mijn lijf maakt zelf wel progesteron aan, de utro is meer voor mn eigen gemoedsrust. Zonder utro had ik al progesteron van 73.5 een week geleden
Ok panter dat is idd hoog genoeg, en als het voor je eigen gemoedsrust is lekker doen kan geen kwaad. Wat zegt manlief?
lief is heel voorzichtig. die kan pas blij zijn asl de digi zwanger zegt. haal zaterdag een digi voor zondagmorgen mochten mn testen positief blijven.
All gister myn eerste werkdag gehad!!!! Super leuk wel erg wennen allemaal. Ga nu ipv van 2 hele 3 soms 4 halve dagen werken. Dus gister en vandaag al lekker om half 1 thuis. Ik zit op mun plek gehehe.
Panter!!!!!!wowwww je bent ZWANGER!!! ooo wat mooi en ooo wat spannend zo pril!!! Helemaal kriebels hier....zo blij voor jou!!! Succes met in spanning zijn en tussendoor kleine geniet momentjes!!! Please please please!!! Liefs liev
Juna, wat heerlijk zeg halve dagen!!!! En een leuke job? Ik ga per 1 okt. van 32u per week naar 28u per week .
Ja...kan nu niet ect zeggen dat ie donkerder word......wel wer roze streepje binnen 3 min... hcg opbouwe gaat wel erg traag.....
ja...terwijl DA test die ik met dezelfde urine heb gedaan wel een duidelijker streepje laat zien dat de DA test die ik eergister heb gedaan... KV is wat hetzelfde...
echt? hij is ook nog niet droog op de foto hoor...echt net met 4 min genomen... Ben zo bang dat het niet goed is...
Kan me je angst voorstellen meid!!! Wanneer was je officiële testdatum ook weer? Hier gaat de ongi doorbreken, krampen pffff. Echt fijn met dit warme weer... Not
Morgen is NOD...wat balen van ongi. Niks aan met het mooie weer... Hier is de test nog een keer...wat een betere foto.
Wel iets donkerder . Maar ben wel voorzichtig..... Kruidvat tests zijn niet zo goed meer helaas. Maar vanaf NOD moeten de streepjes echt wel donkerder worden. Dus vanaf morgen........pffffff wat een spanning. Ik snap jouw onzekerheid hoor!!! Zou ik ook hebben!!