Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ook echt een klein mooi meisje zeg!!
    Echt een schatje!!

@juffie hahaha wat fijn, jurk, ringen het belangrijkste is er al :D
    Heerlijk zo lekker bezig zijn!!

En maak je niet druk meid, geen enkel kind groeit via het boekje...
    Wij hebben een klein mager sprietje, die kleine meid van m'n zus is 8 maanden en de 2 nichtjes hebben beide dezelfde kledingmaat :D
    Die van ons is klein en een sprietje en die van m'n zus is een lekker bol mopje...
    Alles komt vanzelf meid, lekker genieten!!

Hier wel een kwebbelkontje, ze maakt al hele zinnen en dat is echt uitzonderlijk zeiden ze bij het cb...
    Maar ze kwam al vlot ter wereld en die lijn zet madam lekker voort :D
    Maar hierdoor denken veel mensen dat ze al ouder is dan ze in werkelijkheid is...dat is ook niet altijd even leuk...
    Maar ze zit 2 dagen in de week op de creche en ze ziet haar oudere neven ook iedere week dus ik vermoed dat het daar wel mee te maken heeft :D

Maar het komt vanzelf meid!!
    Het is een mooi meisje aan het worden met de heerlijke krulletjes!!

@iluna dankjewel meid voor je lieve reactie!!
    Gaat het goed met de 2 mannetjes??

Dikke knuf meiden!!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve Bob,
    Wat fijn om je weer te zien hiero! :)
    En wat een dapper besluit. En ook zo'n begrijpelijk besluit.
    Hele dikke knuffel voor jou.
    En jeetje wat ben je veel afgevallen, heeeeeel knap.
    Ik moet ook nog 5kg, maar lukt niet ;).

Hier alles goed. Heel druk vind ik 2 ukjes. Eerlijk gezegd vond ik de eerste 3mnd zo heftig dat ik niet kan zeggen dat dat nou een hele leuke tijd was :). S.tijn sliep slecht overdag. B.eau eiste alle aandacht, pfff.
    Je relatie met man staat echt op een heulllll laag pitje.
    S.tijn nu bijna 4mnd. Slaapt overdag beter en snachts door.
    En hij lacht, liefst de hele dag. Is heeeeel vrolijk. Heerlijk dikkie is het :D. Ik zal ook ff foto uploaden en ook van B.eau.
    Wij hebben helaas geen oppas oma's of opa's. En das iets wat we echt missen.
    Verder mogen we niet klagen natuurlijk!!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: inderdaad ik laat het ook los, het is een heerlijk meisje! Ik ben er ook van overtuigd dat ze het wel kan maar nog even geen zin heeft. Maar van cb wordt ik zo onzeker. I?sa gaat volgend jaar na de zomer na de psz dan hoop ik dat ze toch wel praat haha.
    Dat van teveel verwachten herken ik, i.sa is ruim 93 cm is al heel groot voor haar leeftijd en draagt al maat 98/104. Ze verwachten ook teveel van haar terwijl ze nog twee moet worden. Ze kijken me dan echt zo aan :$ alsof ik een grapje maak. Dat is inderdaad niet altijd even fijn.

Ik ben sinds vorige week begonnen met naailes ga een sprei maken voor straks op haar grote bed en kussens. Heerlijk om voor het eerst sinds twee jaar weer iets voor mezelf te gaan doen, ik heb nog steeds geen werk dus mijn leven was alleen i.sa en meer niet, waar ik uiteraard erg van geniet maar ik moest iets voor mezelf gaan doen. Nu heb ik elke woensdagavond naailes met paar meiden, thee leuten, freubelen en leuke dingen maken heerlijk vind ik het dan heeft papa ook wat i.sa tijd voor die twee ook goed. Op donderdagavond ga ik nu drie keer een cursus bloembinden doen ook erg leuk. Vind het erg fijn om even tijd voor mezelf te hebben sinds 2 jaar! :$

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ook,
    wat een plaatje !! Lekker genieten samen

@ juffie
    wat een poppetje hihi. Niks van al die mensen en cb aantrekken hoor. ze gaat vanzelf de oren van je hoofd kwebbelen.
    Gebeurd hier ook. is ook niet altijd fijn hoor want daarom verwachten mensen te veel van hem omdat ze denken dat ie ouder is , en vergeten ze dat ie pas net 2 is en sommige dingen nog niet snapt of kan.

komt goed !

@ zonnestraal
    kan me voorstellen dat het druk is met een kleintje en een peuter die alle aandacht opeist. Is ook weer even wennen natuurlijk. Wat heerlijk als een kleintje zo vrolijk is he , werkt aanstekelijk hihi.
    Geniet lekker van je mannetjes !

@ juffie
    spannend meis , whiehoee trouwen !! leuk he al die voorbereidingen.

@ panter
    Hoe is het met jou .?

@ juna
    Hoe is het meis ?

@ annaatje
    gaat alles goed met jullie en de kleine man ?

@ all
    wat is het super rustig hier zeg.

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @Bob
    jeetje wat veel afgevallen !! knap hoor
    en zeker een moedig besluit. kan me voorstellen dat het even een verademing was om er niet mee bezig te zijn een paar maanden en volledig te genieten van je gezin. mooi meisje heb je !

@ kate , swimming
    laatste loodjes meiden , spannendd

@ da
    hoe is het met jou lieverd ? in deze nare periode?
    dikke knuffel

@bedankt meiden voor de felicitaties ! liefff :)

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Idd de laatste loodjes. Ben benieuwd wanneer onze boy komt.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden!!
    Kom weer ff om t hoekje kijken!

Nu 22 wk en we krijgen nu een jongen!
    GUO was goed, beeb loopt 1,5 voor in groei dus met 24 weken glucose test doen in zkh. Begin dec hebben we een 3D/4D echo, zo'n zin in!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    swimming al bijna 35 weken jeetje je gaat snel zeg.

KateK nu een jongen wat leuk zeg, jongens zijn ook heel erg leuk.

Dilara loopt nu ook nog steeds voor met 8 weken was ze 60 cm!

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ swimming
    sterkte met de laatste loodjes meis. nog maar eventjes. voel je je nog goed ?

@ katek
    leuk een jongen !!
    Fijn dat alles goed was bij de guo. veel plezier vast bij de 3d echo !!

@ ook
    hoe is het met je mooie gezinnetje ? S helemaal trots op zijn zusje ? :)

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Is weer een beetje t oude clubje zo he?
    Haha

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ohja onze meid is nu 2,5 en draagt nu broek maat 98 en shirts 98/104.
    Ook geen kleintje dus, haar nichtje van 3,5 draagt 1 maatje groter, scheelt qua lengte ook niet alles.

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Laatste lootjes zijn begonnen. Het gaat allemaal nog goed. Wel op een langzamer tempo maar goed :):):).

Nog 4 weekjes aftellen.........

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    I.sa wordtnu bijna twee maar draagt al zeker twee maanden maat 98 in de broek en maat 104 in de shirtjes (beebielove en babyface) grote dame dus ook. Wat ik ook voor haar vervelend vind want ze verwachten soms teveel van haar omdat ze al zo groot is.

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ katek, juffie

Boef hier is net 2 en draagt van broek 92 en shirts 92/98 ligt een beetje aan de winkel. Hij is aan de kleine kant. past soms nog in broek 86 omdat hij korte bovenbenen heeft.. klein pittig ventje :)

@swimming
    heerlijk genieten van je verlof en nog even van je buik en de bewegingen erin. ga je straks nog missen. zo raar is dat.
    Alles al helemaal klaar en voorbereid ?

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ik zag dat ik hier al 2 maanden niks meer geschreven had.
    schaam schaam...

Mijn oma is maand geleden overleden. Ben zo blij dat ze mijn mannetje nog heeft mogen meemaken.

Met kleine man alles goed. Vrolijk kindje
    alleen ik ben zelf onzeker. Hij is bijna tien maanden en kan nog niet zelfstandig zitten.gister op mijn werk weer 2 collegas die me zowat uit lachten dat die dit nog niet kon...
    Dat maakt me echt onzeker. Ik schaam me soms ook dat ik hem nog steeds potjes geef. Maar ik heb t zo druk met leren hopelijk eind van het jaar alles behaald.

Hebben jullie nog tips wat ik op zn broodje kan doen.doe nu smeerkaas appelstroop en jam en soms smeerworstje.

Ik heb geen idee hoe t met iedereen is dus ga zo f teruglezen.
    heb lekker dagje vrij genomen.

Ik ben wel heel benieuwd naar panter....
    ik hoop zo dat jij zwanger bent

Xxx aan iedereen

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ja annaatje wat heb jij voor een collega's!!!!!!
    Schandalig gewoon.

Nou Seyhan deed dit alles ook laat, en laat me zeggen met 13 maanden liep hij, vast!!!
    Dus laat je niet onzeker maken.
    Bah bah.

Swimming geniet nog ff meid , oh mis het zo!!

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Niet druk maken hoor anna, ieder kind heeft zijn eigen tempo!
    Jongens zijn vaak ook wat later dan meisjes schijnt..
    Ipv potjes zou je ook eten kunnen prakken (wat je zelf eet), of door de blender gooien. Of stukjes gekookte groente geven zoals stronkje broccoli. Zo leert hij langzaam de "losse" smaken kennen. Ik vond t zelf heel eng om echt eten te geven omdat t wat groffer is dan potjes, maar je kunt gewoon wat dingetjes proberen. Kaas/smeerkaas op brood zou kunnen, maar kaas is wel zout, dus niet teveel. Kipfilet oid kan ook. Maar even proberen wat hem lukt.

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks! Heb jullie allemaal gemist!!!!

Ik heb staafmixer gekocht dus ga aan de slag drmee
    ga zo keer banaan op zn broodje proberen.

X

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje
    inderdaad niet druk maken hoor, boef was ook laat met omrollen en zitten en kruipen , maar liep ook met 12 maanden. dus ze doen het op hun eigen tempo.

Kleine van ons was niet zo dol op beleg, smeerkaas ofzo lustte hij niet, smeerworst kreeg hij af en toe en ik wilde toen nog geen zoetigheid geven. Soms gaf ik hem een bruine boterham met alleen een beetje boter. dat vond hij ook heerlijk !
    Dat gedaan tot hij echt broodbeleg zoals worst en kaas etc ging eten.

Warm eten inderdaad wat jullie eten, als het niet te zout en te kruidig is en ff met de staafmixer. ging hier prima. en dan na een tijdje steeds wat grover mixen zodat ie aan de structuur kan wennen.

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is t hier rustig...

X

Deel Deze Pagina