Dank je! Wij zijn onder behandeling bij Geertgen en hebben een deal ivf afgesproken. Wij hebben daardoor destijds heel snel een donor gevonden en nu ga ik alleen bij de 1ste poging ivf doen en een paar eicellen doneren. Het lijkt mij vreselijk als je als vrouw geen kinderen kunt krijgen omdat je eigen eicellen niet meer goed zijn dus vandaar.
Hey meiden Ik kom nog eens even om het hoekje gluren, hoe is het met jullie? Ik ben al een hele tijd niet meer geweest, niet dat ik jullie ben vergeten maar omdat ik voor mijn gevoel hier niets meer te zoeken heb zeg maar. Ik ben jullie zeer zeker niet vergeten de "harde kern" zeg maar alle nieuwe meisjes sorry ik heb het niet meer bijgehouden het spijt me, ik hoop dat jullie hier net zoveel steun en geruststellende woorden zullen vinden als ik toen der tijd. Da: Hoe is het met jou? en met je vader? Juna: Hoe gaat ie meissie? TP gehad inmiddels? Bob: hoe is het met jou en jullie meisje? Ook: Ga jij hard zeg ik hou de pagina in de gaten hoor spannend!! Zonnestraal: Zie vaak zulke leuke foto's voorbij komen van jou kanjers, wat een schatjes zeg geniet er maar lekker van! hoe is het met jou? Ook zo gek op sushi zie ik vaak, ik ook zoooooo verdomd lekker is dat Iluna: Nog van harte gefelicteerd!!! Gaat alles goed met jullie? Panter: Kanjer! Dikke knuffel en denk aan je!!! Hoe gaat het hier: Goed Kleine dame begint nu langzaamaan een beetje te babbelen, dus ik hoop dat het dan nu eindelijk een beetje begint te komen. wordt zo onzeker van al die moeders en kindjes die al volgens hun zoveel zeggen hopelijk komt het hier nu ook langzaamaan op gang. verder heb ik nog steeds geen werk en ben ik dus nog steeds thuis bij ons moppie, heerlijk is ook en ik geniet er ook zeker van maar ik zou zo graag weer ook eens twee of drie dagen lekker willen werken maar ja....hopelijk nu nieuwe onderwijssysteem begint passend onderwijs dat er weer banen komen voor mij, ook al gezocht op andere plekken maar allemaal niets. ik zoek wel verder en hopelijk komt er een keer iets op mijn pad zit nu al twee jaar thuis..... afgelopen zaterdag is mijn zusje getrouwd en was ze bruidsmeisje, ze was zooooooo ongeloofelijke schattig. Ze is echt super lief en makkelijk vind alles goed, doet nergens moeilijk over ze is echt een schatje. volgend jaar in juni (20 juni) gaan wij trouwen, heb er al enorm veel zin in. we hebben al een hele hoop geregeld kwa locatie, fotograaf dat soort dingen daar moet je toch optijd bij zijn. eind september ga ik voor het eerst kijken voor een jurk ik heb al een geweldige jurk gezien bij toeval toen we de jurk van mijn zusje gingen ophalen heb die gelijk laten reserveren. Verder ja ik blijf maar tubben wat we met die ene cryo zullen doen en ik kom er niet aan uit, in elk geval eerst trouwen dat wel maar daarna geen idee daar moeten we het dan nog maar eens over hebben samen. in de vriendengroep zijn er nu drie baby's geboren en ik moet zeggen dat elke keer dat ik een pasgeboren baby zie ik toch weer denk "ik zal dat nooit normaal kunnen" en daar bedoel ik mee zwanger worden alles leuk leuk leuk dat zal er nooit in gaan zitten. dan vraag ik me af waarom kunnen wij niet "gewoon" kinderen krijgen....op die vraag zal ik nooit antwoord krijgen en dat besef ik me ook. het beinvloedt niet meer mijn leven maar op tijden dat er weer een baby heel dichtbij komt, komt die gedachte toch weer voorbij. en mensen die dan reageren met "ja maar je hebt er nu toch een" ja dat helpt ook niet, al ben ik natuurlijk en mijn vriend ook onwijs blij met ons lieve meisje. alleen dat gevoel dat je gezin nog niet compleet is en de gedachte of dat wel ooit gaat gebeuren, tja dat steekt zo nu en dan nog wel. Lieve, lieve meiden ik ben er weer weg van! Lees wel veel mee maar reageer zo af en toe met een compleet boekwerk zo voor het slapen gaan Dikke knuffel kanjers en ik wens jullie allemaal niets dan alleen het beste!!!!
Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet van ons meisje, voor wie wil weten hoe groot ze inmiddels is
Juffie heb je gezegd maak je geen zorgen Komt goed hoor. Hoe is het met iedereen hier? Hier de weken van bij S.eyhan voorbij. Gelukkig!! Nu tot sowiezo zondag volhouden en ik mag ook thuisbevallen dan.
Juffie, dat kon je toch ook niet weten. Vond het leuk weer een berichtje van je te lezen! En mooie kiekjes komen er op fb voorbij van je kleine meid . B.eau zegt nog heeeeeeeeeeeel weinig. Brabbelt wel onverstaanbaar. Maar echt woordjes zijn op 1 hand te tellen. No worries, komt echt goed! Daarentegen is B.eau motorisch heel ver. Ook de fijne motoriek. Onderzoekt vanalles. Heeft dingen in 1x door hoe het werkt (speelgoed, puzzels etc).
Hey zonnestraal, Dat is hier ook zo. Ze heeft dingen meteen door ik hoef het maar een keer voor te doen en ze snapt het. Ik kan haar alles vragen ze snapt echt alles. Motorisch is ze erg verfijnd. Alleen dat praten ja inderdaad onverstaanbaar brabbelen hele verhalen en enkele woorden als ze zin heeft.
Ja en ze verstaat jou echt wel hoor! Ik vertel alles aan B.eau en snapt echt wel wat ik bedoel. En laatst zei m'n moeder, geniet er nog maar van...zometeen praat hij wel en is hij meteen weer een stuk groter/ouder. Deze periode komt nooit meer terug.
Hallo, Ik sta voor een raadsel ik heb 3 potjes ingeleverd met sperma maar geen zaadjes gevonden, echo gedaan, hormoonwaardes zijn goed waarvan testosteron de tweede keer van 9 naar 11 was gestegen aan de lage kant, chromosoomonderzoek en lichamelijk onderzoek wat allemaal uitstekend was. Kortom de dokter zegt onverklaarbaar Ik moet over twee weken voor Pesa/mesa behandeling in Nijmegen, en uiterst zenuwachtig.. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn waar uberhaupt zaadjes zijn gevonden tijdens Pesa/mesa die ook alle onderzoeken positief hebben afgerond net als ik.. Ik bedoel, sta ik er redelijk rooskleurig voor? Mijn gedachte is namelijk, als je de oorzaak van te voren weet kan je er misschien nog iets aan doen. Hormonen spuiten o.i.d. Maar als alles positief is en niets gevonden wordt denk ik er minder positief over Vrgr Blad
Even snelle reactie. Mijn vriend was en is ook alles in orde maar geen zaadcellen dus. Testosteron ook 11 dat is gewoon goed. Micro tese in mulheim Duitsland. (Google maar ff) zijn er genoeg zaadcellen gevonden voor verse icsi. En die onderschrift. Het kan dus wel....
Hoi blad! Je hebt het topic gevonden! Ik hoop dat je nog veel reacties krijgt! Het voordeel is dat mensen een abbo hebben op dit topic en dus zien wanneer er iemand gereageerd heeft
@Juffie bedankt voor je antwoord! @Koos, bedankt voor de tip! En ik kreeg net genetisch onderzoek door en daar is ook alles in orde! Het blijft vreemd maar over een tijdje weten we het zeker wel of geen zaadjes. Is het niet 50-50%?
Bij mijn vriend was het genetisch onderzoek ook goed. In principe zei onze uroloog dat wanneer er nergens een afwijking werd gevonden dat dat gunstig is omdat het 'probleem' dan vaak niet bij de aanmaak zit maar meer bij het 'vervoer'. Bij ons bleek dat te kloppen, maar weet niet of het vaker is.