Wow da wat heftig voor jullie kleine meid! Heel veel beterschap voor haar! Fijn dat ze toch mee mocht naar huis. Anna wat super een jongen!! Gefeliciteerd!
@darkangel hoe gaat het nu met evi. Heeft ze beetje geslapen @thanks! Ik lig al vanaf 6 uur beneden tv te kijken Ben jarig vandaag, alweer 31 jaar en kon niet meer slapen. Lag net f te huilen van geluk. Mn mannetje slaapt nog lekker Fijne dag xx
annaatje: gister toen we thuis kwamen, had ze eindelijk een normale poepluier ipv kleine harde klei keutels. ze heeft daarna van 8 tot 23.00 geslapen, ik heb haar toen wakker gemaakt voor de 1e antibiotica en een fles. fles dronk ze bijna leeg (180)! haar ontlasting heeft haar dus ook echt dwars gezeten. ze heeft daarna verder geslapen tot 6.00. toe fles 180 waar ze 120 van dronk. ze is lekker in badje geweest, en viel daarna weer in slaap en heeft ze nog een goed uur geslapen.. ze is net wakker.
Anna: gefeliciteerd wat leuk een jongen!!! Nu lekker blauw shoppen hihihi. Da: zielig he voor die kleintjes, hopelijk is ze er snel weer beter aan. Spruw: Hier gisteravond ook met mijn meisje bij de hap geweest na eerst al3 keer gebeld te hebben. Ze was compleet overstuur als ze ook maar iets in haar mondje kreeg. Ze huilde echt om pijn dat zag ik gewoon, en toen ik in haar mondje keek, vermoedde ik spruw. Dat kon niet volgens de dienstdoende arts, ik weer terug gebeld dat ik toch echt wel langs wilde komen, nadat ik de 3e gebeld had en ze I.sa hysterisch hoorde huilen op de achtergrond mochten we komen.... Wat bleek heel erg spruw, dus daktarin gekregen en thuis zetpilletje geven. De gel erop doen is echt een drama omdat het haar natuurlijk pijn doet. Ik hoop dat de gel snel werkt. Gelukkig drinkt ze nu wel weer redelijk goed....
Annaaaa gefeliciteerd met je verjaardag en een jongennnnnnnnn yesss helemaal geldig dat word shopppppppppuuuhhhhhh geniet ervan Da en juffie Beterschap met jullie beebs zo zieliggg
Kom net van het cb af.. ons mannetje is van 9kilo na 11kilo gegaan in 5 weken tijd hadden ze weer wat op aan het merken maar niks van aan trekken toch????? Hij houdt van eten en als ze gaan lopen komt het ook weer goed toch? En mensen roept sinds deze week heel de dag mama en oma ahaha papa en opa nir???? Ghehehe
Vraagje of jullie dit ook hadden Heb iedere keer urineverlies in mn broekie en meer slijm Volgens mij hoort dit dr bij En als ik lang sta heb ik al rugpijn onderin Thanks allemaal Leuke kaart
Annaatje!!! Wat leukkkkkkk!!! Jongetjes zijn leuk . Urineverlies en lage rugpijn lijkt een op bekkeninstabiliteit . Doe je rustig aan? Juffie, arm meisje . Gelukkig kon je naar de HAP. Dat spul helpt snel hoor!!! Ik had namelijk laatst ook een spruw en iets te lang mee gelopen....kon m'n mond amper open krijgen ineens . Ook die daktarin-gel en hielp echt snel. 's ochtends wat meer last, maar smiddags trok het dan weer weg. Juna, gaat er echt allemaal af!!! Hier ook een bink, maak me echt niet druk. Vriendin van me had echt een dikkig zoontje, nou das nu een iel jochie...dus don't worry!!!
Zonnestraal heb nu nystatine gehaald maar lees en hoor dat dit geen bal werkt....die Daktarin hielp super maar volgens mijn huisarts gevaarlijk. ..ik weet het ook niet
juffie: hier hielp de nystatine niet echt.. ik kreeg de spruw er echt niet mee weg. heb toen gentiaan violet gehaald, dit werkt veel beter! let erop dat spruw ook in kleren kruipt (mouwtje in de mond, spuudgoek, slabber.. kwijl op t boxkleed enz) het is erg besmettelijk ik heb hier elke dag (doe ik nu nog) de flessen uitgekookt, elke voeding een schone slabber, elke dag schoon bovenkleding... t is veel werk, maar spruw is hardnekkig houd haar billen ook in de gate, spruw gaat namelijk ook door haar maag en darmen, als ze uitslag op de billen krijgt, soort van blaasjes is dat waarschijnlijk ook spruw. (gentiaan violet mag je ook op de billen smeren) hier bijna 2 maanden bezig geweest om het weg te krijgen, en schrik niet als ze zich verslikt of moet hoesten, spruw lost niet op, maar laat los, dus dan krijgt ze die stukjes in haar mond.
kom er net achter dat Evi het helemaal geweldig vind om in een spiegel te kijken. echt super schattig, de hele tijd lachen tegen zichzelf hahaha
Juffie, ik zag op dat andere topic een mama dat spul op een speentje doen. Misschien is dat een idee? Ikzelf heb dat spul gebruikt en tis eerst beetje dikkig spul maar al heel snel waterige substantie. Jouw prinsesje is al 7,5mnd en eet en slikt al goed. Ik denk eeeecht dat het geen kwaad kan! Dus geef het maar aan d'r. Komt echt goed, weet ik zeker. (Leuk hè die zorgen en bezorgdheid...pfff...herken het maar al te goed!)
Hoi meiden, Dacht laat eff weten dat we vandaag DD een mail gestuurd hebben om onze laatste poging bij hun te gaan doen. We willen het laatste strookje van mijn man gebruiken en gelijk gebruik maken van Donorzaad. Tevens twijfelt manlief of hij nog een x een Tese wilt ondergaan.. Vind het best spannend allemaal.... Liefs Vlinder
Zonnestraal: ik heb het in totaal al 3x geprobeerd en het werkt super snel daktarin op haar lipje is alles al weg, en ze vind het nog lekker ook, ik kan dat spul gewoon op mijn vinger doen en dan smeren, het is inderdaad dik spul maar heb het idee dat ze dat goed kan weg slikken....en ik doe ook echt maar steeds een erwtje zo groot daar kan ze toch bijna niet in stikken....apotheek zei dat het zich ophoopt in de keel....maar doorgeslikt is doorgeslikt toch? Of blijft dat ergens hangen.....? Inderdaad die zorgen om zorgen....als ik mijn eigen huisarts niet gebeld had, had ik waarschijnlijk nog steeds daktarin nu gebruikt, maar door zijn verhaal dat ik dat echt niet moest doen, omdat ze kan stikken ben ik erg bang geworden.... Da: ik heb alles gewassen, tot ons bed en de kussens op de bank, knuffels alles, alles, alles.....iedere dag nieuw beddengoed, en bovenkleding, en morgen weer daktarin denk ik.....zijn we er vlug vanaf hopelijk.
Juffie, ik denk echt dat het geen kwaad kan. Maar ik snap je heel goed. Arts zei dat ook tegen mij, maar I.sa is 7,5mnd. Komt goed. En ophopen in keel is onzin (misschien bij de hele jonge baby's). Het is dikkig en wordt in je mond waterig. Ik ben ook zo bezorgd. Komt ook door de mmm. Vlinder, spannend! Hier hele goede ervaringen met DD . Je mag me altijd pb'en voor vragen.
Zonnestraal: ja komt door mmm ben misschien soms te bezorgd vooral met dit soort dingen. Ik ga morgen weer aan de daktarin. Heb het net zelf oom geprobeerd en wordt snel waterig dus ik denk dat ze daar toch eigenlijk niet in kan stikken.... Da: ik ga morgen jullie meisje haar foto's bewonderen. In de spiegel kijken is leuk he zoooo schattig. Geniet van je meisje da. Panter: moet veel aan je denken, wil je ff een onwijs dikke knuffel geven! Ik zeg groupshug voor panter!!