Ik ga nog steeds liever naar dusseldorf, de wachttijden zijn daar stukken korter en veel vrouw vriendelijker. De micro tese die ze in Duitsland doen gebeurt hier in Nederland nog steeds niet.
@one of a kind Gaat zekers snel! Ik heb altijd geroepen in 2015 gaan we er weer voor.maar ik merk nu aan mezelf dat t best druk is met zon kleintje. Ik werk dan wel 3 dagen maar ik moet zoveel leren voor me werk het komende jaar dat ik ook graag nu eerst wil genieten van mn zoon. Wij hebben nog tien donorstrootjes van dezelfde donor in gent. Ik wil zeker als het me weer gegeven is een tweede kindje. Maar ik weet ook wel dat ik alleen weer iui-d wil doen en niet ivf of icsi Ik vond iui al ingrijpend genoeg. Waar ik nu nog weleens moeite mee heb is als mensen zeggen omdat ze het niet weten, goh het lijkt veel op jouw! Ik ga mezelf meer zien in onze zoon en ik heb t dr dan best moeilijk mee dat mn man dat niet kan zeggen. Hij is superlieve vader en ohh zo blij Maar soms kom ik met mn opmerking, bv die haardos heeft die van mij en dan denk anna.. moet dat nu want t is niet van mn man. Mn man zegt dat die dit niet erg vind en we zn al superblij dat we een kindje hebben. Ik zou wel bij een tweede gelijk clomid utro pregnyl willen en niet eerst 3 pogingen zonder hormonen. Risico is wel bij clomid dat t meerling kan zn. En ook ivm dat alles in t leven duurder wordt denk ik daar ook weleens aan.nu kunnen we onze zoon alles geven. Wel fijn dat ze tese in ned ook gaan doen. Ik vind zelf gent nog steeds beste zkh ooit.in ned werd k behandeld als een nummertje en niet als persoon Xxx
Precies daarom vindt ik het in Düsseldorf dus ook veel fijner! Je wordt daar als mens behandeld en niet als een nummer! Mij nooit meer gezien in het Radboud ziekenhuis vreselijk onvriendelijk daar! Wat betreft jullie kindje en donor ik kan me voorstellen dat het soms lastig is als je een opmerking krijgt daarover. Wat fijn en lief dat je man en zo goed mee omgaat. Ik kan je niet helpen met tips of zo maar er zijn vast meiden die in hetzelfde schuitje zitten je kunnen 'helpen'. Vergeet niet, niet alleen het 'leveren' van een zaadje maakt je papa! Het onvoorwaardelijk houden van je kind, opvoeden, liefde, en geborgenheid geven is veel belangrijker!!
Ik kan je misschien helpen Annaatje. Ik had hetzelfde gevoel als jij. Bij B.eau was het ook wel moeilijk voor m'n man. Hij kàn nl niet op mijn man lijken. Nu is B.eau bijna 2jr. M'n man heeft er geen moeite (meer) mee aangezien B.eau alles nadoet van zijn papa . B.eau was donker (leek op mij) maar is blond opgedroogd met blauwe ogen. Laatst zeiden collega's: jeetje B.eau wat lijk je op papa . Zien totaal niks van mama in jou zeiden ze nog 'S erbovenop. M'n man en ik lagen gevouwen! S.tijntje lijkt wel echt een kloon van mij. Daar kan zelfs m'n man niet omheen. Ik vroeg of hij dat erg vond. Maar vind hij niet erg en zelfs leuk. Ik heb op fb zelfs een foto van mij als baby geplaatst en S.tijn ernaast. En toen zei m'n man: jeetje hij lijkt ècht heel veel op jou! Het slijt Anna. Dat komt omdat jouw en onze kindjes hun papa echt als papa zien. Alles na gaan doen etc.
Ik kom ook weer eens even langs lieve ook, van harte gefeliciteerd met jouw dochtertje, en wat een mooie naam heb je voor haar gekozen! Hoe vindt de grote broer het, gaat het allemaal goed met jullie? Ik heb diep respect voor je en bewondering hoe je het in je eentje red. ik vind het best druk met twee kindjes, zeker nu ik weer begonnen ben met werken. Maar wil niet klagen, we zijn dolgelukkig met de twee mannetjes. @ kate, hopelijk voel jij je snel beter en heb je verder een fijne zwangerschap! @ hope, ik herken het niet. maar kan ook zeker geen kwaad denk ik. ik duim dat het raak is. @ juffie, wie weet beleef je een tweede zs anders dan de eerste? ondanks de spannende start had ik stukken meer vertrouwen dan bij de eerste. hoewel ik meer klachten had, maar dat terzijde. Hoe dan ook, eerst maar genieten van jullie bruiloft! @ anna, hier is het net als bij zonnestraal, manlief heeft er oprecht helemaal geen problemen mee dat zl niet zijn genen hebben. En desondanks zeggen veel mensen dat beide kereltjes op hun papa lijken en niet op mij. Volgens mij is de invloed van genen ook maar beperkt. Onze oudste heeft echt zijn lach, zijn loopje, zijn houding en lijkt in der daad wel op hem. Maak je niet te veel zorgen, zeker niet als je man er zo goed mee omgaat. @ zonnetje, en is het bij jullie ook lekker druk? Onze jongste is helaas een spugertje.. ik heb nooit geweten hoeveel was dat met zich meebrengt. Zelfs zo veel dat de wasmachine gisteren besloten heeft ermee te stoppen. Maandag komt de monteur pas gelukkig kunnen wij bij familie wassen. zawaai @ kipjes, alles goed? hoe gaat het met de anderen die nog af en toe komen kijken?
Iluna, OMG de 1e 3 mnd vond ik heftig. S.tijn slaapt overdag hazenslaapjes. Niet erg op zich, maar wel met nog een dreumes om me heen die alle aandacht wilt. En echt àlle aandacht . Eigenlijk ben ik drukker met B.eau dan met S.tijn . Inmiddels slaapt S.tijn door, dus dat scheelt een hoop. Zie jij al verschillen? B.eau een heul lief jongetje met behoorlijk temperament. S.tijn ook heulllll lief en afwachtend. Geduldig jongetje. (Moet ook als 2e) En hoest bij jou Iluna? Een spugertje? Na elke voeding? Kate, hoe voel je je? Kipjes, wat fijn dat alles goed met je gaat!
Zonnestraal grappig dat je zo'n verschil ziet. Iluna dank je wel! Wat grappig dat de oudste zo op je man lijkt hihi, wel fijn zo heeft niemand het door.
@ zonnestraal, ja het is wel pittig en daarbij is onze oudste nog wat ouder dan B.eau.. maar de peuterbuien zijn er niet minder om. Onze kleine boef spuugt bijna na iedere voeding, en tussendoor. Sinds een hom. middel en bezoek bij de ostheopaat heeft hij er tenminste geen last meer van, is rustiger en huilt minder. Zodra de wasmachine weer werkt kunnen wij er weer prima mee verder. Hij groeit trouwens als kool, met 2,5 mnd draagt hij nu maat 68. Lang leve extra vette bv. Verschillen zijn er zat, onze jongste is donker en de oudste licht blond. hun gezichtjes lijken op elkaar, maar de kleine man lijkt veel gevoeliger dan zijn grote broer. zwaai @ ook, ik ga ff het pb'tje lezen. Fijn weekend allemaal!
Iluna, B.eau blond haar en blauwe ogen en S.tijn donker haar en krijgt bruine ogen . Zooooooo grappig!
@ all Leukkk om weer even wat van jullie te lezen. ga later even uitgebreid reageren hihi. fijne dag dames ! x
Hallo meiden, Ik ben hier na onze laatste ma eigenlijk niet meer zo vaak geweest, de laatste maanden ben ik niet eens meer op het forum geweest. We hebben echt de stekker uit onze babyplannen getrokken...waren beide zo kapot van vreugde en verdriet die elkaar steeds opvolgde dus we voelde ons beide schuldig naar ons kleine meisje, dus eigenlijk is hier al onze energie naar toe gegaan en eerlijkheidshalve zijn de laatste maanden zonder babygedoe heerlijk geweest!! Pas deze maand hebben we een goed gesprek gehad en willen we er weer voor gaan...eerder dreef het ons uitelkaar, de spanningen, de zh bezoeken het ging ten koste van alles en nu is er rust, ik ben heel veel gaan sporten en anders gaan eten dus ik ben 15kg afgevallen 😄😄 Dus we hadden dit nodig!! Ondanks dat manlief 41 wordt en ik zelf 34...ben ik heel blij dat we eruit zijn gestapt... Mijn gezin is prio nr 1 en dat was even zoek... Het gaat goed hier, ik werk hard, sport veel en bijna alweer 1 jaar getrouwd en dochterlief alweer bijna 2 😄 @ook gefeliciteerd meisje met de geboorte van Dilara wat een prachtige naam!! Sorry voor de late reactie... Hoe gaat het met z'n drietjes?? En hoe vind de grote broer z'n kleine zus? En heeft de kleine zus dezelfde mooie ogen? Dikke knuffel lieverd!!! @zonnestraal en iluna leuk om te lezen dat jullie kindjes op papa lijken, ik geloof ook heilig in het feit dat genen maar voor een deel meespelen... Mijn oudere broer is een pleegkind maar hij leek gigantisch veel op mijn vader, vroeger zei iedereen jeetje dat is echt een kopie van jou 😄😄 Mijn vader was dan super trots maar ook al was m'n broer alvanaf z'n 2e bij ons in huis er was niets van bloedband van onze familie 😄😄 Dus opvoeding en gedrag wordt echt wel gekopieerd 😄😄 Inmiddels lijken mijn oudere "broer" en jongste zus super veel opelkaar iedereen die het niet weet die zegt dat zijn zeker broer en zus, gevoelsmatig is dat natuurlijk ook zo maar de waarheid is dat er niets van genen in hem zit wat van ons is hahaha Ondertussen is hij 36, ben ik bijna 34 en wordt m'n zus 31 en m'n broertje 25...tja dan maken genen of niet ook echt niet meer uit, ik spreek m'n oudste broer bij iedere dag en we zijn echt super close en voor ons is hij ook echt onze broer...dus genen het is maar zoon kleine toevoeging 😄 @kipjes gefeliciteerd met jullie binkie alweer 2 jaar!! @da ik zag voorbij komen dat je zwanger bent van een klein meisje, geweldig gefeliciteerd!! Hoe is het deze zw met hg?? En wellicht raar in in 1 stukje maar nog gecondoleerd met je vader. @swimming zin in de bevalling 😄😄 je gaat hard nu!! @kate jij vliegt er doorheen, weten jullie al wat het wordt?? Leuk voor J. een brusje erbij!! @annaatje jeetje jullie boef alweer bijna 1jaar 😄😄😄 geniet ervan!! @juffie heerlijk genieten van jullie meisje de dametjes worden gewoon alweer 2 jaar!! En zat er een mooie jurk tussen?? Trouwen is super leuk!!! Hier 31okt op Halloween 1 jaar getrouwd 😄 Kleine meisje gaat logeren bij opa en oma en wij gaan heerlijk uiteten, naar het theater en genieten van onze bruidstaart 😄😄 En de dag erna gaan we een weekje op vakantie...dus kan niet beter 😄😄 @panter hoe is het met jou?? Is er nog nieuws? @nieuwe meiden succes!!! Het zijn lange trajecten met een hoop hoge en dieptepunten maar hopelijk vinden jullie net zoveel steun bijelkaar als wij!! Nou ik weer slapen 😄 Ik slaap nog steeds slecht ondanks het sporten, gezond eten hahaha...maar ik lag er gister ook al om half 9 in omdat ik super moe was omdat dl om half 6 het tijd vond om uit bed te komen en klaar wakker te zijn...dus om 6u zaten we samen op de bank met een boterham frozen te kijken en daarna K3 zucht...hahaha Lieve meiden, soms uit het oog maar nooit uit het hart!! Dikke knuffel Liefs Bob
Ohw en een nieuwe foto geplaatst van ons meisje nu...afgelopen weekend in de dierentuin ❤️
Bob wat fijn om weer van je te horen. Goede beslissing dus tijdelijk genomen. En nu er weer voir gaan super. Dank je wel voir je compliment oo haar naam. Het betekent hartendiefje . Grote broer is helemaal verliefd hihi. Ze heeft tot nu toe donkerdere ogen maar wel grote. Zal foto in album zetten. En ga naar joyw meisje kijken
Even snel... bob hier idd weer een meisje. Hg is gelukkig onder controle met medicijnen, en op enkele spuugdagen na is het nu veel beter te doen dan bij de 1e. Thanks... t is erg heftig geweest de laatste tijd. 22 augustus mijn vader gestorven en 11 oktober is mijn opa overleden.
Bob wat leuk om weer wat van je te lezen. Ik kan me goed voorstellen dat even geen baby gedoe fijn is. En wat ontzettend knap 15 kilo afgevallen, top hoor!!! Ga zometeen even foto van jullie meisje spieken Hier gaat alles gestaag met trouwplannen, mijn droomjurk heb ik, helemaal geweldig! A.s. Vrijdag gaan we voor het trouwpak van mijn aanstaande (leuk om te zeggen ) ringen hebben we toevallig ook al. Was een aantrekkelijke korting die we niet konden laten schieten. Met dochterlief gaat ook alles prima, alleen praten wil mevrouwtje niet zo ik oefen me suf maar wil nog niet echt de noodzaak zien. Ze zegt papa, mama, bah, die, dit en daar houdt het dan wel zo'n beetje mee op..... Heb me er de afgelopen weken enorm druk over gemaakt je wilt zo graag ook een kindje 'volgens het boekje en gemiddelde van cb' maar ik ben er klaar mee. Ik heb mezelf voorgenomen het praten gedeelte los te laten en wel verder te zien volgend jaar in februari en dan eens zien hoe het is...... Ze doet alles wat we vragen, weet alles, snapt alles, doet alles, behalve echt actief praten...... maar goed ik laat het los en hopelijk valt het kwartje dan toch snel bij haar zodat mama ook rust heeft Ik zal ook nog eens een foto plaatsen van onze kleine lieve muppet. Da: gecondoleerd!!
Pfffffff heftig meid!! Gecondoleerd met deze 2 grote verliezen!! Maar leuk weer roze beschuit met muisjes En super fijn om te horen dat de hg redelijk onder controle toehouden is!!