Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja helaas:(

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedacht ik me gisteren ook inderdaad.
    Maar ik moet heel eerlijk zeggen ik denk vaak aan jullie allemaal 'ons vaste clubje' maar ik heb ook een beetje het gevoel dat ik hier niks meer te zoeken heb. Ik kijk zelden meer onder deze afdeling van zwangerschapspagina. En hoewel ik het super leuk vind om zo af en toe te horen hoe het met iedereen gaat, heb ik toch het gevoel dat ik hier niks meer te zoeken heb. Misschien kunnen we elders op de site een topic openen waarin we elkaar voor wie wil op de hoogte kunnen houden van onze leventjes. Dan steekt het de meiden die hier nieuw zijn niet zo want ik kan me voorstellen dat die niet zo op onze baby en kind verhalen zitten te wachten als je vol onzekerheid zit.
    Ik weet ook nog even niet waar en hoe we dat zouden kunnen doen onder welk kopje van het forum en of er überhaupt behoefte aan is door 'de oude garde'

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dag dames,

Ik ben hier ook heeeeeeel lang geleden voor het laatst geweest. Maar denk ook nog steeds aan jullie. En ben ook zeer benieuwd hoe het met iedereen gaat.
    Maar wat juffie zegt, ksnap ook dat het voor de nieuwe dames hier het niet leuk is om over baby's etc te praten. Of misschien ook wel ?!
    Dus wel/niet nieuw forum, ik sta ervoor open.
    Hoe staan de rest van de dames hierin?

Annaatje hoest met je meis?

4. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Hoi dames, even een reactie van mijn kant. Wij hebben in april te horen dat mijn man azoospermie heeft. Ik ben toen direct gaan zoeken naar informatie en kwam op dit forum terrecht. Het viel mij op dat bijna alle meiden hier veel verder zijn in het stadium en met name elkaar van 'vroeger' kent. Dat is de reden dat ik niet meer zo vaak naar dit forum ga, maar naar een icsi/ivf forum waar mensen net zoals ik nog in onzekerheid zitten of in behandeling zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben dat het goed met iedereen gaat en dat veel vrouwen uiteindelijk moeder zijn geworden of zwanger zijn. Zelf ben ik helaas nog niet zover, op 13 jan krijgt mijn man zijn mesa en als die slaagt, ga ik daarna starten aan de icsi. Dit berichtje is absoluut niet verkeerd bedoeld maar een verklaring waarom het hier misschien zo stil is :). Groetjes Mar

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik ben eigenlijk ook nooit echt vaak meer in dit stukje. Bivakkeer t meeste in de lounge.

Hier gaat t z'n gangetje. Evi is over naar een groot bed. Gaat super goed. Alles is zo goed als klaar voor de baby.

Wel weer zwangerschapssuiker helaas. Donderdag daarvoor naar t ziekenhuis, en waarschijnlijk weer insuline spuiten.

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi ladies,

Ik zit 10 dpo en ik wordt gek binnen de afleestijd een gluur lijntje had me voorgenomen niet te testen voor 12 dpo maar voel me zo raar...
    Vocht uit m'n borsten, maagzuur en steeds met vlagen misselijk...
    Nu morgen en overmorgen toch maar testen...hoop dat dit wel echt is en niet een indroger, mistest of weer een mk of ma wordt...zucht dit wordt nooit makkelijk...
    Heb een fotootje in m'n album gezet maar het is moeilijk zichtbaar met blote oog laat staan om op de foto te krijgen...

Pfffffff....het maakt me zo onzeker...waarom test ik dan ook...zenuwentoestand...
    Hou jullie op de hoogte...

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Helaas zojuist een Omo witte test...
    Het is voorbij...

Zenuwen om niets...

Liefs Bob

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Neeeee ah bah:(
    Dikke knuffel

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Thanks meis!!
    Nu niet meer testen en over 2 dagen beginnen we weer opnieuw...
    Het is wat het is...

Knuffel voor jou!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja maar je krijgt toch hoop heh bah:(

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nee geen hoop daarvoor is het al te vaak mis gegaan...ik werd er heel zenuwachtig van...
    Maar ik heb in tijden niet meer zulke heftige symptomen gehad als nu...
    Je lichaam speelt spelletjes dus pas bij weer een streepje had ik hoop gehad...hier kennen we te goed de klappen van de zweep :D
    Duidelijker kan niet...geen oplopend streepje dus niet zwanger...
    Ik heb een prachtige dochter en wie weet wat de toekomst brengt maar nu eerst de 2e verjaardag vieren van ons meisje en heerlijke feestdagen vieren!!!

Hele fijne dagen toegewenst!!!

Dikke knuf Bob

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh Bob wat jammer lieverd!!! :(

Ik ben voor een nieuwe club.. Met het oude vertrouwde clubje. Denk ook vaak aan jullie. Xx

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Marjo, ik snap jou heel goed hoor!
    Mocht je ooit met vragen zitten, die kun je ons altijd stellen ;).
    Ik wil jou heeeeeeel veel sterkte wensen met dit zware traject.
    Laat je het ons weten als je zwanger bent?

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, gewoon k*t met peren!
    Ik gun jou zoooooo erg een broertje of zusje voor jullie kleine prinsesje.
    Het is zo oneerlijk allemaal :(.
    Hele dikke knuffel!

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    #2675 Zonnestraal77, 20 dec 2014
    Laatst bewerkt: 20 dec 2014
    Ik zal een nieuw topic maken en dan zien we vanzelf wel wie zich aanmeldt...

Zie 'mama's van kid-kindjes en mama's van Tese kindjes'

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Thanks meiden!!
    Ik hoop wel dat ik snel ongi ben wamt de klachten zijn echt niet normaal...
    Enorme boobs, steeds opvliegers, steken en drukkende en zeurende pijn, vocht uit m'n boobs, pijn in m'n onderrug en ook nog een streep op m'n test die helemaal goed zichtbaar was opgedroogd...

Dus het is gewoon geen plakker geweest denk ik...maar ben de klachten goed zat zeker in deze drukke periode...
    Kan het niet zo goed hebben merk ik...
    Werd er erg onzeker van van een tweede streepje...
    Maar dat zal na zoveel mk en ma niet meer weggaan...

Maar het gaat goed hoor...
    Ik ben gelukkig en geniet intens van onze dochter en van deze tijd van het jaar!!

Dikke knuffel lieverds!!!

17. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    hallo dames! Ik wil iedereen een goed 2015 wensen! Dat alle dromen dit jaar waar mogen worden!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    KoosAtillaLuna van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

19. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Dankje wel ook! Het is onwerkelijk, maar waar. Toen ik de positieve test in handen had was ik zelfs een beetje geschrokken ;)
    Maar ondertussen zijn we alweer 8 weken verder sinds de positieve test, en is het idee een beetje geland.

Deel Deze Pagina