Kan geen kwaad panter, rustig blijven, je ding doen zoals je altijd doet, dat moet je de komende 8 maanden nog of hoef je geen nachtdiensten te draaien als je zwanger bent?
nee als je zwanger bent hoef je geen nachtdiensten te werken. Dat is nml niet goed als je zwanger bent. Maar het zal wel loslopen...heb 6 nachten...als er iets zit is het zo pril...dat zal vast wel goed gaan dan.
Ja thuis lekker relaxen, genieten etc. Manlief maar wat harder laten rennen thuis Hoe reageert hij eigenlijk?
lief slaapt...die zit ook in de nacht. heb het hem dus nog niet laten zien. Heb wel mn mama gebeld want ik moest mn twijfels even delen. Mama zegt dat als er een streepje staat dat de test dan positief is. En dat het streepje zo licht is omdat ik te vroeg ben. Slimme mama heb ik haha. toch durf ik het niet echt te geloven...ik wil zo graag dat het waar is maar ben zo bang voor vals positieve uitslagen. Dat het wéér een dooie mus is.
Inderdaad een slimme mama haha! Ik kan me voorstellen dat je je zo onzeker voelt, zeker naar wat je allemaal al hebt meegemaakt. Ik hoop echt dat het allemaal goed mag blijven gaan!! Als iemand het verdient dan ben jij dat wel!
Kan me jou onzekerheid echt heel goed voorstellen, en Katek heeft gelijk als iemand het hier verdiend ben jij het (niet lullig bedoeld voor andere meiden hier hoor) echt nu is het jou beurt panter!
verdomd...met middagplas...test uit andere verpakking...weer een lichtroze testlijntje na 3 minuten. Het is echt zo...ik ben pril zwanger. Moet er gewoon van huilen...
mijn man zei ook meteen ik zie een streep.. en ik zie hem ook.. oh panter! wat super! nu nog een mooie zwanger op de digi..!!
oh wat hoop ik dat de streep duidelijker word. Ga zaterdag weer testen en heb de utro omhoog geschroefd van 1x2 bollen daags naar 2x2 bollen daags.
Panter je bent gewoon echt zwanger hoe super cool is dat! Echt helemaal geweldig, super leuk! Nu nog een dikke vette ZWANGER op de digi. (Ik moest 3x daags 2bollen toen ik zwanger was)