Kate: wauw gefeliciteerd Koos: niet leuk meid, dikke knuffel Ego: woensdag punctie, als alles goed gaat, maandag 07/07 tp en testen mag ik dan op 16/07
Ja ik vond het ook al een raar verhaal... Maar ik sprak ook iemand van het lab natuurlijk, niet de gyn zelf. Ik zal het eens vragen binnenkort. 7 cryo's is wel een mooi aantal hoor! Wij hadden niet eens zoveel bevruchtingen.... Vandaag wel een beetje verdrietig door dit nieuws... De moed zakt ons weer even in de schoenen... Maar aan de andere kant was het wel pas onze eerste poging, dus we hebben gelukkig nog 3 kansen.
Koosatilla, het is ook zuur. De hele cyclus leef je naar een tp toe en op het moment supréme blijkt de cryo niet goed ontdooit. Wij hadden dat bij onze icsi ook met de laatste cryo. Het was een rotgevoel.... Ondanks dat het mss niet de laatste kans is, blijft het ruk. Alle moeite voor niks en in 1 klap alle hoop verdwenen.
@ koos, wat een teleurstelling. sterkte en meer succes de volgende poging! @ hope, beterschap en succes! @ kate, wowowowow - gefeliciteerd. Ik duim dat het goed blijft gaan. Geweldig @ panter *duimduimduim* knap dat je nog wacht met testen. En hier ook nog gefeliciteerd zonnestraal, wat een wolk van een baby is jullie mannetje!
Iluna bij jou nog beeb in buik. Hoe voel je je ? Panter sterk van je hoor Koosatillaluna wat sh* t zeg
Ik schiet even tussendoor meiden sorry! Ik wilde even gillen whaaaaaaaa Wij gaan trouwen!!!!! Hij is op vakantie op het strand, op zijn knieën gegaan. Het was een prachtig moment. Lieverds ik blijf jullie volgen mijn duimen draaien voor iedere hier!
sjit panter... pffffffffff vind het echt erg voor je Juffie gefeliciteerd! Geniet van alle voorbereidingen!
Nou....ik kom er ff op terug. Naar kruitvat geracet en op die test komt wel een heel licht testlijntje. Bijna niet te vangen op een foto. maar is lichtroze en stond er binnen de tijd
Spannend panter! Ik duim dat ie steeds duidelijker wordt! Kate dat is goed nieuws! Dat kan toch haast niet anders meer zijn dan dat je zwanger bent! Ik heb net gebeld naar afspraken bureau en we kunnen pas weer de 14e terecht... En dat valt ongunstig in m'n cyclus... Baal daar weer van hoor...
Koos: ja denk ik ook maar kan nog vanalles misgaan.. Laten we hopen van niet! Irritant he dat wachten steeds.. Kun je niet overleggen dat je op de dag van je menstruatie alvast kunt beginnen met medicatie? Je moet toch eerst aan de pil neem ik aan. Kleine moeite voor hun, groot plezier voor jou.
Rond en waggelend door de pijn aan mijn schaambot. Ik lijk wel een manke pinguin. Nouja, we zijn er bijna, de vk denkt dat ik net als bij de eerste weer kans heb overtijd te raken *zucht* ik hoop van niet, want ik ben de pijn goed zat inmiddels. Maar we zullen zien. Als de bevalling maar goed verloopt, ik hoop dat we het deze keer ook thuis afmaken. @ panter, ik blijf keihard duimen. Op naar een duidelijke streep over twee dagen! @ koos, misschien nogmals bellen en overleggen zo als kate zegt? Succes! @ kate, durf je het al een beetje te geloven?