Geeft helemaal niets KateK. Komt allemaal goed ik pieste haast in myn broek en zag dat je online was ghehe.
Jeej juna! Hier afspraak gemaakt met moeders voor moeders, vorige x ook meegedaan. Kan niet niet meedoen vind ik omdat ik ook kan meehelpen. Heb er zelf ook baat bij gehad.
@ juna, spannend - succes alvast! Dames, ik kom even melden dat ik inmiddels (een week geleden alweer, maar was te moe om veel aan de pc te zitten) bevallen ben van een zoon. Ik ben wegen zs ischias met 39+3 gestript en 's nachts begonnen de weeën. 2 uur later lag onze zoon al op mijn buik, het was echt een turbo bevalling. De VK was nog net op tijd. Ben nog een beetje slapjes, doodmoe van de gebroken nachten en dolgelukkig. Ik wens iedereen hier veel succes met de mmm, en natuurlijk uiteindelijk een voorspoedige zwangerschap en bevalling.
Iluna, hier ook nog ff: van harte met je knappe kleine mannetje!! Juna, jij nu bezig met een cryo-TP?
Nieuwe baby's!!!! Gefeliciteerd moeders Panter? Waar ben je? Ik heb (als je dat wilt) ovulatietesten voor je.
Tp uitgesteld wegens familieomstandigheden ben hier wat minder succes iedereen. En lieve iluna gefeliciteerd
@iluna JAAAAAAAAAA een kleine bandiet erbij!!! Gefeliciteerd meid!!! En hoe vind de grote broer de nieuwe editie? Ga lekker genieten van jullie geluk!! @alle zwangeren, gefeliciteerd!! @One you're next hihihihi @Juna och nee...heel veel sterkte meissie!!! @lieve andere meisjes...dikke knuffel Kus Bob
Juna, wat klo.te! Sterkte meis! Bob, hoest met jou? Iluna, hoe gaat het? Hoest met 2 bandietjes thuis?
Hoi meiden Iluna gefeliciteerd!! Ik was hier al fkes niet meer geweest. Maar alles gaat goed. Mag nog week werken en daarna gaan we lekker op vakantie. Ben er zooooo aan toe. Ik merk aan mezelf dat ik laatse weken weer erg bezig ben met Als ik zwangere zie lopen... raar he.maar dat komt omdat dr nu Weer veel vrienden buren enz zwanger zn en dan hoor je al die verhalen weer van Jah het was zo raak. Dat blijft me pijn doen maar ik gun t wel iedereen. Maar dat komt denk ook omdat bijna niemand van ons mmm wereldje afweet. Met onze prins gaat alles goed.half jaar alweer. Tijd vliegt echt voorbij.heeft zn eerste tandjes alweer. Wat ik nooit had verwacht is dat mn man echt alles met zn 3e wil doen. Ik zei pas nog late we weer eens keer met zn 2e naar bios ofzo gaan Maar dat wil die allemaal niet en stelt dat uit. Ik vind het heel belangrijk dat ik ook nog steeds "anna" ben en niet alleen moeder maar ik ben ook nog de partner van mn man. Herkent iemand dit? Ik ben van mening dat je zeker 1 keer in de 2 maanden ofzo samen iets moet doen maar sinds de geboorte van onze zoon is mn man zo beschermend. Echt superlief hoor maar ik denk ook weleens wordt iets soepeler. Ik heb geen idee of dit met de mmm te maken heeft. Hij is gewoon heel erg trots Fijne vakantie allemaal en mn duimen draaien Xx
He meiden, alle zwangeren en moeders gefeliciteerd! ik ben hier bijna nooit meer want probeer er niet zoveel meer mee bezig te zijn en heb het een beetje los gelaten. Maar gister in het ziekenhuis geweest maar nog niet veel verder. Hormoonwaarden zijn allemaal goed, en de chromosomen op eerste gezicht vook alleen bij gedetailleerder onderzoek bij de chromosomen blijkt dat het x chromosoom (ik neem aan van het cftr gen) een miniscule afwijking heeft, maar op het y chromosoom niet. Dat is blijkbaar zeldzaam, want normaal gesproken zou er bij zo'n kleine afwijking niets aan de hand zijn. We moeten nu wachten op een afspraak bij de uroloog en we gaan ook naar een klinisch geneticus... Nog langer wachten dus! We zijn iig wel opgelucht dat de hormoonwaarden goed zijn. Onze gyn denk toch dat het aan de zaadleiders ligt en verwacht dat we peseakunnen doen, maar ze wilt eerst uitslag van de uroloog afwachten. Herkent iemand zich in dit verhaal?
Mag ik hier ook komen meekletsen? In januari 2012 zijn wij ouders geworden van onze kleine prinses via KID. De afgelopen weken weer een aantal gesprekken gehad en we gaan op 6 oktober weer en dan in oktober beginnen we met IVF.
Mnieke welkom. Mag ik vragen waarom jullie nu met IVF beginnen. Zijn de iui's niet aangeslagen voor een 2e nu? Het gaat snel heh als ze er eenmaal zijn.