Steeds meer en meer bloed! Het is over hier! Had zo'n goede hoop na de terugplaatsing van 2 toppers en de overstimulatie, maar het mag weer niet zo zijn......
@ hope, wat verdrietig. sterkte en hopelijk kunnen jullie samen moed verzamelen voor de volgende ronde. @ kate hoe is het ermee? @ panter... en? ik duim nog steeds.... hier bijna totaal immobiel door zs ischias, wat is dat pijnlijk zeg. hopelijk komt de kleine snel. fijn weekend allemaal!
Iluna, pijnlijk zeg!! Dat jullie kleine maar gauw mag komen! Hier gaat het goed, beetje misselijk inmiddels en gebeurd veel in mijn buik.
Goedemorgen wat adviseren jullie met ochtendurine ovu test doen? Heb nu sensi test ik moet heel nodig ghehe
Morgen nog eens proberen.. (Is voor mij jaaaaaaaren geleden dat ik die dingen heb gebruikt. Volgens mij waren ze bij mij meestal rond dag 16 positief (op zijn felst)
Ik heb ze eigenlijk nog nooit gebruikt. Maar nu las ik dat deze niet met ochtendurine moest. Probeer het straks en anders morgen weer. Spannend.
Ovulatietesten kan je idd beter niet met ochtendurine doen. Dan zou er volgens mij een vertekend beeld komen.