zeg gefeliciteerd!
Wauw Katek, super zeg! Hopelijk wordt ie steeds duidelijker! *stiekem jaloers* durf niet eerder te testen..... Wat voor symptomen heb je? Gebruik je ook utro? Ik heb sinds gisteravond vaag pijntje in mijn buik, kan het niet echt plaatsen. Kan ook zijn omdat gisteren misschien te veel gedaan heb ivm overstimulatie. Ik hoop echt zo dat het gelukt, ik weet niet of ik weer een mislukking aankan.... pfffff (sorry voor degene die al veel meer pogingen hebben doorstaan)
Katek, gefeliciteerd meid! Whiehoe! Hope2be, sterkte met de achtbaan van de wachtweken. Valt niet mee. Hier 9 dpo. Hou mijn hart vast. Helemaal nergens last van...zelfs geen utrotietjes. Nog vijf dagen wachten. ...
Hope2be ik heb wat een zwaar gevoel in mijn onderrug, alsof ik zwaar heb getild. Verder op 1 plek (vlakbij navel) een soort zenuwtrekje achtig gevoel. Verder al paar dagen hoofdpijn.. Ik gebruik ook utro inderdaad. Soms wel ongi krampen, wordt daar echt zenuwachtig van. Morgen maar weer kijken hoe t lijkt. Veel succes nog even! Spannend panter!! Wanneer mag jij testen? (Zie net over 5 dagen, ga je dat volhouden?)
Spannend meiden! Katek, hoop voor je dat alles goed gaat! Panter en hope, ik duim heeeeel hard voor jullie! Hier vanmorgen door het lab gebeld dat het enige cryootje wat we hadden uit ICSI 1 wat vandaag teruggeplaatst zou worden, niet goed ontdooit is... Dus geen terugplaatsing voor ons vandaag... Ze zei ook dat ze normaal al niks invriezen van een PESA omdat dat zaad van te slechte kwaliteit is... Maar dat had ik echt nog niet eerder gehoord... Maar goed. Wij gaan dus op voor poging 2...
Oh wat erg meid echt balen!! Snap t pesa verhaal ook niet zo goed eigenlijk.. Dat hebben wij ook gedaan.. Bij ons is t zaad altijd goed ontdooit en nooit gehoord dat het slechte kwaliteit zou zijn.. Heel veel sterkte voor nu meid. Knuf