Ok geeft niets ik zie hem toch ook duidelijk, het streepje is ook net zo breed toch? En het is roze, dus ik ga heel hard voor je doorduimen heel de nacht! Ga je morgen weer testen.
Panter, CB heeft meer hcg nodig om positief te worden. Ik heb zelf de CB pas na een paar dagen gedaan na een kruidvat test vanwege dit feit. Ik wil geen valse hoop geven, maar ik ben echt niet blind...dit is een positieve test. Ik zie een streepje, weliswaar nog licht. Maar roze en even breed...
Panter, kijk eens in mijn foto album, daar zie je mijn testjes op dag 9 en 10, volgens mij is mijn dag 9 daar nog lichter dan die van jou! Ik duim meid!!!!!!!!
vandaag kv test gedaan...staat binnen de tijd een héél licht lijntje met het blote oog duidelijk te zien. Zou het dan echt waar zijn??
Ik geloof dat ik m zie is wel wat wazig. Maar de streep is er Onwerkelijk hè?? Vind t zo tof voor jullie!!!
ja mn foon maakt niet de beste foto's. tis ook heel licht maar wel te zien roze streepje in t echt. Ik ben nog niet echt overtuigd hoor....er is iets gaande in mn lijf....maar overtuigd ben ik pas met een zeer duidelijke test.
Ik zie 'm ook hoor panter! Zal het dan echt....ik hoop het zoooooooo voor jullie! Geen fototoestel in de buurt voor een duidelijke foto?
ons fototoestel is uit het jaar 0...die maakt helemaal wazige foto's... het streepje moet gewoon duidelijker worden de komende dagen en dan kan ik hem beter op de foto krijgen. We wachten af...vind het retespannend!!
En de kruidvat testen zijn helaas niet meer zo goed als vroeger. Geven veel lichtere streepjes en droogt ook erg langzaam op. Anyway, weer zonder te turen een roze 2e streep
Snap dat je voorzichtig bent, lekker iedere dag testen en dat we over een paar dagen maar een mooie knaller mogen zien!!
Over een paar dagen een knaller panter! Inderdaad retespannend. Maar zonder te turen zie ik toch echt wel een tweede streep, gisteren ook al dus kan echt geen indroger zijn, dat kan gewoon niet.
nee indroger is het ook niet want zijn 2 verschillende merken test. sensitest en kruitvat. We wachten af...vind het wel heel erg spannend.
zit ook nog maar 12 dpo....was in war...dacht dat 20 juli op vrijdag was maar dat was op zaterdag. Ben dus heel vroeg met testen.... we wachten af....moet vannacht de nachtdienst in voor 6 nachten. hopelijk kan dat geen kwaad...kan me niet meer afmelden. Zou ik echt zwanger zijn???
Ik teste in de middag ook beter dan in de ochtend, dus ik zeg ook vanmiddag nog een testje doen! En als je vroeg bent durf ik best wel positief te zijn, als er nu al een zichtbare streep staat......echt spannend!